Povestit de Ho Seok
Cand am ajuns acasa la Ji Eun am gasit-o pe scari in fata casei plangand.
M-am asezat pe scari langa ea am luat-o de mana si am privit-o mirat.
Ho Seok. Este pentru prima data cand te vad plangand.
Ji Eun. Am incercat sa fiu puternica și sa nu plang deloc.
Ho Seok. Ji Eun. Stiu ca suferi dar nu iti face deloc bine.
Ji Eun. Iti multumesc ca esti impreuna cu o plangacioasa.
Ho Seok. Stii foarte bine ca iubesc la tine si defecte si calitati.
Ji Eun. Si pe mine ma mira cum de inca suntem impreuna.
Ho Seok. Au trecut 5 ani de cand suntem impreuna si vor mai fi 80 de ani de acum in colo.
Si-a pus capul pe umarul meu si am mangaiat-o pe cap. A adormit cu capul pe umarul meu. Am luat-o in brate si am intrat in casa. Am urcat scarile si am mers in camera. am lasat-o pe pat si m-am asezat langa ea.Inca imi amintesc cum am cunoscut-o acum 6 ani. Parintii nostri vroiau sa ne casatoreasca pentru a realiza un parteneriat intre cele doua companii iar eu si ea am refuzat. Am inceput sa iesit impreuna si sa ne cunoastem. La un an dupa asta am intrebat-o daca vrea sa fim impreuna si a acceptat. Anul trecut am cerut-o in casatorie si a acceptat stabilind sa facem nunta anul acesta inainte de debutul ei la compania BigHit. De dimineata m-am trezit inaintea ei si am mers sa fac micul dejun. Mi-a sunat telefonul si am raspuns la apel. Era tatal meu.
Ho Seok. Ti-am mai spus ca nu am de cand sa renunt la trupa ca sa ma ocup de firma familie. Cauta pe altcineva.
I-am inchis telefonul in nas. Deja ma scotea din sarite insistentele lui. La bucatarie a venit Ji Eun speriata ca am tipat mai devreme la telefon.
Ji Eun. Ce s-a intamplat. De ce tipi?
Ho Seok. Tata ma tot enerveaza.
Ji Eun. Vechea problema nu-i asa?
Ho Seok. Da. Nu am sa ii fac pe plac.
Ji Eun. Mergi cu mine azi sa ii vad pe Lee Mia si Zi Tao?
Ho Seok. Sigur. Sa imi spui la ce ora mergem ca am si repetitii azi.
Ji Eun. Vom merge dupa ce te intorci de la repetitii si te odihesti putin.
Ho Seok. Hai sa mancam ca este gata micul dejun si se raceste mancarea.
Dupa ce am mancat m-am pregatit sa plec la repetitii. Ji Eun statea pe scaun la birou lucand la versurile pentru noua melodie pe care urma sa o faca.
M-am dus in spatele ei si am pupat-o pe cap. A intors capul si m-a privit zambind. In dimineata asta era mult mai bine ca aseara. O sa vada ca o sa rezolve si problema cu Jung Kook.
Am iesit din camera si am plecat la repetitii.
CITEȘTI
Wake me up Dystopia/Lost in the dream {Pauza}
RomanceIubirea este un sentiment complex pe care daca nu stii sa il analizezi corect nu ai cum sa il intelegi.