Siyah dar yoldan hızlıca ilerlerken önüme sert bir şey geçince işin şimdi bitti gerizekalı dedim kendi kendime.
-Artık sen çok oldun İris.Yaptığın aptallıklar affedilmez derecede fazla.
-Benimkimi fazla lan.Yaptığın şeyleri bilmiyorum sanki.
-Ooo dilde fazla uzamış.
-hay senide beni çalıştırdığın günede.
-İris kadının dövmesini istediğin bir dövmeyle değiştirmissin.
-Ne var canım kadını ömür boyu taşıycağı o iğrenç şeyden kurtardım.Klasik isim yazdırıyor sanki ayrılmıycak ondan.
-Tamam belki haklısın bir şey demiyorum ama, gerizekalı iş kadınına ejderha dövmesi mi yapılır.
-Ya o sıradan bir ejderha değilki çok güzelde oldu.
O sırada dövmesini yaptığım kadın geldi ama keşke gelmeseydi o sinir ne lan öyle.-Nerede o kız ,öldürücem onu, sizi şikayet edicem.Lime lime olup köpeklere yediriliceksiniz.Sevgilimi arıyorum...
-Ara ara gelsin lime lime etsin ama unutmayın benim babamda boş durmaz.
-Kim ki senin baban bana hiç bir şey yapamaz.
-Emin misin.Mafya Levent Yıldızı kim tanımaz bende İris Yıldız.
-O...o iiris sen...misin?Hani şu aranan.Katil olan.
-Yok ya aslında ben katil değilim.Yani...sanırım.Olabirimde olmayabilirimde, ya ne farkederki alt tarafı yanlışlıkla adam bıçakladım.İkincisini sende deneyeyim ister misin?
-Yok canım...Ne olacak alt tarafı ejderha hem bak çokta güzelmiş çok saol ben gideyim.
-Yok ya bak benim canım seni bırakmak istemiyor.Can adamları yolla şu kadını alsın dövmesini beğenmedi belli ,derisini soyarsınız artık.
Kadının tepkisini bekledim ve çook komikti .
-Neee!?!Yok yok ben hiç kalmayayım hatta hemen gidiyorum.
-Güle güle.Gerçi gülcek halin kalmadı ama olsun.
Kadının gittiğinden emin olduktan sonra içimde tuttuğum kahkayı pardon anırmayı bıraktım.
-Puahahahhaha.Ya bak Can bebeğim, benim katil olduğuma nasıl inanıyorlar.Babamın diğerlerini korkutma çabasına hayran kaldım.
-İris sıçmı sıçmı konuşma sinirleniyorum bir duyan olucak.Bu arada ben ne halt yiyomuşum.
-Yengeyle fışıfışfış yalnız güzelmiş ne zaman tanıştırcan.
-İris senin a...
Sözünü parmağımla susuturdum.
-Aaa ana bacı katma cankuş.Ayrıca yenge benim bacım olur.
-O ne lan öyle.
-Güzel oldu bozma lütfen.
Can'ın telefonu çaldı.Açtıktan sonra gülen yüzünü sinir kapladı.Kaşlarını bayaa çattı.Uzunca konuştuktan sonra telefonu kapattı.
-İris burdan hemen çıkmamız gerek.
-Ne olduki?
-Anlatıcak vaktim yok.
Elimi tuttuktan sonra var gücümüzle koştuk.Bu arada ben İris Yıldız.Benimle büyüyen bana abilik yapan yanımdaki şahısta Can Yıldız.Soyadımızı almasının sebebi babamın evlatlık edinmesi.Herhalde öz abim olsa bu kadar severdim.Babamda Canı çok sever.Genelde ona cankuş derim oda bana özel zamanlarda kardeşim der bende abi derim, aman tanrım ne kadar tuhaf.Benimle evcilik oynamışlığı bile olduğu için ayrı bir yeri var jdjdjjff.Neyse ne diyordum işte koşuyoruz ormanın içindeki arabamıza bindik.Ve soran gözlerim Canı bulduğunda can ;
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAKTÜS BENİ SEVSE
Teen FictionKaktüse benzetilen ben ne kadar yaşayacağımı,ruhsuz bedenimin bana nasıl direnebileceğini bile bilmiyorken acılarıma batırdığım dikenleri birinin bana değer vererek çıkarması beni ne kadar yaşatıcaktı kim bilebilir?