'Όχι Λυδία δεν ξέρεις που μπλέκεις. Προτιμώ να μην μιλάμε πάρα να πάθεις κακό .' Είπε ο Άλεξ .
'Εγώ όμως θέλω... δεν μπορείς να μου το απαγορεύσεις!' Του είπα στο ίδιο τόνο.
'Τα ερωτικά σας αλλού ... Λυδία είσαι σίγουρη ?' Ειπε ο Στέφανος.
'Δεν είναι ερωτικά... Ναι και μην ξανά ρωτήσεις !''Μπράβο μικρή ...Μου αρέσει το θάρρος σου. Έλα αύριο το απόγευμα να μιλήσουμε ... Αα και οτι έγινε μένει εδώ !'
Μου είπε και βγήκε απο την αποθήκη. Εν το μεταξύ πολλά βλέμματα ήταν πάνω μας , μάλλον πάνω μου, και δίπλα μου ενας αρκετά θυμωμένος Άλεξ !
Πάω δίπλα του τον πιάνω από το χέρι και βγήκαμε και εμείς έξω .
Καθώς προχωράμε μουρμούριζε κάτι σαν 'Δεν ξέρεις που μπλέκεις. ..' ή 'Αν πάθεις κάτι θα φταίω εγώ. ..'
Είχαμε φτάσει σε ένα πάρκο κοντά στο σπίτι μου . Το είπα να καθίσουμε εκεί και συμφώνησε.
'Γιατί σε πείραξε τόσο που θέλω να γίνω μία από εσάς ?' Τον ρώτησα γιατί μου φάνηκε περίεργη η συμπεριφορά του.
'Γιατί Λυδία δεν ξέρεις σε τι μπλέκεις. Δεν είναι όλα ρόδινα και τέτοιες μαλακίες. Για να βγεις σε πορείες πρέπει να κάνεις ώρες προπόνηση .Αν γίνει μια στραβή και σε πιάσουν οι πούστηδες τι θα κάνεις ? Τι θα πεις στους γονείς σου ? Και πες ότι όλα αυτά τα αποφεύγεις κατά τύχη... Αν σε τραυματήσουν ? '
Με κοιτούσε περιμένοντας απάντηση από εμένα. Δεν έχει άδικο σε αυτό που λέει . Αλλά οχι εγώ θα το ρισκάρω . Γιατί σε τόσο λίγο καιρό τον εχω αγαπήσει. Είναι σημαντικός για εμένα . Δεν με νοιάζει και ας πεθάνω γι'αυτόν !
'Έχεις δίκιο σε όλα όσα λες. Αλλά εγώ δεν αλλάζω γνώμη οτι και αν μου πεις!'
'Εντάξει... Αλλά να ξέρεις θα είναι δύσκολα !'
'Σε λατρεύω να το ξέρεις.' Του λέω και τον περνώ μια σφιχτή αγκαλιά.
Αυτή η κατάσταση ειναι περίεργη. Εγώ έχω πολλά συναίσθηματα γι'αυτόν αλλά και αυτός έχει για εμένα. Αλλά τα δικά του ειναι φιλικά . Αναρωτιέμαι ώρες ώρες θα έκανε ποτέ κάτι μαζί μου...
'Γη καλεί Λυδία...!' Αυτήν την στιγμή πρέπει να φαίνομαι ηλίθια.
'Εε ναι σορρυ αφαιρέθηκα! '
'Χαχα δεν είναι η πρώτη φορά. Λοιπόν θες να σου πω λίγα πράγματα για εμάς ?'
'Και το ρωτάς?'
[...]
Ντριιιιινννννν. ..
Πωω ρε φίλε .. πάλι σχολείο...
Έχω κοιμηθεί μόνο δύο ώρες αποκλείεται να πάω από την πρώτη ώρα σήμερα .Μετά από 5 ώρες.
Ξύπνησα ... τι ώρα είναι ? Ααχχ τι ωραία δεν έχω σχολείο! Ντύθηκα , πήγα στο μπάνιο και μετά στην κουζίνα. Ήμουν μόνη μου στο σπίτι. Ευτυχώς χθες την ωρα που γύρισα όλοι είχαν κοιμηθεί και ο Πάρης έλειπε από το δωμάτιο. Έφαγα πρωινό!-αλλα τι πρωινό στις μία το μεσημέρι ?- και πήρα το κινητό μου να μπω λίγο στο Facebook. Ειχα μήνυμα από τον Άλεξ.
'Καλημέρα κοριτσάρα μου♥'12:56
'Καλημέρα♥ πηγές σχολείο ?'13:01
'Χαχα ούτε κανν! Αλλά από ότι έμαθα ούτε εσύ !'13:02
'Με παρακολουθείς? 😂😁😘'13:02
'Χαχα θα ήθελες αλλα δεν το απορρίπτω! ;)Τι κάνεις τώρα ?'13:03
'Τρωω πρωινό! Εσύ? '13:03
'Εγώ έρχομαι για πρωινό!;) '13:04
'Αχχα περιμένω! '13:04
To be continue...
#Votes&comments ♥
DU LIEST GERADE
Λυδία (Readint2017 )
ChickLitΗ Λυδία Παπαϊωάννου είναι ένα 16χρόνο κορίτσι το οποίο πριν από ένα χρόνο μετακόμισε με την μαμά της στην Ελλάδα απο Αγγλία. Η προσαρμογή της όμως δεν είναι τόσο εύκολη. Καινούριο σχολείο , νέοι φίλοι αλλά και εχθροί... Τι θα γίνει όμως όταν η μαμά...