Hepinize merhaba!✧Biliyorsunuzdur ki yarın karne günü! Mutlu olmaya sonsuz sebep var; sabah erken kalkmamak,öğlene kadar uyuma izni,gecelere kadar uzanan filmler,telefon,bilgisiyar,tablet bakma izni,okula 3 ay boyunca gitmemek...
VE DAHASI!-PEKİ,YARIN KARNE GÜNÜ İSE,BİZ NE GİYECEĞİMİZE BAKMIYORUZ Kİ?! 😗
||MEZUNİYET VS. PARTİ İÇİN:
❁Öncelikle eğer mezuniyetiniz varsa (ilkokulun bitmesi veya ortaokulunuzun bitmesi adına yapılan mezuniyetler..) elbise giyebilirsiniz.Ben bu güne kadar mezuniyette pantolon,bluz giyen kimseyi görmedim!
Ee tabi,elbise giyince hemen "ben çok güzel oldum,harikayım,herkesden de muhteşemim." havalarına girmeyin,son günde de arkadaşlarınıza itici görünmemek istiyorsanız bunu yapmayın derim!
Bir tane daha bir şey söyleyeceğim: elbiseniz yerlere kadar değince adınız KOKOŞ KIZ'a kadar yükselir.Bende mezuniyette yerlere kadar uzanan,puantiyeli bir elbise giymiştim,fakat tabii adım da buna geçti!
Tabii istediğinizi giyebilirsiniz,eğer sizde yerlere kadar uzananlardan giyerseniz ve size "KOKOŞ KIZ" derlerse omzunuzu çekip "UMRUNDAYDIN YAA." havalarına bürünün.Sonra zaten kusur arayacak başka birilerini bulurlar,merhametsizler! Dxdxdxdxdxd|| NORMAL OKUL GÜNÜ İÇİN:
❁Eğer karne gününde hala dersleriniz varsa (biz 2 ders sonra karne alacağız,yani sadece 2 dersimiz olacak.Onlarda serbest.) kot,bluz,tulum,kot tulum,şort vs. giyebilirsiniz.
-Eğer hava çok sıcaksa kesinlikle şort giymenizi öneririm.Yani şöyle bir kombin olabilir aslında:ŞORT
KİLOTLU ÇORAP (SİYAH,BEYAZ,PENBE..)
CONVERSE (ADİDAS SÜPERSTAR VS. HER AYAKKABI OLUR,AMA YETER Kİ TOPUKLU OLMASIN..)
YEDEK ÇORAP (OLUR ÇORABINIZ YIRTILIRSA HEMEN GİYMEK İÇİN.)
HIRKA (HAVA ESİYORSA.)» ÇANTA İÇİN;
-Okulda zaten ders kitapları falan bittikleri için yanınızda kitap getirmenize gerek yok.
-Ben minik çanta almayı düşünüyorum.İçine sadece bana ihtiyacım olan şeyleri koyacağım.// Ç A N T A M I Z I N İ Ç İ N D E N E O L M A L I ?
↬ Su.
↬Parlatıcı.
↬Yedek hırka,çorap.
↬Tablet,telefon.
↬Oje (Çorabınız yırtılırsa,sürmek için..)❥BURAYA KADAR OKUDUĞUN İÇİN ÇOK ÇOK ÇOK ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM !
❥BU KADAR EMEĞE = 1 VOTECİK? 🎀💆🏻🙏🏻🤣