Kalau korang ade lagu 4 o'clock dekat handphone korang, nanti sampai part dia. Bukak la eh? Kalau takde, boleh bukak dekat atas ni ^^ sambil sambil tu boleh baca. Kalau dh habis-
--bukak la balik ._.
[ REHAT ]
" Yunchi !! Tunggu la! " kedengaran suara Taehyung mengejar Hyun Ji yang sudah berjalan dengan langkah yang laju.
" Wey wey pahal tu ? " Rap Mon menyiku-nyiku lengan Jin sambil melihat ke arah Hyun Ji dan V.
" Mane la aku- " belum sempat Jin mahu membalas, Ji Hee menyampuk.
" Saya dapat rasakan dorang jadi macam tu sebab saya. " kepalanya ditundukkan sedikit. Rasa bersalah mula menguasai dirinya.
" Kenapa awak cakap macam tu pulak ? " kalini Jhope bersuara.
" Tadi, V nak duduk dengan saya tapi bile Hyun Ji datang dan suruh saya ke tempat Jin, V terus senyap. Mungkin Hyun Ji rasa bersalah then bagi tempat tu dekat saya "
" Laa .. Takkan sebab tu je jadi sampai macam ni ? "
Ji Hee hanya membuat muka lalu mengangkat kedua-dua bahunya.
" Sabar la eh Ji Hee? Hyun Ji memang susah sikit nak ngam dengan org asing. Lagi-ii bile org tu kurus daripada dia. Dulu pun dia jual mahal dengan kiteorg, tapi sejak satu kes ni, kiteorang jadi rapat " cerita Jimin panjang lebar
" Boleh saya tau kes ape? "
Semua ahli yang digelar 'Bangtan' memandang mereka satu sama lain dan tersenyum. Teringat peristiwa macam mana diorang boleh rapat dengan Hyun Ji.
" Macam ni cerite dia- "
° ° °
" Hyun Ji! Berhentilah! "
" Yah Yunchi! Aku cakap berhenti, berhentilah! "
" PARK HYUN JI! BERHENTI AKU KATA! "
Laungan-laungan yang keluar daripada mulut Taehyung langsung tak terkesan pada Hyun Ji. Dia memang tetap dengan diri dia yang dia malas dan taknak layan Tae. Walaupun orang sekeliling pandang, tapi kisah ape dia?
" Wey Tae! " kedengaran suara serak basah memanggil nama Taehyung dari jauh.
Lantas Taehyung memaling ke arah suara tersebut.
" Ha Baekhyun , asal ? "
" Kenapa lari-lari dekat kantin ni ? Ade promosi jualan buku seram ke ? " tanya Baekhyun dengan riak muka teruja. Cermin mata bulatnya yang senget dibetulkan sedikit.
" Eleh kau ~ kalau ade jualan buku seram pun , nanti kau baca-ii , ajak aku jugak nak pergi tandas " sampuk Chanyeol yang berada di sebelahnya.
" K ah! Tak nak ajak kau lagi pergi tandas! Biar aku ajak Kyung- "
" Taknak " lantas Kyungsoo ataupun digelar D.O itu membalas.
" Hyun Ji merajuk " balas Taehyung untuk pertanyaan Baekhyun tadi.
" APA ?! " terangkat bahu Taehyung kerana nada tinggi Baekhyun yang dicampur dengan ketukan meja.
" KENAPA DIA MERAJUK?! MACAM MANA?! APE KAU BUAT?! DIA KAT MANA?! DIA OKAY- "
" AKU!! A-aku tak tau "
" Macam mane kau boleh tak tau?! Kau kan best friend forever ever dia! Selamba badak je kau ckp tak tau?! "
YOU ARE READING
Macam Buntat ?! <> KTH <>
Fanfiction" Apsal aku tgk kau ni macam makin hari makin gemok ni ? " " Asalkan lemak tepu aku tak himpit badan kau sudah la . " Cover made by : @Syifvas Start : 16 September 2017 (2000) End : 21 November 2017 (1030)