Povestit de Ji Min
M-am intors pe partea cealalta si am deschis ochii. Privirea mea a cazut pe mica fiinta ce dormea langa mine. Am zambit scurt cand am vazut cum de putea dormi asa de adorabil Dam Bi.De as avea curajul sa ii spun ceea ce simt ar fi fost mult mai usor totul. Am vazut cum Dam Bi a inceput sa se isi deschida incet ochii si am inchis ochii prefacandu-ma ca dorm. Dam Bi s-a apropiat de mine si si-a pus capul pe pieptul meu. Am ridicat incet mana si mi-am pus-o pe capul ei. A simtit ce am facut si a zambit scurt. Si-a dat seama ca nu dormeam dar nu spunea nimic. Cand sa ii spun ceva i-a sunat telefonul stricand momentul cu totul.
S-a ridicat in sezut si a luat telefonul de pe noptiera apoi a raspuns la apel.
Am strambat din nas cand am auzit numele Young Jae stiind ca este vorba despre Young Jae de la Got7. Dupa ce au vorbit la telefon Dam Bi a pus telefonul la loc si s-a ridicat din pat.
Dam Bi. O sa merg cu Young Jae la o intalnire azi la ora unsprezece.Cand am auzit am zambit fortat fara sa pot spune ceva. Deja incepeam sa imi pierd si cea mai mica sansa cu ea.
S-a ridicat din pat si a fugit la ea in camera. M-am intins pe pat si mi-am pus perna in cap. Mi-a pierit orice mic chef de a face ceva azi. Am auzit usa si pe mine s-a urcat cineva dand cu palmele usor in spatele meu. Mi-am dat jos perna din cap si am ridicat capul. Pe spatele meu statea Lia
Lia. Nu imi vine sa cred ce tont esti. Ar trebui sa lupti pentru Dambi.
Ji Min. Nu am sa fac nimic. Sa se duca la Young Jae daca asta vrea ea.
Lia. Chiar trebuie sa fac eu totul in locul tau? Revino-ti din starea asta.
Ji Min. Ce ai vrea sa fac? Sa te iau cu mine si ii urmarim peste tot?
Lia. Asta este. Mergem unde merg si ei. Profiti de ocazie si ii spui ce simti.
Ji Min. Tu ma innebunesti pe mine cu ideile astea trasnite pe care le ai Lia.
Lia. O vrei sau nu o vrei pe Dambi Bi?
Ji Min. Normal ca o vreau. O iubesc.
Lia. Pai atunci fa ce iti spun eu Ji Min.
Ji Min. Daca nu iese bine va fi doar vina ta. Tu ai venit cu aceasta idee.
M-am ridicat din pat si am mers la baie. M-am spalat pe fata si pe dinti apoi m-am imbracat si mi-am aranjat parul. Am iesit din camera si am mers jos. Lia a aflat unde vor merge Dam Bi si Young Jae iar cand a plecat Dam Bi de acasa am plecat si eu cu Lia.
CITEȘTI
Wake me up Dystopia/Lost in the dream {Pauza}
RomanceIubirea este un sentiment complex pe care daca nu stii sa il analizezi corect nu ai cum sa il intelegi.