Sıkıntıyla gözlerimi kapatıp başımı iki yana salladım.
"Yapamam,baba..."
"Son bir defa Eylül.söz veriyorum sana çok güzel bir hayat vericem kızım.şimdiye kadar veremediğim hayatı."
Gözlerimi açıp,gözlerine diktim.söylediği şeylerin doğru olduğuna inanmak istiyordum.ardımdaki onca ceseti,laneti geride bırakıp çocukluğumdan beri hak ettiğim ama artık hak ettiğimden emin olamadığım hayatı bana vaad ettiğinden emin olmak istiyordum.
"Tamam.yapıcağım.son bir kez."
"İşte benim kızım.lakabını hakediyorsun.fazla vaktim kalmadı.ben annenin yanındayken buralar tamamen senin olucak."
"Baba biliyorsun.ne lakabım övündüğüm birşey,ne de buranın sahibi olmak istiyorum."
"Sen benim kızımsın,benim kanımı taşıyorsun.eninde sonunda doğrunun bu olduğunu anlayacaksın..."
Gözlerimi devirdim.hep aynı şeyler...
"Eee...bu sefer kimin Azrail'i olacağım?."
"Araz Kaya."
"Neden işini bitirmem gerektiğini sorsam,söylemiyiceksin dimi?."
"Beni iyi tanıyorsun kızım."
Cevap verme gereği duymadan odadan çıktım.Araz ismi...fazlasıyla tanıdıktı...kafamı sallayarak düşünceleri dağıttım.yapıcağım işe odaklanmalı,ona konsantre olmalıydım.sonunda şirketin labirent dizaynından kurtulduğumda sekreterin masasına ulaşmıştım.elimi uzatıp beklediğim şeyi uzatmasını bekledim.sonunda elimde kağıtta yazan bir adres ve bir adet belçika brownign duruyordu.kabzasını sıkı sıkı kavradım ve kot pantolonumun beline dikkatlice yerleştirdim.dişlerimi sıkıp derin bir nefes aldım ve şirketin gösterişli kapısından çıkmaya koyuldum.yolda beni görenler önümde eğilip''ejderha´´ diyerek selam veriyorlardı.oldum olası bundan nefret etmiştim.insanların bana hayranlıkla bakmasından ve beni kendilerinden üstün görerek önümde eğilmelerinden.bide şu aptal lakap var tabii.insanın kendi kardeşi bile ona böyle davranırsa nasıl normal bir insan olabilirdiniz ki.ben.bir.katildim!.ve bu bence hayranlık ya da saygı duyulucak bişey değildi.tam tersine artık aynalara bakmıyordum.çünkü her sabah aynadaki yansımamı gördüğümde...kendimden daha çok nefret ediyordum.herşey babam ve kardeşim emre içindi.onları korumak içindi.kim olduğunu bilmediğim düşmanlardan.kendimi arabama attığımda aklımdaki tek düşünce sonunda hak ettiğim hayata kavuşacağımdı.
YORUM VE VOTE'LERİNİZİ BEKLİYORUM!! :) ♥ BİRDAHAKİ BÖLÜM EN AZ İKİ SAYFA OLACAKTIR!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KIZIL
RomanceÖlümle ne kadar yüzleşebilirsin? Peki ya bu durumdayken aşkı bulabilir misin? Onlarınki iyi kız,kötü çocuk hikayesi değildi.ailesini korumak için katil olduğunu sana bir kızla,babasının baskısından kurtulup,kendi hayatının patronu olan bir çocuğun h...