MOJA

146 3 1
                                    

Po tiho se odpro vrata, nevidni svet se odpira. Brez besed se nemo za sabo ozira. Nemočno se glas zasliši, samo pisk in izdih v odprto tišino. Boječa roka, ki sega po praznini. Ničevost v popolnem. Ena in ista oseba. Tam pri odprtih vratih, čaka in išče z begajočimi očmi.

Kdo si punca, kaj iščeš? Podaj mi tresočo roko. Naj te pogled ne izda. Obriši si solzo iz lica saj veš da boli, če ti polzi sreča na tla. Zasanjaj v neskončnost. Tu si sedaj samo z mano. Nežna toplina hladu te prijetno ovije in zapelje s sabo v razsežnosti noči. Nisi sama, ne boj se, s tabo sem. Čeprav se skrivam v  temi, sem tukaj. Ovijam se okoli tebe, te povzdignem v nebo, podam poljub ekstaze in sad nemira. S tabo sem.

Kako lepo diši mi ta tvoj strah. Omamlja me.  Tako vem, da sem , da verjameš. Nisi me pozabila. Vsak večer sem s tabo. S tabo zaspim in vstanem. Ne čutiš me, a moje roke se ovijejo okoli tebe in te pobožajo ter peljejo naprej. Ko zapreš oči me vidiš v bliskih svetlobe. Zatrepetaš, ker se zaveš, da me čutiš, da me vidiš in grabiš v mislih v svoj objem. Sem, tukaj sem. S tabo v sanjah. Lovim te v morah in nato potolažim z nasmehom na obrazu. Tukaj sem, ko se niti ne zavedaš. Sem spomin vsake podrobnosti, ki jo ti pozabiš.

 Neverjetno lepo mi  je ko te lahko gledam, kako lepo zaspiš. Trenutek ko zapreš oči in ko se poglobiš v globok spanec. Sem in bedim nad tabo. Samo tvoj sem. Zato sedaj zapri ta vrata za seboj in zakorakaj v temo. Ne išči luči prepusti se mojemu glasu, ki te bo vodil naprej. Saj veš da me vidiš v blisku luči. Začutiš me ob pišu hladu in prelivu toplote. Tu sem, zato hodi dalje in se ne ustavljaj ter ne oziraj se nazaj. 

Vse tvoje solze sem skril. Skril sem jih h svojemu srcu, vzel sem tvoje trpljenje, podal ti novo upanje, ljubezen in sanje. Ne išči me z očmi, ne boš me videla. Začuti me v dejanjih  v srcu, v tesnobi, ki te obdaja in v neizmernem veselju, ki ga lahko doživljaš le ti.  Iz teme si naredi svetlobo in ne bo te strah. Saj veš, ker sem tukaj ob tebe in te čuvam.

Jaz,  tvoj angel.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Mar 16, 2014 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

MOJAWhere stories live. Discover now