Kalona :
...
"- Hayır , bunu yapmak istemiyorum . Neferet anlasana beni ." Diye sitem ettim karşımda ki sevdiğim yüksek rahibeye .
"- Bana karşı mı geliyorsun ?" Dedi keskin bir sesle .
"-Hayır neferet , sadece sana bu işin hiç iyi sonuçlanamayacağından bahsetmek istiyorum ." Dedim ve ona doğru bir adım attım .
"- Ben sana iyi sonuçlanacağından bahsediyorum ama !" Bağırdı. Vay canına neferet gerçekten de bana bağırdı .Ne bekliyordum ki bana sarılmasını falan mı ? Ne salağım ama ! Ah tanrım !
"- Kalona , Sana teklif etmiyorum yada rica etmiyorum emrediyorum !" Diyerek üstüme doğru yürümeye başladı. Taaaki sırtım soğuk duvarla buluşana kadar . Neferet vücudunu benim vücudumla birleşince kulağıma eğilip :
"- Senden istediğim Zoey 'nin ruhunun öteki alem ' e geçmesi " tıslayarak konuşması gerçekten çok soğuk ve itici oluyordu . Titreye titreye :
"-Peki neden zoey ' in ruhunun öteki alem 'e geçmesini istiyorsun ? " en azından kekeleyerek konuşmamıştım .
"- Çünkü eğer zoey bu alemden öteki aleme geçerse onun yüksek rahibeliği benim olacak " diyerek kahkaha attı .
"- Ama zoey hepimizden farklı "
"-Farklılığı beni âlâkadar etmez . " kesin bir dille konuşmuştu.
"- Şimdi zoey 'in yanına gidip bir şekilde aranızda arkadaşlık gibi bir şey yap ama onun sana güvenmesinide sağlamalısın . Unutma ! Güven bir kere yıkıldı mı onu birleştirebilene aşk olsun " dedi ve arkasına bile bakmadan gitti .
Tanrım ! Ben ne yapacağım şimdi? Eğer zoey e zarar verirsem ... Ah bunu yapamayacağım tanrım bana yardım et !
"- Kalona ? " sesin geldiği yöne baktığımda karşımda zoeyi görmemle vücudumun buz kesmesine engel olamadım .
Üzgünüm zoey bu olanlar ne benim elimde nede senin ...
"- Hey kalona sen iyi misin ? "
"- E-evet neden sordun ki ? "
"- Hiiiiç ne bileyim dalgın gibisin . Yoksa o pis neferet sana bir şey mı yaptı ?"
"-Ah hayır zo. Sadece başım ağrıyor o kadar . "
"- Peki o zaman hadi gece evine gidelim "
Zoey nasıl oldu da bana birden bu kadar yumuşadı ki ? Tamam o iyi biri ama ...
Zoey tam ağzını açıp bir şey diyecekken kapıdan içeri Afroditin girmesi bir oldu .
Zaten beni sevmediği her halinden belli oluyor .
Mesela şimdi beni görmesiyle suratının düşmesi bir oldu .
"- Aah sende mi burdaydın " diyerek mırıldandı .
Zoey ona ters bir bakış atınca afrodit
"- Benden o sürtük kıza tebessüm etmemi bekleme " deyince tepem attı afrodite yaklaşıp
"- Sen bana sürtük mü dedin" diye suratına tısladım .
Oda evet deyince sinirden elementim olan ateşi çağırıp afroditin üstüne saldım .
Bam diye bir ses geldi ve ardından etrafı bir alev sardı .
Sesin geldiği yöne baktığımda afroditi bir ateş çemberinin içinde görmemle şoka girmem bir oldu .
İnanmıyorum ! Ne yani asırlardır çağırdığım elementim şimdi mi geldi ?
Ben bu sorularla beynimi yerken zoey nin çığlıklarını duymam zor olmadı .
"- Kalona ne yaptın sen ? " diye bağırıyordu.
"- Zo inan bana bende ne yaptığımı anlamadım ki " bağırarak konuşuyorduk . Afrodite baktığımda ateş etrafını bır kamcı misali sarmıştı .
O sırada içeri stevie rae , neferet , dallas ı görmemle şoku zirvenin doruklarında yaşamaya başladım . Ne yani artık bir savaşcıdan daha fazla güce mi sahiptim ?
Neferet ' e baktığımda bana sırıtan ' aferin benim kızıma ' der gibi bakan gözlerine anlamsızca bakıyordum anlaşıldı başlasın bu kötü Görev ...
Selaaaaam çikolatalarım hemen tanıtımın ardından dayanamayıp 2. Bölümü yollayayım dedim . Lütfen o değerli yorumlarınızı ve oylarınızı benden eksik etmeyin çikolatalarım . 🍫🍫🍫🍫🍫🍫🍫
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yüksek Rahibe #Wattsy2017
VampireÜç kız ateşle oynuyorlar ve dikkatli olmazlarsa herkes yanacak!!!!