Hoofdstuk 32
Pov. Lucy
Kritisch inspecteer ik de nieuwe autoband. Hij is precies hetzelfde als de andere 3 autobanden. Het enigste verschil is dat deze autoband nieuw is en de andere pas een half jaar. Mijn auto is spierwit. Louise heeft net als ik meerdere auto's.
'Luus, hij is prima.' Louise gooit de portier naast zich dicht. Ik ga met mijn vingers langs de rubber. Het ruikt ook nieuw.
Met een tevreden knikje stap ik in mijn auto. Vanuit mijn zijspiegel zie ik Rosella ons uitzwaaien. De rest staat daar maar als een zielige lantaarnpaal. We hadden daarnet afscheid genomen van hun.
Jake, Rosella, Hunter en ik waren er niet mee eens toen Louise en Aiden een simpele doei tegen elkaar zeiden. Aiden was uiteindelijk naar buiten weggelopen.
Ik geef plankgas en rij van het villa weg.
Ik ruik iets..
Het is onbeschrijfelijk heerlijk.
Louise zit naast mij met een doosje chocola op haar schoot. 'Chocola?' Louise houdt het doosje met de goddelijke chocolaatjes voor mijn neus. Gretig pak ik een chocola en prop het in mijn mond.
Louise zet het hartvormige deksel weer op de doosje. 'Heb jij de chocolaatjes van Aiden gekregen?' Grijns ik. 'Ja.'
Ik gil keihard in mijn auto. 'Mijn oren.' Mompelt ze. 'Het is zo romatisch. Ieder meisje droomt ervan dat er een knappe jongen achter haar aan heeft. Maar jij heb zo veel geluk! Hij houd van je om wie je bent en hij denkt heel de tijd aan je!' Gil ik van vreugde.
'Okay.'
Ik mep Louise met de eerste en de beste voorwerp die ik zie.
'What the fuck.' Geschokt laat ik een onthoofde teddybeer los. Overal dwarrelt de vulling van de knuffelbeer.
Louise pakt de hoofd van de teddybeer. 'Je sloeg mij met een teddybeer? Waarvoor was dat nou weer nodig?'
'Hallo? Jij zei alleen 'okay'!' Roep ik. Ik jat het hartvormige doosje met chocolade erin. 'Hé.' 'Dit is de schadevergoeding voor de teddybeer.'
Plagend stop ik met mijn rechterhand twee chocolaatjes in mijn mond. Met mijn linkerhand houd ik de stuur vast. 'Niet zo sip. Zo gemeen ben ik ook weer niet. Jij krijgt het doosje met de deksel zodra al het lekkere chocola in mijn maag is beland.'
Uit het niets pakt Louise een kleine hartvormige doosje naast haar hakken. Ja ik had haar nieuwe all stars in de zwembad gegooid, toen ik mijn kans schoon zag. Ik wist dat er geen andere optie was om haar hakken te laten dragen. O my god haar gezicht. Whahaha. De schoenen zonken als bakstenen naar de bodem.
'Is dat ook chocola?' Het water loopt in mijn mond. Mijn ogen zijn gericht op de snelweg. 'Nee een sleutelhanger.' Ik draai mijn hoofd een kwartslag. In haar handen heeft ze een schattige sleutelhanger met een beertje eraan. 'Awh het knuffelbeertje houd een hartje vast.' Fangirl ik.
Team Aidison is zo gek nog niet. Er staat: I ♡ You, op het hartje. Er verschijnt een glimlach op Louise's gezicht. Ik tover een pedo grijns op mijn gezicht. Bytheway ik ben geen pedofiel. 'Je bent verlie-hiefd. Louise is op Aiden, Louise is op Aiden, Louise is op Aiden!'
'Ik ben niet verliefd op hem.'
Leugen. Dit is honderd procent een dikke leugen.
'Hoezo niet? Hij past perfect bij je! Ik heb genoeg redenen.'
'Vertel op het minst 10 goeie en logische redenen.'
JE LEEST
The Missing Wolf [Voltooid]
Manusia SerigalaThe Missing Wolf Deel 1&2 voltooid ©Anonymous2606 Voltooid: 16-10-'17 Spin-off: The Clock Is Ticking Disclaimers: - Ik begon het verhaal toen ik 14 was (en 15 toen het eindigde). - Het bevat taalfouten etc. (Geen zin om te verbeteren.) - Het is cri...