★ Chapter 4 ☆

1.3K 91 10
                                    

Sunt seri care visez ca nu mai pot respira si nu ma mai pot ridica de la pamant insa ceva sau sineva reuseste sa ma trezeasca din acel vis orbil si dezastruos, reuseste sa ma ridice la suprafata cu tot ca o mie de taruse ma tin la pamant si nu m-ar mai lasa sa ma mai ridic ina cineva reuseste sa zmulga acele taruse infiripate acolo adanc in mine de la moartea alor mei, insa simt cum mai raman cateva care nu imi dau pace, nu ma lasa sa respir.

Trezitul de dimineata la mine nu este nici o problema, insa la colega mea de camera Ashley este un calvar, sa o vedeti dimineata cum urla si chiar cum injura pedagoga care vine sa ne anunte trezirea, cu tot ca este sambata dimineata si puteam sa ne trezim si noi mai tarziu, constat atat eu cat si Ashley ca doamna Peghi, pedagoga are ceva cu noi de ne trezeste atat de dimineata cand este ea pe tura.

Cand este domnul Dan dormim ca belferii, trezirea la noi poate fi si la ora 5, insa stim ca pierdem 2 mese si mai ramaneam cu cea de la ora 7 seara, pana atunci murim de foamne, dar hei cine a spus ca nu avem si magazin in internat? Fiecare lucru pe care il luam ramane internatul sa il plateasca, frumos nu?

Ei bine sa inceapa distractia alaturi de Ashley, nu?

Ora 7 dimineata, sa inceapa calvarul.

Peghi: TREZIREAAAAAAA.

Ei si asa incepe dimineata noastra, cu cateva batai de maturi si urlete de urangutan din partea doamnei Peghi sau chum ii spunem noi gelatinoasa, nu ma judecati dar e cat 10 oameni la un loc, mai pe scurt e balena femeia asta, jur.

Ash: Futuri mortii matiii,, vreau sa dorm!

Si asa se tranteste usa dinou la noi in camera de cred ca a mai ramas cleanta din ea, daca a mai ramas si aia.

Peghi: Ai spus ceva doamna Ashley?

Ash: Domnisoara, nu staim ca m-am maritat si am si 2 copii si ca bonus nu mai sunt virgina, chiar nu stiam serios!

Peghi: Nu imi pasa, acum treci la baie, rutina de dimineata si dupa la cantina, acum!

Ash: Vreau sa doooooorm! Iesi afara!

Peghi: Ori te scoli de buna voie, ori te tarasc eu pana la baie.

Ash: Nu vreau sa ma scool, vreau sa dorm.

Peghi: Bine, atunci nu am de ales.

O vad pe doamna Peghi, mno bine, domnisoara Peghi cum o ia de picioare pe Ashley si o taraste efectiv pana la baie, ei si asa incep toate diminetile noastre cand este ea pe tura, eu una o ador, sunt mica ei maimutica, mai pe scurt micuta cheeky monkey, yey, da stiu ca sunt nebuna.

O vad pe ,, Domnisoara'' Peghi cum o taraste pe Ashley pana la baie, iar Ash ca deobicei, o injura de toti raniti si sfintii, tipic Ash, nu ma judecati dar sunt de 3 saptamani in internat si ma simt ca acasa, insa undeva tot ma simt singura, dar incerc din rasputeri sa imping acest gand undeva intr-un colt al mintii.

Cu Niall nu am mai vorbit dupa acel incident de la casa mea, adica da, tot de 3 saptamani stiu ca doamna Maria mi-a spus ca atunci cand vreau pot sa ii folosesc calculatorul, insa nu am profitat de acest lucru, a venit de cateva ori sa ma intrebe insa am refuzat-o spunandui ca nu am nevoie, sincer dupa cele aflate despre Niall, am realizat ca nu avem, nimic de impartit sau de vorbit.

El este un star internationa cu miliarde de fete la picioare si are bani sa se invarta cu ei din sculare in culcare, sincer niciodata nu m-au atras asemenea persoane, le-am detestat, se cred cel mai importante persoane, cred ca, cu banii pot face ce vrea, cred ca pot cumpara un om foarte usor, ei bine nu.

Pe mine ma interesat ca intotdeauna sa fiu iubita, nu ma interesat faima, averea si cine stie ce alte prostii, nu am preferat sa fac totul singura pe cont propriu, cu ot ca inainte ma mai ajutau si parintii, chiar si bunica, insa la un momentdat le-am spus sa inceteze cu aceste gesturi, nu mai aveam nevoie. Simteam cum ar trebuie sa fac absolut totul de una singura.

Vorbind pe twitter cu un necunoscut faimos // N.H.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum