Zabiť a zakopať ma je málo ja viem.. :D Ale včera mi sestra od 4 do 1 noci urobila program a nebola som doma.. :) Takže sa vám ospravedlňujem a od dnes zas každý deň čakajte časť.. :3 Dúfam že sa vám bude páčiť aj táto časť a budete lajkovať aj komentovať.. <3 Ďakujem a prajem príjemné čítanie girls.. <3 :3 :)
13.časť :) "Choď a pre tvoje dobro sa radšej nevracaj.."
Trocha sa upravila a ponáhľala sa dole. No keď som prišla do obývačky zastala som.. Zamračila som sa.. Čo tu chce načo tu je... Ona sa na mňa jemne usmiala a tvárila sa šťastne.. Pozrela som sa prekvapene na Dan ktorá len mykla plecom.. Sadla som si na gauč a ukázala rukou aby si sadla aj ona.. Sadla si skoro vedľa mňa a Dan oproti nám.. Pozrela som sa na ňu zvedavo..
Ja: "Hovor.. Som veľmi zvedavá načo si tu.." Povedala som jej na rovinu a ona si povzdychla..
El: "Chcem sa porozprávať normálne.." Povedala pokojne a pozrela sa raz na mňa a potom na Dan..
Dan: "Poslal ťa niekto z tých debilov.." Zasyčala a nahnevane sa na ňu pozrela..
El: "Nie nevie nikto že som tu až na Harryho,," Keď povedala len som pretočila oči..
Ja: "Tak hovor.." Povedala som jej nahnevane a pozrela sa na ňu..
El: "Ja viem že sa na mňa hneváte a máte aj právo.. Ale ja sa s vami nechcem hnevať.. Ja viem že už nikdy nebudeme kamarátky také ako sme boli ale nechcem aby ste sa na mňa hnevali a už vôbec nie aby ste ma nenávideli.. Ja milujem Louisa hoc nie som nadšená z jeho práce.. Ale milujem ho a za nič by som to nevymenila.. No mám rada aj vás a chcem aby sme sa aspoň trochu bavili spolu.. " Povedala pokojne a pozrela sa na nás.. Prekvapene som sa pozrela na Dan ktorá sa nahnevane postavila a vybrala zbraň.. Prekvapene som sa na ňu pozrela a okamžite sa postavila.. Videla som na El že je vystrašená a nevie čo má robiť..
Dan: "Prišla si sem aby si nám hovorila o tom ako sa s nami chceš baviť no Louisa by si sa nevzdala.. Nemá to logiku dievčatko.. Si príliš naivná,.. Veľkú chybu si spravila keď si sem prišla.. " Zavrčala nahnevane a namierila na ňu pištoľou.. El mala už slzy v očiach a ťažko sa jej dýchalo.. Pozrela som sa na Dan a videla som že by to naozaj spravila čo som dovoliť nemohla.. Postavila som sa vedľa nej a nahnevane sa na ňu pozrela..
Ja: "Dan okamžite dolož tú zbraň.." Povedala som jej nahnevane.. Po chvíli ju odložila a nahnevane si El premerala,.."El mala by si odísť.. Dan má pravdu je to nezmysel.. Chceš zachraňovať niečo čo sa nedá.. Choď a pre tvoje dobro sa radšej nevracaj.. " Povedala som jej bez záujmu a sledovala ako odišla.. Keď odišla otočila som sa na Dan ktorá padla na gauč a začala nehorázne plakať.. Prekvapene som sa na ňu pozrela a kľakla si k nej.. Nevedela som čo jej je a ani prečo sa zložila..
Z pohľadu Harryho:
No jej sa už oči rozžiarili a pribehla ku mne.. Objala ma a potom zmizla.. Len som nad ňou pokrútil hlavu a ďalej pracoval.. Vedel som že sa o chvíľu vráti a dúfal som že bude v pohode.. No keď sa mi nahrnula s plačom do náručia prekvapene som zaklipkal očami.. Hladil som ju po chrbte kým sa neupokojila.. Keď sa upokojila odtiahla sa odo mňa a sadla si na gauč.. Prešiel som k nej a sadol si vedľa nej..
Ja: "El čo sa stalo??" Spýtal som sa zvedavo a pozrel na ňu..
El: "Prišla som k ním a chcela som sa s nimi porozprávať v pokoji no Dan ma chcela zastreliť.." Povedala smutne a ja som na ňu vyvalil oči.. Toto som o tej známej Danielle nečakal.. "No potom ju Sasha zastavila a mňa pre svoje dobro poslal preč a že sa nemám snažiť zachrániť niečo čo sa už nedá.." Povedala smutne a ja som nevedel ako reagovať..
Ja: "El možno mali pravdu aby si nezachraňovala to čo sa už nedá.. A to že ťa chceli zabiť ma neprekvapovalo.. Ale našťastie ťa majú ešte tak radi a pustili ta.. El zakazujem ti tam viac chodiť pre svoje dobro.. A teraz sa choď radšej vyspať vyzeráš zničene.. Neboj sa oni ešte budú s tebou ver mi ;) " Povedal som jej sebaisto a ona sa usmiala.. Pobozkala ma na líce ako malé dievčatko a odišla.. S Louisom sú ako deti.. Sú pre seba stvorení to je isté.. Len som pokrútil nad tým hlavu a išiel ďalej študovať papiere.. Keď som ich konečne dokončil.. Pokojne som si vyložil nohy na stôl a oprel sa o stoličku.. Nalial som si whisky a popíjal.. Čakal som chalanov a veril im že o pár minút prídu.. A nemýlil som sa z dola som počul buchot a šomranie chalanov.. Po chvíli zaklopali na dvere a dnu stúpili..
Taak baby páči alebo ani nie?? :) Ďakujem krásne moc silno ešte raz.. :* Prosím vyjadrite komenty hlavne o správaní Dan a aj všetkých.. :) Budem len rada.. :) :* Mám vás rada. :3 <3 Prepáčte za chyby.. :D :) :* *Mrs.Malik*