chapter 1

66 8 2
                                    

Αύριο είναι η πρώτη μέρα στο καινούργιο μου σχολείο. Πραγματικά δεν έχω καμία όρεξη να πάω! Μου λείπει το παλιό μου σχολείο,η παλιά μου γειτονιά αλλά δεν μπορώ να κάνω κατι για αυτό.
Πριν μια εβδομάδα σχεδόν ήρθα με τον μπαμπά μου στην καινούργια μας γειτονιά.
Η αλήθεια είναι οτι είναι πιο ήρεμη και πιο όμορφη απο την προηγούμενη.
Το σπιτι μας είναι άνετο και αρκετά μεγάλο όμως δεν μπορώ να.το συγκρίνω με το παλιό μου.
Ο λογος που μετακόμισα στο Λονδίνο είναι επειδή ο μπαμπάς βρήκε μια καλύτερη δουλειά εδώ.Αφότου μας εγκατέλειψε η μαμα μου ο μπαμπάς ειχε άσχημες αναμνήσεις απο το Μάντσεστερ και νομίζω οτι ου του σι άλλος ήθελε να μετακομισουμε.
Μην με ρωτήσετε γιατί μας εγκατέλειψε.
Χωρισε με τον μπαμπα μου οταν εγω ημουν τεσσάρων.
Θυμαμαι ακόμα τις φωνές τους και τους τσακωμούς τους.Καθε μέρα φώναζαν και με εκαναν να κλαίω και να στεναχωριέμαι.
Μερικες φορές κλεινομουν στο δωμάτιο μου και έκλαιγα με τις.ωρες!
Ποσά μπορούσε να αντέξει ενα 4χρονο κοριτσακι πια;
Οταν χωρισαν λοιπόν η μαμά μου είπε ότι δεν ήθελε να μας ξαναδεί και ότι μας μισούσε τόσο που της καταστρεφαμε τη ζωη.
Με αυτές τα λόγια έφυγε απο το σπίτι και απο τότε και την εχουμε ξαναδεί ποτέ.
Και ούτε θέλω! Την μισω αυτη την γυναίκα μόνο και μόνο που έκανε τον μπαμπά μου να στεναχωριέται
"Derma έλα να φας,το φαγητο είναι έτοιμο"
Με ενημέρωσε ο μπαμπάς και εγώ πήγα να φάω. Ο μπαμπακας μου είναι ο καλύτερος μάγειρας του κόσμου!
Τον λατρεύω! Ξερω οτι έχει κάνει πολλές θυσίες για να ειμαι εγώ εντάξει.
"Τι έχεις αγαπη μου?"
Με ρωταει ο μπαμπάς
"Τίποτα απλά εχω άγχος για αύριο"
Ο μπαμπάς μου πιάνει το χέρι και με κοιτάει
"Αγάπη μου,μην εχεις άγχος! Είσαι υπέροχη και ολοι θα σε συμπαθησουν,θα δείς θα το συνηθίσεις!"
Εχει δίκιο θα το συνηθίσω αλλά ακόμα δεν μπορώ
"Ναι το ξέρω αλλα νοιωθω καπως"
Ο μπαμπάς μου κάνει νόημα να έρθω και να κάτσω στα πόδια του.
Τοτε εγω.σηκώνομαι με ενα χαμόγελο και κάθομαι πανω του.
"Derma μου  ομορφο κοριτσάκι μου ξέρω οτι εχεις περάσει πολλά και σε καταλαβαίνω αλλα Κάνε υπομονή ολα θα φτιάξουν!"
"Το ξερω μπαμπάκα μου, το ξερω"
Του λεω δίνοντας του ενα φιλί στο μάγουλο.
Μετα απο 10λεπτα ησυχίας στην,αγκαλιά του μπαμπά,αποφασίζει να σπάσει τη σιωπή
"Αντε πήγαινε τωρα, αύριο πρεπει να σηκωθείς.νωρίς"
Γνεφω,τον καληνυχτιζω με.μια αγκαλιά και πηγαινω στο δωματιο μου.
Η ωρα ήταν 10 και ειχα φορεσει τις πιτζάμες μου και είχα πέσει για ύπνο.
Σκεφτόμουν τι θα.γινόταν αύριο.
"Αυριο θα ειναι μια δύσκολη.μερα"
Ειπα κλείνοντας τα μάτια.μου και αμεσως αποκοιμηθηκα.

Το ξυπνητήρι χτυπά και εγώ ανοίγω τα ματια μου.
Ειναι 7:00 και έχω μία ώρα για να ετοιμαστώ.
Σηκώνομαι,παω.τουαλέτα, βουρτσιζω τα δόντια μου και ντύνομαι.
Βάζω ένα στενό μαύρο Τζιν και μια απλη μαύρη κοντομανικη μπλούζα.
Χτενιζω τα καστανοξανθα μακριά μαλλιά μου και τα πιάνω μια ψηλη κοτσίδα.
Γενικά μου αρέσει να έχω τα μαλλιά μου ψηλά,το προσωπο Μου φαίνεται καλύτερα και με αντιπροσωπευει.
Αφού βαλω λίγη μάσκαρα και λιγο πουδρα αποφασίζω να κατέβω στην κουζίνα.
"Βρε Καλώς την κούκλα.μου,Καλή μερα αγάπη μου."
Μου λεει ο μπαμπάς καθώς κατεβαίνω τις σκάλες.
"Καλημέρα μάγειρα μου"
Του λεω.δινοντας του μια αγκαλιά.Πάντα τον φώναζα έτσι.
Αφου έφαγα και κοιτακτικα αλλη μια φορά στον καθρέπτη έφυγα.για το σχολείο.
Απο το σπίτι δεν ηταν πολυ μακριά 10 με 15 λεπτα.
Οταν έφθασα σταμάτησα  στην εξώπορτα.
Διασταζα να.μπω μεσα ένοιωθα ντροπή ομως έπρεπε!
Δεν μπορουσα.να.καθομαι σαν τον μπουφο μπροστά.σε.ολο το σχολείο!
Καθώς.περπατούσα.στομ διάδρομο βλεπω μια πόρτα που είχε μια ταμπέλα και έγραφε Γραφείο διευθυντη
Χτυπαω τρεις φορές και χωρίς να.περιμένω απάντηση ανοίγω την πόρτα.
"Γεια σας συγγνώμη για την ενόχληση ειμαι καινούργια και θα ήθελα να με.ενημερώσετε για καποια.πράγματα"
Ειπα με τη γλυκια μου την φωνή και με ένα χαμόγελο.
Αμέσως εκείνος μου το ανταπέδωσε και μου ειπε να καθίσω
" Μου φαίνεσαι καλό.κορίτσι και έξυπνο, χαίρομαι που θα είσαι στο σχολείο μας.Οι τάξεις στις οποίες έχεις μάθημα ειναι γραμμένες στον πίνακα ανακοινώσεων.το τμήμα.σου ειναι το β1. Το ντουλαπάκι σου ειναι το β14. Ορίστε τα κλειδιά και το λουκετακι σου "
Μου είπε δίνοντας μου τα.
Αφού τον ευχαρίστησα έφυγα απο το γραφείο του και παράλληλα χτύπησε.το κουδούνι.
Το στομάχι μου δέθηκε.κόμπος!
Κορίτσι μου ηρέμησε Δευτέρα λυκείου πάς δεν είσαι  μικρό κοριτσάκι!
Ελεγα στον εαυτό μου.
Αφου κοιταξα το πρόγραμμα πήγα στην αιθουσα 17 όπου ειναι τα φιλολογικά.
Καθως προχωρούσα ξαφνικά πέφτει ενα αγόρι πάνω μου με αποτέλεσμα να πέσουν τα βιβλία μου κάτω.
"Συγγνώμη δεν κοιταγα μπροστά μου"
Μου ειπε μαζεύοντας τα.βιβλία.Μου.
Οταν με αντίκρισε μπορώ να.πω ότι μαγευτικα.
Τα ξανθά.του μαλλιά ηταν υπέροχα και τα χαρακτηριστικά του τόσο γλυκα! Τα ματακια.του με.κοίταζαν με ντροπή και αυτο τον έκανε ακόμα πιο γλυκό.
"Δεν πειραζει,σιγά"
Του ειπα οσο αυτός μου έδινε τα βιβλία
"Niall"
Μου ειπε.δίνοντας μου το χέρι
"Derma"
Του.ειπα κάνοντας την ίδια χειραψία
Ξαφνικα θυμήθηκα οτιι πρέπει να πάω στην τάξη μου και ότι εχω αργήσει.
"Συγγνώμη,πρεπει να φυγω, χάρηκα για την γνωριμία"
Του ειπα βιαστικά και άρχισα να τρέχω προς την ταξη μου
" και εγω"
Μου ειπε κια άρχισε  και αυτός να τρέχει προς την ταξη του.
Νομιζω ότι μπορεί να.αποκτήσω καινούργιο φίλο.
Ο Niall  φαίνεται καλό παιδί.
Ωραια!! Έκανα.την πρωτη μου γνωριμια.

ME AND HIMWhere stories live. Discover now