Új rész Tae szemszögéből.. Nem tudom hogy tetszeni fog e valakinek, de remélem hogy igen.
Tae:
Fáradtan dőltem be az ágyba és a mai napon gondolkodtam.
Házam le hangolt volt és csendes, csak magamban voltam senki más.-Fura volt az a parkolos dolog. - néztem a plafont. - Vagy nem?
Telefonom rezegni kezdett fel vettem és feloldotam.
-Jin hyung?! - néztem a képernyőt.
Vissza hívtam és vártam, hogy fel vegye. Egy kis idő múlva fel is vette.
-Jin hyung nincs kedvem most Jimin-röl beszélni. - dőltem az ágyba.
Jin nem mondott semmit se, csak csendben hallgatót.
-Jin hyung? - vártam, hogy válaszoljon. - Haragszol?
Hallottam szapora légzését, de nem válaszolt.
-Kezdesz idegesíteni. - beszéltem magamban. - Ezzel azt akarod elérni, hogy kedves legyek vele? Legyen.Bontottam a vonalat és az ágy végébe dobtam a telefonom.
Egy vagy két óra fekvés után fel áltam és elmentem le tusolni. Be mentem a fürdőbe és le vetköztem. Valahogy bejött az a kép, ahogy Jimin öltözött.-Kizárt! E-E. - ráztam fejem. - De azok az izmok.
Meztelenül be áltam a tükör elé és magamat néztem.
-Szánalmas vagyok. - áltam be a tusoloba és mosakodni kezdtem.
Telefonom csörögni kezdett kint a nadrágomban. Kezem kinyújtottam és egy ismeretlen számtól volt egy nem fogadott hivásom.
-Ki a franc lehet ez ilyenkor? - néztem a számot.
Gyorsan vissza hívtam, de nem hagytam abba a fürdést. Még jó hogy vízálló a telóm.
-Ki vagy? - kérdeztem köszönés nelkül. - Épp fürdök szóval gyorsan mond.
-Ne haragudj. - jött egy ismerős hang, de nem tudtam meg hogy ki az mert kinyomta.
-Idióta. - léptem ki a fürdőből.Nem tudtam meg, hogy ki is volt és a szám se volt ismerős, de a hangja igen.
Be feküdtem az ágyba és el is aludtam.
De az álmom nagyon is furcsa volt.."-Tae..
Szólított valaki.
Szemem ki nyitottam és két barna szem fogadott felettem támaszkodva.
Szólni akartam, de nem tudtam, ahogy mozogni se.
-Olyan sima és puha..
Húzta végig testemen kezét.
Nyögtem egyet ami az ismeretlennek tetszett. Sötét volt igy nem láttam arcát, csak szemeit.
-Tetszik?
Hangja olyan kellemes és szexi.
Lassan lejebb hajolt közben simogatot ami annyira jó volt. "Telefonom csöngeni kezdett jelezve, hogy reggel van. Szemeim ki pattantak, de valami feltűnt.. A hatalmas merevedés lent.
-A francba.. - dőltem vissza. - Ezt megkéne oldani.
Telefonom ismét rezget. A képernyőre néztem.
-Jin? - néztem a telefonom.
"Princess képet küldött "
Lassan meg nyitottam, de lélegzettem el akadt.
Nem csak én éreztem magam furán, de kicsi TaeTae is. Gyorsan be zártam és el mentem tusolni.
Végeztem a tusolással és kicsi TaeTae is nyugalomba helyezte magát igy indulhatam is a melóba.
Meg érkeztem a munkahelyemre és egy valami feltűnt mégpedig Jimin. Ugyan az a ruha volt rajta mint a képen. Vállára dobta a táskáját és hajába túrt. Gyors mozdulattal ki száltam és el indultam be.
-DR.KIM!! - ugrott elém egy ápoló.
-Mi az? - kérdeztem és Jimint figyeltem, ahogy el ment mellettem.
-Segítenie kell. - folytatta a hölgy.
-Miben? - néztem tovább Jimint akit körbe ugráltak az ápolók. - Playboy.
-A terhes hölgy. - fogta meg a csuklomat.
-Mi van vele? - kaptam rá a fejem.
-Megindult a baba. - húzott be a kórházba. - MR. PARK!
-Igen? - fordult felénk mosolyogva, de ahogy észre vett le hervadt a mosolya.
-Segítenie kell. - fogta meg az ö kezét is.A nálam egy fejjel alacsonyabb lány végig húzott a folyosókon Jiminnel együtt.
Jiminre néztem aki engem figyelt, de el kapta a fejét.-Itt is vagyunk. - ált meg. - Öltözenek fel.
Magunkra vettünk mindent. Én nyugodt voltam, de Jimin izzadt és reszketett.
-Minden rendben? - kérdeztem meg.
-Nem nincs. - nézett rám. - Mi lesz ha a baba meghal?
-Nem fog. - vettem magamra a maszkot. - Nem hagyom.
-Tae.. - nézett szemembe.
-Menjünk. - fogtam meg a vállát.Jimin hirtelen vissza rántot és magához ölelt. El akartam tolni magamtól mert ez elég kínos volt na meg kényelmetlen is. A szívem hevesen vert nem is tudom mi miatt, de lent se volt kényelmes. Kezeit körém fonta és nem engedett el.
Ennyi lett volna ez a részt. Ugye tetszett valakinek? 😶😶😶
KAMU SEDANG MEMBACA
Gyógyító Szépség. Befejezett.
RomansaSAJÁT NE LOPD! BXB Park Jimin-t át helyezik Szöül-ba Amerikából. Az ifjú Dr.-nak ez nem tetszik, de elfogadja. Mindenki lelkesen fogadja a helyes doktort, csak egy valaki nem. Ki az a DR. akinek nem tetszik, hogy ott van Park Jimin? Miért ellen...