Povestit de Dam Bi
Nu imi vine sa cred ca Ji Min si Lia au venit la aceeasi cafenea cu mine si cu Young Jae. Cei doi s-au asezat la masa si au inceput sa vorbeasca si sa rada.
Young Jae. Este totul bine Dam Bi?
Dam Bi. I-am vazut pe Ji Min si Lia.
Lui Young Jae i-a sunat telefonul. S-a scuzat si a mers sa raspunda la apel. In acel moment Ji Min s-a ridicat de la masa si a venit la masa unde eram eu.
Dam Bi. Ce crezi ca faci aici?
Ji Min. Te urmaresc. Asta fac.
Dam Bi. De ce ai face asta?
Ji Min. Vezi biscuitele asta?
A luat un biscuite de pe farfuriuta de pe masa si mi l-a aratat.
Ji Min. Biscuitele asta este inima mea.
Daca nu te am langa mine inima mea se va rupe in doua asa.
A rupt biscuitele in doua.
Ji Min. Jumatate din inima mea este la tine de cand te-am cunoscut.
A arata jumate din biscuite.
Ji Min. Poti sa ma si omori ca eu tot te iubesc din ce in ce mai mult.
A unit cele doua jumatati de biscuite si l-a pus pe masa. S-a asezat in fata mea intr-un genunchi si m-a luat de mana privindu-ma in ochi.
Ji Min. Dam Bi vrei sa fi iubita mea?
Nu m-am putut abtine si am inceput sa plang. El simte la fel ca mine.
Dam Bi. Da. Vreau sa fiu iubita ta.
S-a ridicat si m-a luat in brate.
Dam Bi. Te iubesc Ji Min.
Ji Min. Si eu te iubesc Dam Bi.
Mi-a sters lacrimile si m-a pupat pe frunte. Toti cei din cafenea s-au ridicat de la mese si au aplaudat. Chiar si Young Jae si Lia. Ceva imi spune ca cei doi au planuit asta.
Lia si Young Jae au venit la noi si au batut palma unul cu altul.
Dam Bi. Voi a-ti planui asta asa este?
Young Jae. Sincer? Da. Noi am fost.
Ji Min. Dar de unde va cunosteti voi?
Lia. Ne cunoastem de mici copii.
Poate ca daca nu erau ei nu mai eram acum impreuna cu Ji Min. Cand am ajuns acasa Lia le-a povestit celorlalti cum m-a cerut Ji Min de iubita.
Tae Hyung. Dracusor mic ce esti tu.
Tae Hyung. Adica te ciufulesc asa?
Tae Hyung a luat-o in brate pe Lia si a ciufulit-o. Lia s-a suparat pe el si i-a dat o palma.Tae Hyung. Adica te ciufulesc asa?
Tae Hyung a luat-o in brate pe Lia si a ciufulit-o iar.
Jung Kook. Tae Hyung o iubeste pe Lia. Tae Hyung este indragostit de Lia.
Tae Hyung s-a ridicat de pe canapea si l-a fugarit pe Jung Kook prin toata casa. Jung Kook tot tipa dupa ajutor.
Jung Kook. Fie-ti mila de prajiturica de mine.
CITEȘTI
Wake me up Dystopia/Lost in the dream {Pauza}
Любовные романыIubirea este un sentiment complex pe care daca nu stii sa il analizezi corect nu ai cum sa il intelegi.