Multide Suga ♥ Melis var.^^
İyi okumalar.^^Gizem'den
Boş gözlerle karşıya bakıyordum.Ne zaman uyanacak tam tamına haftalar oldu.Ama hâla uyanmadı sanki biri kalbimi sıkıyor gibi oluyordu.O deli Melisi özledim ben ama hâla uyuyor.Tamam uyumayı çok seviyor ama artık uyansın onu özledim.Gözümden akan yaşı elimin tersiyle sildim.Odasına girmeye cesaret edemiyordum.Çünkü ağlayacağımdan emindim.Daha sonrasında ise uyanması için ona bağıracaktım.Şu günlerde onun uyanması için 5-6 kere bağırdım.
Beni içeri almakta istemiyorlardı zaten,ama kimin umrunda onu görmeyi istiyordum.Arkadaşlarıma birşey olmasından nefret ediyorum.Bu lanet olasıca olaylar hep bizim başımıza geliyordu.Omzuma dokunan elle kafamı o yöne çevirdim.
Jin
"İyi misin.?"diyince yorgun gözlerimle ona baktım.
Sonrada hayır anlamında kafamı iki yana salladım.
Yanıma oturunca ona bakmaya başladım,elimi tuttu vede konuştu.Jin
"Bence biraz dinlenmelisin."diyince yine hayır anlamında kafamı salladım.Tamam dışardan çok yorgun bir suratla göründüğüme emindim.Ama uyuyamayacağımıda bir o kadar emindim.
Melis'in kapısı açılınca çıkan kişiye baktık ikimizde aynı anda.Yoongi olmayacağı kesindi.Yanından ayrılmıyordu hiçbir zaman,kızlarında ondan farkı yoktu.Haneul'un çıktığını gördüm.Yanımıza gelip oturunca konuşmaya başladı.
Haneul
"Ne zaman uyanacak.?"diyince ona baktım."Bilmiyorum."diyip derin bir nefes aldım.Ağlamak istemiyordum ve bu yüzden derin nefes alıyordum.
Aklıma gelen şeyle heyecanlandım."2 gün sonra Melis'in doğum günü."dediğimde ikiside bana baktı.
Haneul
"Eee şey o uyuyor."diyince göz devirdim.Jin
"Evet."diyince şuan iksinede bir tane patlatmak istesemde durdum."Bi-Bizde o uyurken,yanında kutlayalım."dediğimde ikiside düşünmeye başladı.İlk önce Jin gülümseyince ona baktım.
Jin
"Neden olmasın.?"diyince bende hafif gülümsedim.
Ardından da Haneul de onu desteklemeye başladı.Haneul
"Evet bencede iyi fikir,belki bensiz kutluyorsunuz diye uyanır."diyince tekrardan gülümsedim.
Umarım onsuz kutluyoruz diye uyanırdı.
Çünkü onu gerçektende özlemiştim.Melis'ten
Etrafıma bakınıyordum.Neden herşey bembeyaz ne oluyor be nerdeyim lan ben.Niye kimse beni cevaplamıyor."Kimse yok mu.?"diye bağırıp etrafımda dönmeye başladım.O değil benim üzerimde niye beyaz elbise var.Ben ve elbise giymek of ne oluyor burda.
Ben Yoongi'yi özledim."Lan.!Kimse yok mu.?"diye tekrar bağırmamala arkamdan bana birinin bağırması bir oldu.
"Kes sesini lan.!"diyince korkarak hızla arkamı döndüm.Gördüğüm şeyle gözlerimi kocaman açarak bakmaya başladım.Ulan o Bülent Ersoy mu.?Serdar Ortaç mı? Ayh tövbeler yarabbim ne oluyor.?
Allahım bu ne böyle cin çarpmış gibi görünüyor.
Resmen iksinin karısımı birşeydi karşımdaki yaratık.
Elini beline koyduktan sonra mikrofan belirdi elinde birden vede şarkı söylemeye başladı.Yaratığın söylediği şarkıyla saçma bir şekilde ona bakıyordum.Şuanda söylediği şarkı Bruno Mars: 24k Magic adlı şarkıyı söylüyordu.Bende şaşkın bir biçimde bakıyordum.
Vay anasını burası gerçektende tuhaflaşmaya başladı.
Yaratık üzerime doğru bir hareket yapınca korkarak geri çekildim.O değil sesi Bruno Marsa benzemiyordu.Yılmaz Morgül'e benziyordu,şaka falan mı yapıyorlar.Yaratık saçma sapan hareketler yaparken,bende ona hortlak görmüş gibi bakıyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÜST KOMŞULARIMIZ (BTS)
Hayran Kurgu7 kızın üniversite için Güney Korede okumak için gittiklerinde üst komşularının ünlü bir grup olduklarını bilmeyerek alt katta yaşamaya başladılar.Her sabah müzik sesleriyle uyanan kızlar daha fazla dayanamadılar ve bir gün kapılarını çalmışlardı ki...