Hej mit navn er Celina, jeg er 15 år og bor Kh (København) samme med min mor,far og lillesøster. Min mor hedder Liv,min far hedder jan og min lillesøster hedder Anna. Men idag skal jeg til Aalborg City cup med mit fodboldhold og min bedste veninde som hedder Mikala. Hun er også 15. Vi har været venner siden nul klasse så vi har kendt hinanden i 10 år nu og jeg elsker hende så højt at du ikke ville tro på det.
Celina's synsvinkel
Jeg står på mit værelse og er næsten færdig med at pakke. Min telefon begynder at vibrere i lommen, det er Mikala der ringer. Jeg tager telefonen og siger hva' så, hun siger hej men hun lyder ophidset og jeg spørger "hvad er der galt" "jeg kan ikke finde mit lykke sved bånd" siger hun ophidset "okay hvor så du det sidst" spørger jeg hjemme ved dig tro jeg nok svarer hun nå ja den ligger lige her under min seng siger jeg fedt tager du den så ikke lige med til Aalborg for mig spørger hun jo ofc svarede jeg
(Vi er meget underlig i know )2 timer senere
Lige nu sidder jeg i Mikala's Far's bil på vej til Aalborg. Jeg sidder sammen med Mikala ofc og sammen med Nynne en fra vores fodboldhold og en min gode veninder. Vi skal køre cirka 4 timer så der er god tid til hygge. Sidder egentlig bare og spiser pardi bar og drikker juice og er asociale (heldigvis har jeg ikke opbrugt alt min data endnu)
Da vi havde kørt et stykke tid cirka halvvejs, fik Nynne en af verdens bedste idé at vi skulle synge Marcus og Martinus sange så du kan nok regne ud at vi alle tre er virkelig godt kan lide Marcus og Martinus 's sange, jeg tror Mikala's far fik lidt meget spat af os. så piger nu er jeg kun 1 time til vi Aalborg siger Michala's far jaaaaa råber vi alle tre i kor. Lidt senere kan vi høre en telefon der ringer det er Nynnes kæreste der ringer han hedder Benjamin de snakkede den sidste times tid vi kørte. Da vi ankom skreg mig og Mikala Nynne ind i hovedet at vi var fremme så hun tabte sin mobil i bunden af bilen.
YOU ARE READING
Fodbold drengene og Mig -Marcus og Martinus
Fanfictionhej mit navn er Celina, jeg går til fodbold sammen med mine bedste veninder. Vi skal til Aalborg city cup. Ved Aalborg city cup møder jeg to drenge, som ændre mit liv...