Künye ve İstek Alımı

310 27 133
                                    

(LÜTFEN İSTEKLERİNİZİ BU BÖLÜMÜ TAMAMEN DİKKATLİCE OKUDUKTAN SONRA YAPIN!)

Selam Arkadaşlar,  

Bu kitabı sizin eminim güzel olan hikayelerinize kendimce güzel kapaklar yapmak için yazıyorum. Belki birazcık da kendimi geliştirmek için :)    

Eğer istekte bulunacaksanız aşağıdaki künyeyi eksiksiz doldurmalısınız ki ben de size güzel çalışmalar çıkartabileyim.

*Kitap adı:

*Kullanıcı adı:

*Kitabınızın konusu ve türü:

Kapakta bulunmasını istediğiniz bir söz:

Renk:

*Karanlık/Aydınlık:

Kapakta bulunmasını istediğiniz simgeler:

Karakterler:

(* işaretli olanların doldurulması zorunludur.)

Tüm istekleri yapmaya çalışacağım ama bazı şartlarım var. Kapak isteğinde bulunacaksanız;

1.Beni takip etmek,

2.Siz istek atarken kitabın yayımda olan bölümlerine oy vermek,

3. Kapağı kullanırken hikayenizin açıklama kısmında benim tarafımdan yapıldığını belirtmek zorundasınız.

4. Ayrıca aynı anda sadece 1 kitap isteğinde bulunabileceğinizi unutmayın.

5. İstekleriniz mesaj yoluyla belirtebilirsiniz. Yorum kısmından istek almayacağım.

(Mesaj kısmınız çalışmıyorsa, künyeyi tek bir yorumda doldurarak bana isteğinizi ulaştırabilirsiniz.)

Lütfen istekte bulunurken bu şartları atlamayın yoksa isteğinizi ne yazık ki yerine getirmeyeceğim.

Eğer isteğinize 1 hafta süresince geri dönüş yapmazsam, şartların hepsini yerine getirip getirmediğinize bir göz atın.

Her neyse sizleri seviyorum ve yapabildiğim en iyi kapakları yapacağıma söz veriyorum.

O zaman Let's Go!

Wattpad Kapak Tasarımı •|Kapalı|•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin