Hewaa zinass,
Houda hieroHoe is de ramadan tot nu toe sow ejj gaat hard man en is het makkelijk of moeilijk wollahta is makkelijk maar oke.
Vandaag heb ik een tip voor jullie voor als je niet geleerd hebt.
De 1 zou het sneller gebruiken dan de ander.Nou jullie kennen de handtruc maar ja daar wordt je sneller op betrapt en kun je weinig op schrijven.
Nou hier komt het ohja het is alleen voor meiden met hoofddoek of als je oortjes in mag doen.
Alles wat je moeilijk vind of niet kent neem je op in een spraakmemo voor de toets.
Tijdens de toets doe je je oortjes in en luister je het.
Bijv voor Frans als je zinnen moet vertalen neem je een apparte memo daar voor op dan voor de woorden.
Zoals ik zei de ene zou het sneller gebruiken dan de ander.
----------------------------------------------
Nou nu het volgende,
Ik maak jullie echt gek HAHHAA ik plaats best vaak wat.Nu is mijn inspiratie een beetje op dus comment als je vaker een deel wilt zien.
Ik ga paar onderwerpen noemen en je moet gewoon eerlijk zeggen hoe ze je bevallen.
Onderwerp 1:
Hijabi style dus Hoofddoeken, leuke outfitjes voor als je hoofddoek draagt. ( kan ook voor als je gewoon wat langere kleding draagt).Onderwerp 2:
Storytime's dus als we wat mee hebben gemaakt gewoon effe delen kort samengevat meer over onszelf enz met meer bedoel ik.
Onderwerp 3:
Top 10's van Liedjes, Nasheeds, leuke wattpad verhalen, snappers, instgrammers etc.
Onderwerp 4:
Islam dingen dus meer over ons mooie geloof.
Onderwerp 5:
Dat ik soms wat Goals foto's met jullie deel.
Laat dingen weten in de reactie wat je zou willen zien ookal staat het hier niet boven.
Dikke kus,
MissesHoudaVergeet het boek van iamyoussra en FranseMarokkaanse niet te lezen julie raken verslaafd ❤️!
JE LEEST
MAROKKAANSE RWINA
RandomEen gezellige Marokkaans hoekje waarbij iedereen welkom is! Hier is iedereen bevriend met elkaar, al kennen we elkaar niet. In dit boek laten we je de laatste nieuwtjes, weetjes, tutorials en allemaal andere toffe dingen zien! Neem snel een kijkje...