Dá se opít džusem?!

4 1 1
                                    


Miluji džusy... Jsou sladké a mají oranžovou barvu, tedy většinou...

Našla jsem si v mém oblíbeném obchodu, asi protože je nejblíže našla džus ve skleněné láhvi...Moje aktuální hotovost činila přesně 20Kč a on ten mrkvovo-malinovo-jahodový stál asi 15Kč. Všichni si něco koupili a já nechtěla být za lamu *jako bych za ní už dávno nebyla* tak jsem neváhala a natáhl a po něm ruku. To bych ale nebyla já, kdybych si nevzala ze zadní řady. Co kdyby do toho někdo naplival že?

Má první reakce po té ,,skvělé" koupi byla asi >>to není dobrý<<, ale každým dalším loket jsem se do toho džusu zamilovávala více a více... To jsem ještě nevěděla že jdu po městě s celou oranžovou pusou... Spolužačky mne zkátka mají ,,strašně rádi".

Dovné bylo že už tenkrát jsem se celkem motala. Nevím zda to bylo tím že jsem rychle vysílá litr džusu, měl vedlejší účinky a nebo v něm bylo zkrátka jen něco přidaného...? No, prostě si mne něčím ten džus získal a kupuji si ho jako jediná dodnes. Myslím že je to tím jaký mi dodàvá hřejivý pocit, je mi po něm prostě dobře, ale stejně si myslím že nějaké vedlejší účinky mít musí!

A takto vznikly mé fráze >>jdu se opít džusem<<, >>opíjím se džusem<< a >>opilá jsem se ,,zase" džusem<<, které používám ehm... když piju ten džus a nebo jsem ho pila a strašně se s tím potřebuji někomu svěřit... :D


Vím že to byl ,,velmi" zajímavý příběh a prostě jste to ,,museli" vědět. Tak u dalšího příběhu zas Ťap

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jun 08, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Střípky mého životaWhere stories live. Discover now