Sonra dayanamıyorsun.Herşeyi içine atmaktan yoruluyorsun.Bıkıyorsun dışarıya verdiğin mutlu imajı seni bıktırıyor.Seni çok iyi anlıyorum diyen insanların aslında seni anlamadıklarını umrunda bile olmadıklarını görüyorsun.Bu seni yoruyor.Kaçmak istiyorsun.Başka yerlere gitmek kimsenin umrunda olmamak istiyorsun.Sonra bunların gerçek olamayacağını düşünüyorsun.Bu seni yeniden büyük bir boşlukla karşılaşmana neden oluyor.Yazıyorsun,kimsenin umrunda bile olmadan sürekli yazıyorsun.Kimse görsün istemiyorsun.Kendinden nefret etmeye, insanları sevmemeye başlıyorsun. Yapabileceğin en iyi şeyin bu olduğunu düşünüyorsun.
Biri gelse herşeyim olsa herşeyi bilse beni sevse diyorsun.Gelmesini bekliyorsun sürekli sürekli sürekli...Sanki olmayacak bir şeyin hayalini kurmak gibi bir şey.Gelse bile güvenmekten korkuyorsun bir kere sen,çok yorulmuşsun.Gitmesinden korkuyorsun.Yeniden yalnız kalmaktan korkuyorsun.Düşünüyorsun gitmesini, hayatını, yaşadıklarını ,hedeflerini,özgürlüğünü...
Özgürlük dediğim şey de sadece sözde.Yapmak istediklerini kısıtlayan ama sözde özgürlük işte.Kimseye hesap vermekden yaşamak sana özgürlük geliyor.Aslında yalnızlık oluğunu bilyorsun.Sahi özgürlük neydi?Kimsenin seni anlamadığını onca insan varken konuşacak birini bulamamak mı özgürlüktü?Sebepsizce güldüm. Komik geldi doğrusu.Sanal dünyaya geçiyorsun hayatı boşluyorsun.Sanki hayat sanal dünyada gibi geliyor sana duygularını özgürce paylaştığın,belkide dünyanın en özgür yeri gibi geliyor.Belkide o kadar insanın arasında kendin olabildiğin yer.
Sonra mutlu olmaya çalışıyorsun.Çalışmasanda öyle olması gerekiyor.Öyle olmazsan insanlar seni sıkıcı buluyor yeniden yalnız kalıyorsun.İnsanlar seni sadece komik olduğun için seviyor sen olduğun için değil.Senle sadece vakit geçirmek için birlikteler.Bunun farkındasın ama yapabileceğin bir şey olmuyor yapamıyorsunGüçsüzsün ne yapamayacağını bile bilmeyecek kadar acizsin.Mutlu olmadığında bile insanlar sana ''iyimisin?'' dediğinde onları kaybetmemek için ''iyiyim'' diyorsın .Aslında iyi değilsin işte.İçinde kopan fırtınaları kimse göremiyor.Görmesine izin veremiyorsun.Sanki aranızda kocaman bir engel varmış gibi hiç bitmeyecek gibi. İçine atıyorsun hep...
-Öyle işte.Sonra öyle bir yere geliyorsun ki her şeyi içine atıyorsun ama kendini atacak bir yer bulamıyorsun...