Eve geldigimde hemen bir dusa girip bugun olanlari dusundum.Sonra ustumu giyinip yataga uzandim. Sabah olunca alarmi kapattim,perdeyi actim ve hemen bir dusa girdim. Dustan cikinca hemen ustume bir yarim kazak ve altima bir sort ayakkabi olarak beyaz ayakkabilari giyip asagiya indim.
Annem kahvaltiyi hazirlamis beni bekliyordu. Hemen kahvaltimi ettim ve babam beni okula goturdu . Arabadan iner inmez onu gordum ÇINARI sonra inip yanina gittim.
" Merhaba cinar nasilsin?" Dedim. Cevap vermedi sonra hayal kirikligi icerisinde okula gidip sirama oturdum. Kuzey coktan gelmis beni bekliyordu bende " merhaba nasilsin " dedim. Oda " iyiyim sen " dedi. " bende iyiyim teskur ettim " dedim.
Sonra iste oooo o geldi kapida cinari gordum ve hemen yerine gecti bende onun yanina pturup konusmaya basladim . " bahcede cevap vermedin dun niye birakip gittin " dedim. O da " isim vardi" dedi.
Ben onu seviyormuyum...
Nicin...
Neden...
Bu sorular kafamda yankilanirken birden bir ses geldi ve herkes oreya dogru kosmaya basladi. Tabiki cinar haric ben merak ediyordum ama cinar gitmeyince bende gitmedim.
Sonra birden yere dustum ve kafami demire carptim. Kafam kanamaya basladi. Cinarin agzi sulanmis bir sekilde bana bakiyodu. Bende " noldu " dedim. Kafamin yarildigini kafama dokununca anladim.
Cinar uzerime dogru geliyordu bende " cinar niye geliyosun ?" Dedim. Sonra gozleri kirmizi olmustu kacmaya karar verdim. Tuvaletlere kactim ne oldugunu anlamadim yoksa cinar bir vampirmiydi...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
😍😍 BİR VAMPİRE AŞIĞIM 😍😍
Vampirobir kiz bu kizin adi selin kayla bu kiz yeni okuluna gidicek yeni okulda bir cocukla tanisicak bu cocuk bir vampir ve bunlarin basindan ne olaylar gececek ee hadi ne duruyosunuz okusaniza ;))