Yeşil Park

246 73 34
                                    

Rüyamdan alarm ile uyandıktan sonra elimi yüzümü yıkayıp kahvaltı için mutfağa gittim.Annem yine döktürmüştü.Krepinden reçeline kadar her şey vardı.Ama sabah pek iştahım olmadığı için bir krep ve biraz omlet yedikten sonra kahvaltıdan kalktım.
Sonra annem elime çay bardağını tutuşturdu.İlla içiceksin onu diyince yarısını içip hızla okulun yolunu tuttum.
Bu sefer derse geç kalmamıştım.Ama ilk ders fizik olunca insan keşke geç kalsaydım demeden de edemiyor.En azından bana göre öyle.Öğretmen tam dersin en önemli yerini anlatıyor,tam odaklanıcam bilin bakalım aklıma kim geldi?Tabikide Mert.Hep de önemli anlarda aklıma geliyor.Kırk yılın başında bir fizik dersini dinliyim dedim,onda da aklıma geldi.Aslında aklıma Mert değilde dün gördüğüm rüya geldi.Neyse.Bir şekilde geçici süre de olsa kafamdan o düşünceyi atmayı başardım.Fizik dersi bir şekilde geçti.Şimdi ise beden dersi vardı.Zaten hoca yoktu.Bizde son kez gideceğimiz yeşil park için planın üstünden geçtik.İşte böyle.Sonra eve geldim.Kapıdan girer girmez börek kokusunu algıladım.Annem yine döktürmüştü.Börek fırından daha yeni çıkmıştı.Ama olsun.Elim yansa da yedim.Sonra elimi yıkayıp odama geçtim.Daha oturmadan aklıma fizik performans ödevi geldi.Bıktım artık bu ödevlerden!Bir gün de rahat ediyim artık!
Ödev bir de performans ödevi olunca iş iyice uzuyordu.Araştırma yapıp birkaç tane resim çıkarttım.Bu işte sonunda bitti.Sonunda telefonu elime alabilmiştim.Bir baktım gruptan 1000 tane mesaj gelmiş.Ne yazışıyosunuz bu kadar anlamıyorum ki.
Mesajlara bir göz gezdirdim.Ne konuşmamışlar ki.Kıyafetinden tutun okudukları kitaba kadar her şeyi konuşmuşlar.Bu mesajlara göz atması bile bu kadar yorucuyken hepsini tek tek okusam kafayı yerdim heralde.
Mesajlara göz gezdirdikten sonra şarkı dinledim.O kadar çok şarkı dinledim ki bir de kulaklıkla dinleyince kulaklarımda değişik bir his oluştu.Ardından yatağıma doğru ilerledim.
Tabiki de her zamanki gibi uyku tutmadı.Şu düşünceler beni rahat bıraksa ne güzel olucak.Hem yorgundum hemde beynimdeki düşüncelerin beni rahat bırakması için beynimle savaşıyordum.Bir şekilde bu savaş sona erdi ve uyuyabildim.
Çok ilginç bir şey oldu.Dünkü rüyanın devamını gördüm.
En son Mert ve o kızın yanına gidiyordum.Ama rüyalarda şöyle bir şey vardır ki karakterin asla değişmez.Bende Mertle konuşmadığım için son anda onların yanına gitmekten vazgeçtim.Sonra biz kızlarla biraz oralarda takıldık ve bir baktım Mertle o kız kavga ediyor.Mert "Mevsim ben seni hiç tanımamışım"cümlesinden kızın adının Mevsim olduğunu anladım.Sonra her zamanki gibi alarm çaldı ve uyandım.Bugün tatildi ve benim Ardayla konuşmam gerekiyordu.Ona Mevsim adında birini tanıyıp tanımadığını iyice araştırmalıydım.Bu birkaç saatimi almıştı.Ve Mevsim adında bir tanıdıklarının olduğu artık kesinleşmişti.Bu araştırmadan sonra "yok artık"diye bağırmadan edemedim.
Sonunda yeşil park'a gitme zamanı gelmişti.Çok heyecanlıydım.Acaba Mevsim midir nedir o kız onlarla gelecek miydi?Zaman bir türlü geçmedi.Bende gruptaki kızlarla yazıştım.Ardından buluşma vaktinin geldiğini anladım.
Üstüme küçük çiçeklerden oluşan beyaz elbise,ayakkabı olarak beyaz babet,çanta olarak elbisemdeki çiçeklerin renginde açık mavi küçük bir çanta aldım.
Kızlarla yeşil parkta buluştuk.En son ben gelmişim."Kusura bakmayın biraz geciktim"dedim.Onlarda sorun değil"dediler.
Şimdi size biraz parktan bahsediyim.Yeşil parkta yaklaşık 30 bank,3 süs havuzu,7 tane de oyun parkı olan güzel ve geniş bir park.Tabi birçok ağaçta var.
Biz orayı 2 kez dolaştıktan sonra bir baktım Mertler de gelmiş.Yanlarında kız olmayınca önce bir rahatladım sonra yaklaşık 15 dk sonra yanlarında bir kız belirdi.Yoksa yoksa....o kız mı?diye düşündüm.Ardından Arda "Selam Mevsim" diyince ben şok!Nasıl yani?Rüyalarım yavaş yavaş doğru çıkıyor.Olamaz!
Ama bir ayrıntı hariç.Kız Mert'e değil,Arda'nın omzuna elini koydu.O an yine şaşırdım.Çünkü bizim grupta Ardadan hoşlanan biri var.O da Eda!Napıcam ben?Sonuç olarak Eda üzülünce ben sevinemezdim.Edaya baktığımda kız sinirden kıpkırmızı olmuştu.Onu hiç bu kadar sinirliyken görmedim.
Acaba Eda Arda'nın yanına gidip ondan hoşlandığını söyleyecek mi?Yoksa hiçbir şey olmamış gibi eve mi dönecekti?Bir sonraki bölüme kadar hoşçakalın:)

Zor AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin