Hoofdstuk 35

248 17 0
                                    

Niall's POV

Soms was het echt vervelend hoe snel nieuws rond ging. Vooral nieuws als dit. 

"So Niall, were you planning on telling us?" wordt me voor de derde keer gevraagd, nadat ik aankwam op het kantoor van Modest. "I think so, but it's nothing official, it has only been some dates." Ik wil wel dat het meer is, maar ik weet niet wat Ella denkt. 

"Who knew about the girl before the whole world did." Ik zucht even en denk na. "Euh, of course her friends, and Harry, me, Paul, I don't know," mompel ik en ik kijk even naar Paul die bij de deur staat. Hij geeft me een kleine glimlach, waarna ik weer recht ga zitten.

"Niall, you can't start something with her. You're the only single one," en zo gaat dat dan. Zo hoppakee. "But! I can choose on my own with who I'll start something or not!" protesteer ik. "But Niall, if you will get someone a lot of girls will stop fanning because they 'don't have a chance to marry someone from One Direction!' You have to think twice Horan!" 

"Sir, I think-" begon Paul, maar hij wordt onderbroken. "No, stay out of this Paul. Niall! I said no, and no is no." Met dat, draait hij zich om. "I am sorry, but is your last name Horan? No. Do you have a son called Niall Horan, who is a part of One Direction, no you don't! So don't go all 'I won't let you do this' on me, because that's what my parents already do!" Met dat sta ik op en verlaat ik de kamer.

Wie denkt hij dat hij is. Oké hij heeft praktisch gezien alle sturen in de hand maar dat betekent niet dat hij zo de baas kan spelen. Toch? In ieder geval niet over dit. Je relatie is iets wat je zelf beslist en wat je zelf wilt, niet wat je laat of wat je doet omdat iemand je dat zo zegt.

"Hé Ni!" hoor ik iemand zeggen en ik draai me om. Paul komt aangelopen. "I am sorry for his behaviour, but if I was you I'd just let it be for a moment. Don't forget you signed a contract." Ik zucht en knik, waarna ik even zwaai en het gebouw verlaat. 

Ik loop richting mijn auto die een straat van het gebouw vandaan staat. "Niall! Niall Here!" Ik zucht even wat iets weg heeft van een grom en trek mijn beanie wat verder over mijn hoofd. "Niall!" Drie camera's worden in mijn gezicht geschoven en ik knijp mijn ogen een beetje samen. "Is it true?" - "Who's the girl." - "Is it true the girl is Ella Carter?" - "Niall!" 

Ik draai me om en zie Ella staan, waardoor ik glimlach, maar ik loop niet naar haar toe. Integendeel, ik draai me om en loop verder. Als ik bij mijn auto ben pak ik zo snel mogelijk mijn telefoon en stap in. Als ik zit en de deur dicht zit bel ik Ella.

Ella's POV

Het was dat ik nog wat boodschappen moest doen, maar anders was ik al met Jess mee naar huis gegaan. Jess wilde eerst mee boodschappen doen, maar toen kreeg ze een bericht dat haar ouders haar wilden spreken, dus moest ze naar huis zodat ze ze kon skypen.

Als ik denk dat ik verdwaald ben zie ik een groep met mensen en een naam springt eruit. Niall! Ik glimlach breed en stop met lopen.

"Niall!" roep ik en ik glimlach even als ik hem zie stoppen met lopen. Hij draait zich om en hij glimlacht, waarna hij zich weer omdraait en weg loopt. Ik frons en ergens doet het pijn. Je weet wel, op die ene plek wat praktisch gezien je hele lichaam laat leven. Mijn hart.

Ik zucht even en ga op een bankje zitten. Hij negeerde me? Soort van. Hij zag me en glimlachte, maar toen liep hij gewoon verder. 

Net als ik mijn telefoon wil pakken om google maps te gebruiken gaat hij af. Ik frons als ik zijn naam zie staan en neem op. "Hi?" zeg ik wat vragend. "Ella!" zegt hij blij, opgewekt, ik weet niet precies hoe ik het moet zeggen. "Why did you walked away?" vraag ik zacht, en ik pulk wat aan mijn nagels. "I didn't wanted them to bother you," zegt hij net zo zacht als ik de vraag had gevraagd. "Why are we whispering," zegt hij dan weer zacht en ik giechel even. "I don't know."

I'm so done with you.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu