20 rész. Van még remény

954 37 1
                                    

Tegnap Jungkook miatt nagyon aggódtam hiszen soha nem láttam még ilyenek. Reggel hamarabb el jöttem a dormból , hogy még haza menjek át öltözni. Miután meg voltam el indultam a suliba már ott volt a banda de Jungkook sehol. Az órák lassan teltek mikor már a harmadik órának is vége lett oda mentem Rap Monhoz aki éppen két lánnyal beszélgetett.
-Öhm szia Mon beszelhetnénk? -kérdeztem amiben fel lehetett fedezni egy kis aggodalmat is.
-Tudtam hogy keresni fogsz gyere velem. mondta majd fel mentünk a tetőre.
-Mi van Jungkookkal? -kérdeztem halkan de úgy hogy még lehetett hallani.
-Reggel szólt ,hogy nem jön be a suliba mert van valami dolga.
-Értem köszi de ha van valami minden képen szólj.
-Rendben.
El teltek az utolsó órák is és indultam haza. Otthon egyből neki láttam tanulni .
*Jungkook szemszöge *
A mai nap folyamán el határoztam , hogy fel keresem Sehunt és Beakhyunt szükségem volt a drogra egyszerűen nem bírom a bennem lévő fájdalmakat. A fiúkat szerencsére már ki engedték így rájuk írtam az egyik közösségi oldalon. Meg beszéltünk egy találkozót és hogy van egy ismerősük aki még foglalkozik drogokkal . Amint megszereztem az anyagot ki fizetem és haza siettem rá néztem az órára és még csak fél kettő szóval nyugodtan be adhatom magamnak.De túlzásba vittem ugyanis az egészet be adtam. Gyorsan el tettem hogy ne lássák majd el nyomott az álom. Később arra ébredtem hogy a fiúk valahova mennek majd rá pillantottam a naptáramba és láttam , hogy ma van egy fellépésünk. Gyorsan le zuhanyoztam és fel kaptam magamra valamit és ki mentem.
-Végre, hogy készen vagy el fogunk késni .
-Mehetünk .válaszoltam.
Be ültünk a kocsiba majd egy hosszas út után meg érkeztünk .Be mentünk a backstagebe át öltöztünk meg ki sminkeltek minket majd a színpadra mentünk.
*Jimin szemszöge *
Már a fellépésünk felénél voltunk amikor észre vettem hogy Jungkook meg fogja a vállam éreztem hogy egyre jobban izzad mikor ő részénél el engedett de egyszer csak össze esett. Azonnal oda siettem hozzá próbáltam hozzá szólni de nem volt eszméleténél.
-Valaki hívjon már egy mentőt. -szóltam a fiúkra.
Rap Mon hyung tárcsazta a számot. A koncert pedig félbe maradt .Ki jöttek a mentők és be vitték a kórházba. Mi a varóteremben voltunk tűkön ülve hogy mi van a maknaeval vagy egy fél óráig vizsgálták mikor az orvos ki jött. A leader fel alt és oda sietett.
-Hogy van doktor úr? -kérdezte a leader.
-Nos a vizsgálatok alapján be drogozták vagy ő maga fogyasztot de kómában van.
-Lehet tudni hogy mennyit fogyasztott?-kérdeztem.
- Nagy mennyiséget . Ha akartok be mehettek hozzá.
Be mentünk hozzá és le ültünk.
-Hogy nem vettük észre, hogy be volt drogozva? -kérdezte Suga hyung.
- Nem látszott rajta.De szóljunk a barátnőjének? -szólt közbe Hobi.
-Ne Rebekkának ne szóljatok.-szóltam nekik.
-Rendben .válaszoltak majd még beszéltünk és utána mindenki haza ment kivéve engem vele maradtam hiszen erre valók a legjobb barátok.

*Rebekka szemszöge *
Éppen a laptopomon nézelődtem a nappaliban mikor meg jelent egy cikk.Ezzel a címmel "Elájult a színpadon a BTS énekese " lejjebb vittem hogy el olvassam .

A BTS leg fiatalabb tagja Jungkook össze esett a színpadon. A fiút kórházba szállították de még nem tudni hogy mi történt reméljük hogy minden rendben van vele és hamarosan újra láthatjuk a színpadon .

A cikket olvasva nem tudtam mit reagálni csak meredtem a képernyő elé újra és újra el olvastam a végén már úgy döntöttem fel hívom Chimet hogy meg kérdezzem mi történt de nem vette fel végül Lisat hívtam fel.
Lisa:Eonni .
Beki: Szia Lisa ide tudod adni egy kicsit anyukád kérlek.
Lisa :Persze
Mrs Jeon: Szia Rebekka miben segitehetek?
Beki: Csak annyit szeretnék tudni hogy Jungkookkal minden rendben van?
Mrs Jeon: Arra gondolsz hogy a színpadon el ájult?
Beki: Igen tud valamit arról hogy mi történt ?
Mrs Jeon :Sajnos nem de ha a férjem haza jön mindenképpen szólok hogy mi a helyzet rendben?
Beki:Igen köszönöm.
Nem hiszem el nem szóltak a fiúk róla persze gondolom nem akarják hogy aggódjak érte .Luhan fel mászott a kanapéra és hozzám kúszott le tettem a laptopot hogy az ölembe vegyem. El aludtam a kanapén .
Más nap reggel vettem észre hogy Mrs Jeon írt egy üzenetet .
Mrs Jeon:Szia Rebekka mint ahogy még ígértem szólok ha van valami hír Jungkookról. Szóval nagy mennyiségben drogot fogyasztott viszont kómában van .Kérlek nyugodj meg minden rendben lesz.
Az üzenetet olvasva fel mentem a szobámba és le zuhanyoztam fel kaptam magamra egy szoknyát és egy pólót. Az osztályban mindenki Jungkookról beszélt hogy mi lehet vele .Éppen a gyűrűt nézegettem az ujjamon mikor egy irritáló hang csapta meg a fülem.
-Rebekka tudod mi van Jungkook oppával.?- kérdezte Hana
-Téged mégis mi a francért érdekel, hogy mi van a barátommal? - kérdeztem fel emelve a hangom ok nélkül ki akadtam.
- Miért mert a szeretője vagyok azért. -válaszolta egy kisebb vigyorral az arcán. Eskü mindjárt le keverek neki egy pofont.
-Na ide figyelj pláza cica nem vagyok olyan jó hangulatban hogy veled veszekedjek a semmiért úgy hogy fogd meg a két kis csinos lábad és húz el innen a francba.
-Majd meg lássuk akkor mi lesz ha azt mondom az osztálynak, hogy Jungkook miattad került kórházba. -mondta és mindenki rám figyelt úgy néztek rám mint akit meg akarnának ölni.
-Na ezt ugye te se gondolod komolyan, ha tudnád Jungkook a mindenem nem bántam. -szóltam vissza. De akkor mi történt vele?-hangzott el egy kérdés az egyik lánytól.
-Nem tudom .-válaszoltam majd éreztem hogy hívnak telefon kijelzőjén Jungkook neve világított. Ki szaladtam a mosdóba nem érdekelt az , hogy be már be van csengetve de az annál inkább , hogy mi van a szerelemmel be mentem egy fülkébe és fél vettem.
Jungkook: Szia kicsim. mondta halkan de mégis úgy hogy értsem.
Beki:Szia hogy vagy minden rendben van?
Jungkook: Igen most keltem fel Jimin azt mondta, hogy kómában voltam. Ez igaz?
Beki: Igen igaz.De miért tetted ez magaddal ?Miért drogoztad be magad?
Jungkook: Vissza jöttek az emlékek anyával és nem bírtam és úgy gondoltam, hogy ezzel majd el felejtem.Sajnálom.
Beki: Kérlek többet ne csinálj ilyet .És tudom hogy ez nem megoldás hogy felejtsd ott vannak a srácok és én is itt vagyok és el mondhatod mi bánt.
Jungkook: Tudom és még ígérem nem teszek ilyet többé. Gyere be órák után a kórházba. Jut eszembe neked nem órán kéne lenned?
Beki: Be megyek amúgy meg te fontosabb vagy mint az órák. Beszélünk a kórházban majd küld el a szoba számot. Szeretlek.
Jungkook: Na ilyet se hallottam még tőled hogy én fontosabb vagyok mint az órák üzenetben majd le írom ha nem én majd Jimin le írja mert nem bírom mozgatni a kezem annyira fáj. Én is szeretlek.
A beszélgetés után gyorsan szaladtam be az osztály terembe ahol már bent volt a biosz tanárnő. Be kopogtam .
-Elnézést kérek be jöhetek az órára?
-Persze de előtte szeretném tudni hol voltál?
- A mosdóba voltam és Jungkookkal beszéltem .
-Rendben foglalj helyet.
Vissza ültem a helyemre majd tovább figyeltem az órán ezen kívül még volt egy órám és utána mehetek Jungkookhoz.
Nagy nehezen el telet az utolsó angol óra ami osztályfőnöki volt.
Meg kaptam Jimintől a címet így el indultam a kórházba fel mentem a szobába ahol Jimin ült Kook mellett.
-Kicsim .-szólalt meg Jungkook.
-Sziasztok .-majd meg indultam az ágya felé.
-Gyere ülj le.-szólt Jimin.
-Köszönöm, meddig maradsz bent?kérdeztem miközben le ültem.
-Nem tudom meddig maradok hyung? -kerdzete Kook .
- Egy hétig maradsz bent Kookie. válaszolta .
-Abban az egy hetében mindig látogatlak .
-Remélem is hogy látogatsz majd. Viszont azt akarom hogy ha ki megyek akkor el megyünk randizni.
-Rendben.
Meg két órát töltöttem a kórházban majd haza mentem tanulni aztán le zuhanyoztam és le feküdtem.
1 hét múlva
Jungkookot ma engedik ki az állapota javult így ki engedték a kezéről annyit , hogy még mindig fáj neki de az orvos azt mondta , hogy a szúrások miatt van. Most megyek a dormba meg látogatni őket hiányzik a kis csapat. Az ajtóhoz érve ott állt Kook egy melegítő nadrágban sokszor láttam már a felső testét de most valahogy más volt izmosabb volt ne tudom hogy .
-Szia gyere ide Hercegnőm .
-Szia .ugrottam a nyakába.
- Emlékszel mit mondtam a kórházba hogy el viszlek randizni?
-Igen mi van vele?
-Holnap el megyünk és öltöz fel valami csinos ruhába.
-Rendben .
A nap további részében el beszélgetünk majd olyan este nyolc körül haza mentem Jungkook pedig haza kísért.
-Szia szerelmem holnap este nyolckor.
-Rendben amúgy jössz suliba holnap ?
-Igen írni nem tudok de be megyek itthon meg ölne az unalom.
-Értem .Szia.
-Szia akkor holnap reggel itt várlak.meg csókoltuk egymást be mentem a házba és le ültem enni .
A vacsora után fel mentem át öltöztem és le feküdtem aludni.

Na helló meg jött az új rész remélem lett .Találkozzunk a következő résznél addig is sziasztok. 🐰.
Puszi: Gitta.

Bad Boy  (Jungkook FF) BefejezettTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang