Început

85 11 6
                                    

          Înainte de toate as vrea sa încep cu o scurtă și poate plictisitoare poveste despre cum m-am apucat eu de desenat.
         Păi,totul a luat naștere în clasa întâi când eram în căutarea unui talent(nu îmi amintesc de ce îmi doream unul dar era clar că voiam să pot face ceva).Pe atunci mă gândeam doar la cum ar fi sa pot dansa sau cânta.E de menționat faptul că și în vremea aceea îmi plăcea să desenez,mai bine zis colorez,dar nu mă știam că acesta ar putea fi ceea ce căutăm eu.Pana intr-o zi când inspirația mi-a dat una peste ceafă și mi-a pus în fața un creion și o foaie.Aici pot spune că primul meu desen a fost prințesa Bell din desenul animat "Frumoasa și Bestia".Eram chiar mulțumită de ceea ce reușisem sa fac așa că l-am arătat și parintiilor mei.Ca să nu o mai lungim,ei au văzut un potențial în mine și au încercat să mă ducă la un profesor dar soarta n-a vrut să mă ajute.Dar și fără profesor am continuat sa fac ceea ce îmi place.Pot spune că recent am început să scot la iveala desene ceva mai bune.Sa fie clar că nu am fost un mic Picaso de când m-a făcut mama.
              Și iată-ma și in ziua de azi desenând de drag in particular.Daca v-am făcut curioși am pus la media un desen făcut anul acesta.Sper că se vede bine.
          Iar acum la final de capitol as vrea sa fac lucrurile ceva mai interesante.Spuneti-mi printr-un comentariu dacă va place sa desenați/pictați,daca v-ati apucat recent sau din mai din timp și dacă doriți un desen de-al vostru in privat.Vreau ca din cinci in cinci capitole sa va dedic(capitol) unul vouă cu lucrările voastre.
            Eu mă întorc la ceea ce făceam eu(pictat 😅) și vă aștept mâine aici sa vorbim despre artă.Pa!

Desene si picturiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum