Capitolul 4

139 1 0
                                    

Cand era pe punctul de a adormi, Elsa auzi scartaitul podelei si se ridica brusc din pat. Atunci il vazu pe Derek si incepu sa strige de bucurie in sinea ei.

-De ce ai venit atat de tarziu? intreba Elsa in soapta.

-Am avut putina treaba, raspunse Derek. Deci, mai vrei sa vi? Sau te-ai razgandit?

-Nu m-am razgandit, raspunse Elsa. Asteapta te rog afara pana ma schimb.

Derek astepta in fata casei, asigurandu-se ca parintii Elsai nu il observa. Dupa cateva minute de asteptare auzi glasul Elsai strigandu-i numele.

-Derek! Sunt gata! spuse Elsa aproape in soapta.

Atunci Derek spuse cateva cuvinte, iar Elsa ajunse din camera ei in fata casei.

-Trebuie sa ma inveti si pe mine sa fac asta, spuse Elsa uimita.

-Vei invata sa faci asta si multe alte lucruri, ii raspunse Derek.

-Abia astept, zise Elsa entuziasmata. Deci, unde mergem mai exact?

-La Callendra, zise Derek.

-Callentra? Cine e? intreba Elsa curioasa.

-Nu cine. Ce. Callentra este locul in care noi locuim. Adica gardienii, vrajitorii, si multi altii, mai pe scurt toti cei care detinem magia, ii explica Derek Elsei. Acum, haide sa mergem. Avem multe de facut.

-Ce trebuie sa facem? intreba Elsa surprinsa.

-Iti vom explica totul cand ajungem acolo, zise Derek.

Derek incepu sa mearga, intrand in padure, Elsa mergand chiar langa el, urmandu-l. Dupa vreo douazeci de minute, cei doi s-au oprit in mijlocul padurii.

-Dar, aici nu e nimic, spuse Elsa citindui-se dezamagirea in glas.

-Elsa, nu totul e ceea ce pare a fi, spuse Derek. Inchide ochii.

-De ce? intreba Elsa.

-Ai incredere in mine.

-Bine.

Elsa isi inchise ochii, pasind in fata cativa pasi, iar peste cateva secunte, cand ii redeschise, in fata ei se afla o imensa cetate veche, dar foarte frumoasa. Cei doi au pasit in interiorul ei, inaintand pana cand au ajuns in fata unei usi enorme. Derek deschise usa, iar cei au pasit in interiorul gigantei camere. In au patruns in acea camera Elsa se oprii busc, incremenind.

-Jessica? rosti Elsa uimita, dar si derutata.

The Chosen One[Pauza]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum