Ceva straniu e întâmplă

247 12 2
                                    

Daniel P.O.V.

Daniel: Alexandru! În spate!

Ada sare pe zombie-ul care se uita la Alexandru ca la mici fierbinți cu muștar și îi dă una de îi explodează capul.

Alexandru: Mersi!

Ada: Cu plăcere.

*După 20 min de bătaie*

George P.O.V.

Ada era lângă mine, Daniel era în față cu Alexandru. Ne apropiam de sala de sport, avea gratii deci era mai rezistentă, ne oprim brusc.

George: Ce s-a întâmplat?

Daniel: E ÎNCUIAT!

Gabrie: Nu ne-am luptat degeaba cu zombie ăștia! Trebuie să găsim cheia pe undeva prin școala asta...

Daniel: Oh.. deci jur că dacă nu o găsim îi dau foc... școlii...

Am făcut vreo 3 grupe și am mers în căutarea cheii.

Ada P.O.V.

Mă țineam strâns de mâna lui George, el stătea cu o bucată de lemn în mână protejându-mă de orice pericol. Intrând în școală auzim un zgomot bizar. Ne hotărâm să ne apropiem de sursa lui.

-Zbang! Zbang!

Zgomotul se auzea tot mai tare, și provenea dintr-o sală de clasă. Ușa era închisă. Un scârțâit asurzitor se aude când George se decide să deschidă ușa. Clasa era plină de cadavre și zombie elevi care se înfruptau din biețile burții ale unor elevi mai nenorocoși. Dar zombie s-au uitat imediat la noi, când au auzit scârțâitura ușii.

Păreau așa însetați de sânge, și se apropiau...

George P.O.V.

George: Ada, dă semnal celorlalți să plece de aici acum!

Prea târziu însă, zombie erau la mai puțin de 3 metri si se apropiau rapid. Am închis ușa și până am decis încotro să fugim, ușa era aproape dărâmată. Nu ne puteam lupta cu ei, erau peste 15 elevi și erau  scunzi, cred ca abia aveau 9 ani.

George: Spre toalete!!

Grupul nostru de vreo 9 oameni pleacă spre toalete. Acolo găsim un zombie elev cu brațele rupte legat de picioare, cu capul băgat în veceu și cu un X inscripționat pe ceafă.

George: Șhhhh! Vorbim în șoaptă, să nu ne audă zombie de afară.

Ada: Zombie-ul ăsta nu cred că și-a făcut asta singur...

George: Asta e infricoșător, crezi că sunt un fel de criminali psihopați pe aici?

Ada: Nu știu dar....

Ceva mă apucă de gât și îmi pune o batistă la gură, cred că e morfină. Mă simt amețit. O văd pe Ada cum se uită speriată la mine până și pe ea o prinde cineva îmbrăcat în negru. Nu mai pot respira, adorm.....

Daniel P.O.V.

Ora 17:00

Ne-am întâlnit doar cu unul din grupuri, celălalt în care era George cu Ada este de negăsit.

Daniel: Unde crezi că au mers Alexandru?

Alexandru: Nu știu, dar am un sentiment de frică.

-Vrrr Vrrrr

Alexandru: Hei! Așa face motorul de la maxi-taxi-ul nostru!

Ieșim în grabă, și vedem cu singura noastră scăpare, maxi-taxi-ul nostru se îndepărtează cu vitează, dar vedem ceva ciudat inscripționat pe el, un X făcut cu grafitti...



Apocalipsa ZombieUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum