HADDİNİ BİL! 《part 2》

14.1K 735 104
                                    

Svlaztcm bu bölüm sana itirafımdır. Doğum günün kutlu olsun 😍 Rabbim ailenle yaşayacağım güzel bir ömür nasip etsin inşallah.
Bölümün son kısımlarını kontrol edemedim,  eğer yazım hatası varsa affedin.
Keyifli okumalar dilerim....

Beliz karşısındaki öfkeli ikiliye bakarken hala şok içerisindeydi. Odaya girdiği an onları öpüşürken görmek ilk şokunu yaşatmış ve ardından Tuba'nın Matt'e attığı tokat ise bu şoku katlamıştı. Dudaklarından dökülen şaşkınlık nidasıyla bakışlar kendisine döndüğünde saniyelik bir duraksamanın ardından Matt kendine gelmiş ve sinirle odayı terketmişti. Giden adamın arkasından sinirle bakan Tuba, onun odadan çıkmasıyla engelleyemediği bir titreme nöbetine tutulmuştu. Beliz hızla arkadaşının yanına geldi.

"Canım iyi misin, neler oluyor?" diyen Beliz'e sımsıkı sarıldı ve gözyaşlarını serbest bıraktı genç kız. Aradan geçen dakikaların ardından sakinleştiğinde ikiside karşılıklı oturdular. Tuba olan biten her şeyi, kendi duyguları da dahil, hiç bir ayrıntıyı atlamadan anlattı.

"Tuba, ben şuan o kadar şaşkınım ki ne diyeceğimi bilemiyorum. " diyebildi sadece.

"Bir de bana sor. Ben yıllarca onun bana ilgi duymasını bekledim. Ama şimdi, biraz önce yaşananlar hiç doğru gelmiyor. Sanki, ben onun hep elinin altındaydım ve ondan başkasına gitmeyeceğimi bildiği için beni görmemezlikten geliyordu yıllardır. Ama beni Aiden'ın kucağında görünce, hayatıma başkasını alabilceğimi anladı ve benimle ilgilenmeye başlıyor. Sonra ne olacak peki, ben ona ilgimi devam ettirdiğimde yine gidecek. Ben bunu kabul edemiyorum Beliz. Yıllarıdır onu öyle çok beklemişim, öyle çok sabretmişim ve öyle çok sevmişim ki, biraz önce gösterdiği bu sevgi kırıntısı bana hiç bir şey hissettirmedi. Ve benim canımı en çok yakan şey ise, hiç tanımadığım Aiden'ın hissettirdiği sıcaklığı, Matt'in dudaklarından hissedemedim."

Beliz arkadaşının elini kendi elleri arasına aldı ve kendisine bakmasını sağladı. Aslında uzun zamandır aklında olan bu düşünceyi şimdi dile getirecekti ama yine de bundan tedirginlik duyuyordu. Derin bir nefes alarak konuşmaya başladı.

"Canım, seni hiç bir konuda asla yargılamayacağımı biliyorsun değil mi?" dedikten sonra kısacık bir duraksamının ardından konuşmasına devam etti. Bu duraksama anında Tuba'dan bir onay beklemiş ve arkadaşının gözlerinden o onayı almıştı.

"İlk zamanlar Matt'e karşı ilginin olduğunu ve onu sevdiğini biliyorum. Ama sonrasında......Tuba sorasında o seninle ilgilenmediği için acaba hırs yapmış olabilir misin? Bu yanlış bir şey değil. Yani demek istediğim......"

"Demek istediğin şey, benimle ilgilenmediği için, onun ilgisini çekmeye o kadar yoğunlaştım ki, zamanla ona aşık olduğumu düşünüp acı çekmeye başladım ve şuan hissettiğim tatminsizliğin asıl sebebi bu! Bunu mu demek istiyorsun?" diyen Tuba kensinlikle kızgın ya da kırgın değildi. Beliz hafif bir tebessümle başını olumlu anlamada sallayarak arkadaşını onayladı.

"Evet, demek istediğim şey tam olarak buydu."

"Bu konuyu bende uzun zaman önce düşündüm. Emily hakkında gerçekleri öğrendiğimde ona anlatabilirdim ve bu evliliğe engel olabilirdim. Gerçi evlenemediler ama neyse... Emily ile evleneceklerinde aslında bunun beni sandığım kadar yaralamadığını hissettim, bu yüzden birşey anlatmadım. Bunu 'sevdiğim adamın acı çekmesini istemiyorum' bahanesinin arkasına sakladım. Ben yıllarca kendi kendime bile yalanlar söylemişim. Ah Tanrım, yıllarımı boşu boşuna harcamışım Beliz! Hayatımın ellerimin arasından kayıp gitmesine daha fazla seyirci kalmayacağım ve........"

SENSİZ OLMAZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin