Megijedtem, igen. Egyszerre számtalan gondolat járt az eszemben. Miért nem néztem meg hamarabb a levelet? Mia most az óvodában van ilyenkor nincs esélyük bántani őt, viszont amint végez rohannom kell,nehogy mással induljon haza..Türelmetlenül figyeltem az órákat ahogy telnek- múlnak és ahogy az a fránya kismutató a négyesre ér. Amint megtörtént lázasan készülődni kezdtem hogy minél hamarabb ott legyek. Nem bírnám ki ha valami történne vele, jelenleg ő az egyetlen ok hogy képes legyek erőre kapni ha éppen kell.Itt vagyok, jóval korábban mint kéne, viszont úgy gondoltam inkább hamarabb kikérem Miát. Mikor megpróbáltam ezt kivitelezni közölte a dadus hogy már az apja el vitte. Egyszerre akartam ordítani és sírni. Sírni, mert bár hamarabb jöttem így sem tudtam megállítani a nevetségesen pszichopata apámat, aki bármire képes lenne csak azért hogy pénzt csikarhasson ki belőlünk.
..........................................
Kocsiban ülök, és figyelem az ablakot nehogy a rendőrök találjanak rám mielőtt én találom meg az apámat. Közel vagyok ahhoz hogy gyorshajtásért lecsukjanak. De jelenleg nem érdekel csak hogy megtaláljam őket. Őszintén fogalmam sincs hova mehettek, a létező összes helyet átkutattam ahol valaha is eszembe jutott volna vinni egy óvodás gyereket de semmi haszna. Azon morfondíroztam hogy segítséget kellene kérnem valakitől aki persze nem a rendőrség lesz hiszen ki tudja mire képes a drága apám. Nem is, nem nevezem őt úgy hogy "apa", az ilyen nem érdemli meg.
Hazaértem és most agyalok mit tehetnék, agyalok és legszívesebben csak lefeküdnék és álomba sírnám magam, hihetetlen mennyire szerencsétlen helyzetben vagyunk őszintén kínomban már nevetek..
Végül úgy döntöttem felhívom anya testvérét, hátha őt esetleg érdekli és tud még segíteni.Kétségbeesetten ütöttem be a naplómba írt számokat a telefonom menüjébe, majd hívtam de nem kapcsolt. -Ez a szám jelenleg nem kapcsolható- és most mihez kezdjek? Nincs más ismerősünk akivel tartanánk a kapcsolatot és érdekelné a sorsunk.Ez a helyzet kilátástalan.
ESTÁS LEYENDO
Sisters in the deep (Átírás alatt)
Novela Juvenil" Szeretlek ès csak a legjobbat akarom neked-simogattam meg az arcát ès mosolyogtam rá. -Tudom, ès köszönöm hogy bármilyen mèlyen is vagyok te mindig mellettem vagy ès felhúzol onnan. Hihetetlen milyen felnőtt lett belőle pedig mikor èn kezdtem el...