Indignată am sărit din scaunul meu. Mai presus de toate in spatele lui mai erau inca trei băieti. Să inteleg că in liceul ăsta nu exista o fata populara cu cătelusele ei ,ci un băiat . Doamne la ce mă gandesc eu in momentul ăsta. Splendit .
-Ce caută jigodia asta aici ?
-Limbajul domnisoara!
-Du-te dracu, m-am răstit spre băiatul de lângă mine.
A afisat un zâmbet de milioane. Mă întreb,dacă il omor o sa ajung la închisoare. Măcar lumea ar scapa de cei ca el.
Ziua asta nu poate să meargă mai bine de atât. După ce că am cunoscut o jigodie si am mai primit si detenție sper că ziua de maine va fi, nu stiu, fără incidente neplăcute.
-Davina,ea loc.
-Da, da, acuma mai si privesc ordine, am murmurat ascultând de spusele Cristinei lasandu-ma pe spatele spatarului bombanind ca un copil mic.
-Deci, ce căutați aici băieți?
Ii întreba Cristina cu o sprînceană ridicată. Acum privirea băieților era pe băiatul creț care vorbea cu o chelnarita.
-Am venit să te salutăm, murmură unul dintre ei.
-Lasa-mă să ghicesc, nu a fost ideea voastră.
Am rostit eu rapid cu un zâmbet strengar pe fața. Telefonul meu a inceput să sune. M-am scuzat si am fugit repede spre baie . Am împins usă care era scris "femei" si mi-am scos telefonul din rucsacul care l-am luat cu mine.
Priveam ecranul telefonului încruntată. Număr necunoscut . Am vrut să închid dar m-am răzgândit pe ultima sută de metri inainte să închid. Am dus rapid telefonul la ureche.
-Alo, am spus eu asteptam un raspuns pe partea cealalta a firului.
-Bună frumoaso.
Sângele mi-a înghețat in vine. As putea să cunosc vocea asta oriunde.
-Ce v-v-rei , m-am blestemat in gând din cauza ca dupa atat de mult timp nu m-am mai bâlbait si acum totul este pierdut.
-Ce as putea sa vreau de la tine îngeraș?
Mi se facu instant greață la auzul voci lui groase. Respirăm deja greu asa ca m-am sprijinit cu mana de perete.
-Lasa-mă in pace, am urlat eu si am închis telefonul.
Am clipit de mai multe ori încercând să mă calmez. Fără efect, îmi venea să lesin. Nu îmi vine să cred.
In trecut
Pistolul era la tâmplă mea. Il priveam in ochi pe cel pe care odata il iubeam. Nu mai avea înfătisarea blândă pe care o stiam de mult timp.
-Stii,odată te-am iubit.
Spuse Jack cu ură. Imi poziționă mai bine pistolul la cap lipindu-se de trupul meu. Am incercat să mă dau in spate dar mâna lui era lipită de spatele meu.
-Dar,asta a fost inainte să stiu că tatăl tău mi-a omorât părinți.
-N-n-u am ş-ştiut.
-Normal ca nu ai stiut scumpo.
Râse pe înfundate si făcu cativa pasi in spate ca să mă poată privi mai bine .
-De c-ce trebu-uu-ie să faci asta. Cu ce te ajută că eu mor. Nu o sa ai parte de pace.
De data asta cuvintele iesise din gura mea mult mai usor. Incercam din răsputeri să nu mă bâlbai.
-Esti fica lui. O sa ii mostenesti firma ori ca vrei sau nu. Nu o să mai fi tu. Un monstru cu înfățișare de înger.
-Minți, am urlat si l-am împins in piept cu mâinile.
-Si uite asa demonul din tine isi face aparitia păpusă.
-Nu esti cu nimic mai bun ca tata Jack.
S-a apropiat de mine amenințător de mult. Mă privi in ochi si imi aruncă în rânjet prefect.
-Gresesti iubito. Eu nu sunt ca el .
Ma uimit pentru câteva secunde cât de calm vorbea in circumstantia asta.
- Esti un maniac. Si nu mă contrazice, in momentul de față vrei să mă omori. Ai toate dovezile fără să iti dai seama.
Am urlat cand ma lovit in cap si am vazut pe podea. Ma aruncat pe umărul lui mergând spre, dracu stie ma doare capul prea tare ca să gândesc.
Pentru puțin timp era liniste si asta mă bucura. Jack ma aruncat ca pe o cârpă făcând cunostintă cu podeaua rece.
In depărtare se auzea un zgomot infernal. Incercam să raman trează dar fără rost am închis ochi căzând într-un somn adânc.
In prezent
Mi-am înconjurat abdomenul cu amândouă brațele. Tremuram, si asta nu era prea bine. Mergând spre uşă neliniștită nu am băgat de seama că am inceput sa plâng.
Îndepărtând lacrimile de pe fața incercam sa imi stăpânesc impulsul sa mă tăvălesc pe jos plângând.
Cand am ajuns aproape la masa Cristinei care vorbea cu ceilalți aproape m-au lăsat picioarele. Un băiat cu parul rosiatic iesise in momentul acela din local.
-J-aac-k.
CITEȘTI
În Agonie
RomanceBolnavă de toți acești oameni care vorbesc, sătulă de tot acest zgomot. Davina Taylor,prinsă de patima demonului care incearca să o indeparteze de pierzanie. Orbită de tristeţe si dezamagiri isi pierde speranţa . Davina se mută impreună cu mama ei...