SEN

176 6 4
                                    

Sabah saat 7.30 çok erken iken uyandin kafanı kaldırdın kafanı tavana çarptın çünkü bir ranzada yatmak zorunda kaldını unutmuştun kardeşin hâlla zıbarıyordu dürtükledin ama uyanmadı sonra aşağı indin dişini fırçalamak için banyoya girdin diş macunu bitmişti üzerine kırmızı bir ceket aldın terliğini giyip markete gittin ve macun alıp eve geldin kapiyi açar açmaz bir barbie kafana çarpti kardeşin uyanmıştı lanet bücürük piç ama tatlı idi sonra dişini fırçaladın sonra mutfağa girdin annen omlet yapiyordu
=( adın ) canım manava gidermisin
=Tamam anne üzerimi giyeyimdededin
Ve mnava gittin eşysaları aldın  annen çok güzel bir omlet yapmış hatta omletlerinize yüz ifadeleri yapmıştı kahvaltini yaptiktan sonra odana çıktın ve okul için hazırlandın
Ve üzerinde şunlar vardı

30 çok erken iken uyandin kafanı kaldırdın kafanı tavana çarptın çünkü bir ranzada yatmak zorunda kaldını unutmuştun kardeşin hâlla zıbarıyordu dürtükledin ama uyanmadı sonra aşağı indin dişini fırçalamak için banyoya girdin diş macunu bitmişti üz...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Okula doğru uyuşukça yürüdün sen okulda diyer kızlar gibi götü bir karış havada değildin herkez de bir hava sen gayat şirin bir liseliydin ve şu ana kadar 7 kişi ile çıkmıştın (gayet namuslu bir kızmışsın 😊😊)okula giderken bir kedi gördün onu kucana aldın ve sevdin zaman gayet hızlı geçmişti saat 9.33 dü okula gidip gitmemek arasında kaldın gitseydin tatlı kedi burda kalacaktı elinde 55tl vardı kedi ile bir minibüse bindiniz kediyi çantana koymuştun koymasaydın minbüse binemeyecektiniz ama kedicik rahat durmuyordu minibüs den inip avm ye girdiniz ordan ise bir petshopa ,buda senin hayvanları sevdini gösteriyordu 1 kilo mama bir kedi evi bir taşıma çantası aldın ve bunların hepsi 50tl tutu bu sefer kediyi taşıma çantasına koydu  ve mini büse bindin evin orda indin. Kapıyı çaldın (iyide kapı çalınmazki 😰😊"çok klişe oldu") annen ilk önce asla dedi sonra ise kediye alışinca tamam demek zorunda kaldı😈😈😈😈(not .. bu hikayede ise biraz şerefsizdin yaşasın kötülük 😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈)

(BURAYA KADAR BEĞENDİYSENİZ YORUMLARA YAZIN KESİNLİKLE CEVAP VERİCEM DEĞERLİSİNİZ ARMY LER VE ARKADAŞLARINIZA DA TAVSİYE EDİN)

JİN  VE SENHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin