4 Temmuz 2015,
Bugün hiç tanımadığım insanlarla Ay'a yolculuk yapıyorum.Bu benim ilk astronot görevim.Ben bir bitki bilimciyim.400 günlük bir görev beni bekliyor.Uzay gemisine yerleştik ve ben çok heyecanlıyım.Birkaç arkadaş edinmeye çalıştım ama o kadar da dost canlısı değiller.
Görev grubumuz 6 kişiden oluşuyor:
Megan,Jhonny,Teresa,Major,Brous ve ben yani Olivia.Komut verildi.Sayım başladı:" on,dokuz,sekiz,yedi,altı,beş,dört,üç,iki,bir,ateşleyiciler çalışıyor,fırlatma işlemi gerçekleşiyor."
Nefesimi tutmaya başladım korkuyordum.Nede olsa ilk görevimdi.Dünya atmosferinden çıktık ve hızla Ay'a doğru
yol aldık.Ayın yüzeyine ayak basmıştık.Kask ve özel giysiyi giydikten sonra oksıjen tüplerimizi alıp gemiden indik.Ay'ın yüzeyinde dolaşmaya başladık.
Uzunca bir yürüyüşten sonra geri geldik.
Odalarımıza geçtik,hepimize mutlu edecek hediyeler koymuşlar yataklarımızın üzerine.Bana bir bitki kataloğu ve çok yapraklı bir resim defteri almışlar.Yemek saati gelmeden mutfağa yol aldım.Yemeklere göz attım,genellikle mantar çorbası ve sebze,meyveler var.Bence sorun yoktu çünkü ben vejetaryendim.
Masaya oturdum ve resim çizmeye başladım.Ve aklımda kalanlarıyla köpeğim Manny'nin resmini çizmeye başladım.
Bir süre sonra Megan kulağında kulaklıklarla beraber mutfağa girdi.Resime bakarak:
"Vaav,bayağı güzel olmuş, peki o kim?"
"Köpeğim Manny"
Biz konuşurken içeri Brous girdi.Biraz agresifti.Elinde dergi vardı.Bir futbol dergisiydi.Sonra sırasıyla Teresa,Major ve Jhonny mutfağa geldi.Hepimiz masaya oturmuştuk.
Brous:
"Peki ya yemeği kim yapacak."dedi.
Ben:
"Gün gün sırayla yapalım" diye teklifte bulundum.
Herkes kafasıyla onayladı.Baktım kimse bir şey demiyor:
"ilk yemeği ben yaparım."dedim.
Jhonny:
"Bugün zaten bir öğün var,üç öğün yapmalısın."
"Ben yarın da yapmayı düşünüyorum,zaten.Eee ne yemek istersiniz?"dedim.
Megan:
"Mümkünse etli bir şeyler."dedi.
"Çok üzgünüm ama etli hiçbir şey yok,sebze çorbaları ve meyveler."
Brous:
"Yarın kesinlikle hustondan et göndermesini isteyeceğim."
"Ama yarına kadar meyve sebzeyle idare et artık."dedim.
Ve bir şeyler hazırlamaya başladım.Aslında iyi bir aşçıydım ve vejetaryen olduğum için sebze ve meyveler benim ilgi alanımdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Görevimiz Ay
Science FictionYeni astronot olan bitki bilimci Olivia Aydaki görevine gider ,beş yol arkadaşı vardır.Şansı iyiye gidecek mi? Uzaylı dost mu edinecek,yoksa uzaylılar onları esir mi alacak?