Môj pažroško😋❤: Láska?
Môj pažroško😋❤: Kde si?
Môj pažroško😋❤: Nemôžem sa ti dovolať
Môj pažroško😋❤: Louisa, prosím ozvi sa
Môj pažroško😋❤: Bojím sa o teba...
Pozerala som si Niallove správy a na pár sekúnd ma chytili výčitky svedomia.
Potom som však mobil hodila do tašky a odišla za Ashom.
Po takej úžasnej noci ma žiadny Niall trápiť nemusel.
Odišla som do kúpeľne a pozrela sa na môj krk.Tak na toto spotrebujem minimálne kilo makeupu.
,,Ahoj láska."dve ruky sa obtočili okolo mňa a ja som naklonila hlavu. ,,Páči sa ti moje dielo?"poznamenal pri pohľade na môj krk.
,,Hovor to môjmu makeupu."naoko naštvane som povedala.V skutočnosti som bola strašne rada, že Ash mi tieto znamienka lásky urobil.
,,Hovorím to tebe."uškrnul sa ako som videla v zrkadle. ,,Veď si požičaj od Chelsei."
,,To by som jej najprv musela vysvetľovať, prečo si to požičať chcem.Make-up nepoužívam."povedala som a otočila sa k nemu.
,,No tak jej to vysvetlíš."pokrčil plecami.
,,Pff tak to určite."
,,Všimne si to aj sama."povedal a mne to vtedy došlo.
,,Bože, veď dnes je škola. Musím ísť domov."zachmúrila som sa. ,,Za toto by som ťa najradšej zabila."
,,Vieš veľmi dobre, že by si to neurobila.Páčilo sa ti to."pobozkal ma na čelo a usmial sa.
,,Prečo musíš mať stále pravdu?"zaúpela som.
,,Lebo som dokonalý."sebavedomo sa usmial.
Musela som len súhlasiť. Ash bol dokonalý. Aj keby som sa snažila nájsť nejakú chybu, nevyšlo by mi to.Bol milý, pozorný, romantický, príťažlivý...No proste všetko.Dokonalý.
,,Budem musieť ísť."zdvihla som hlavu a stretla sa s jeho očami.
,,Aleee.Nechoď ešte."poprosil a ja som jeho očiam proste odolať nemohla.Pritisol ma k sebe ešte tuhšie.
,,Päť minút."zamrmlala som a položila som ich hlavu na jeho rameno.Bola to dokonalá chvíľa. ,,Ten vzťah s Niallom bola chyba. Robila som to preto, aby si žiarlil.Až teraz som si uvedomila aká sprostá som bola."vravela som.
,,Louisa, to nevadí. Už je to za nami."
,,Ale podarilo sa mi, aby si žiarlil?"zvedavo som pozrela do jeho očí.
,,Akože...nerád to priznávam, ale áno. Veľmi dobre sa ti to podarilo."hovoril namotávajúc si moje vlasy na prsty.
,,Som ja ale šikovná."samoľúbo som povedala.
,,Moje šikovné dievča."venoval mi bozk do vlasov.
,,Ashton!"ozval sa krok a vzápätí beh cez celú chodbu. Dvere sa rozleteli a v nich stál blonďavý chlapec.Tipovala by som mu tak dvanásť alebo trinásť rokov. ,,Zase si mi zobral prachy?!"
,,Ja nie, Harry.Musela to byť Lauren, zrejme jej došli šminky a make-up."zaškeril sa Ashton.
,,Ten make-up by sa zišiel aj tvojej frajerke."vrátil mu úškrn Harry a ja som si rýchlo rukou zakryla to miesto, aj keď už bolo neskoro.Harry ku mne podišiel a podal mi ruku. ,,Som Harry, Ashov brat."predstavil sa a zrak stále upieral na cucflek.To ho to fascinuje alebo čo?
,,Louisa, Ashova frajerka."povedala som a potriasla jeho rukou.Fakt, že momentálne chodím s dvoma chlapcami naraz, som sa snažila potlačiť. Veď Niall dnes skončí.
,,No to som si domyslel."zasmial sa. ,,Počúvaj, vážne nechceš ten make up?"
,,Eh...Nie vďaka.Za chvíľu idem domov."pousmiala som sa na neho.
V Ashtonovej izbe som si na seba hodila bundu a trochu upravila vlasy.
Keď Ashton vošiel do izby, už som stála pri dverách.
Chytil ma sa ruku a venoval mi bozk na líce.
,,Ty si úžasná."povedal a spojil naše pery.
,,Ashtooon."zatiahla som. ,,Neužil si si včera tých bozkov dosť?"
,,Od teba ich nebudem mať nikdy dosť."zašepkal a znova sa ku mne naklonil.
,,Lenže ja už vážne musím ísť."odtisla som ho od seba, aj keď dosť neochotne.
,,No tak poď."zamrmlal a spolu sme vyšli z jeho izby, kde sa za tento posledný deň udialo toľko vecí.
💎💎💎
,,Vidíme sa v škole."vtisla som Ashovi rýchly bozk na líce a vyšla z jeho auta.
Mala som šťastie, že rodičia chodili každú stredu do práce skoro, čiže neboli doma.Prešmykla som sa cez kuchyňu a keď som zistila, že sa tam nikto z mojich súrodencov nenachádza, s úľavou som si vydýchla a vybrala z chladničky džús.
No nebola som sama nadlho.
,,Oh...nevedela som že tu niekto bude."strapatá ryšavka vyšla z obývačky a uprela na mňa svoje zelené oči.
,,Nevadí.Ty...No ehm...Kto si?"spýtala som sa.
,,Volám sa Thalia.Ty budeš asi Louisa však? Chelseu som videla včera."
,,Áno, ja som Louisa.A ty no-"
,,Som Patrickova frajerka."uškrnula sa a celú si ma premerala.Zrak sa jej zastavil na krku.
Už ma to hnevalo.To nikdy nevideli cucflek alebo čo?
,,Vyzerá to tak, že obidve sme prežili divokú noc."skonštatovala.
,,Už to tak bude."povedala som silno pohybujúc, že jej bola taká úžasná ako moja, ale radšej som držala jazyk za zubami.
,,Ok no, tak ja idem späť do izby."pretrela si unavene oči. ,,Rada som ťa spoznala."
,,Aj ja teba."povedala som a sledovala ju ako vychádza hore schodmi.
Sadla som si za stôl a začala uvažovať o tom, ako si ten cucflek zakryjem.Nemala som ani šajnu ako s make-upom narábať, pretože do školy som si stále dávala len lesk na pery a špirálu.
,,Celkom dosť by ma zaujímalo, kde si celú noc bola."ozval sa hlas od dverí a ja som sa prudko otočila.V dverách stála Chelsea ktorá keď ma uvidela, začala sa bláznivo smiať.
Jej záchvat trval asi desať minút, a to nepreháňam.Keď si konečne sadla, otočila som sa k nej.
,,Už si v pohode?"spýtala som sa.
,,Ash?"nadvihla obočie.Hneď som vedela čo myslí. Len som prikývla. ,,Ooo, moja sestrička už dospela."začala sa rozplývať.
,,Prosím, pomôž mi to zakryť."poprosila som ju.
,,Prečo? Veď to je krásne."rozplývala sa.
,,To áno, lenže do školy s tým ísť nemôžem."povedala som.
,,Tak fajn, ale najprv chcem podrobnostiiiii."zapišťala.
,,To vážne?"pozrela som na ňu.
,,Áno. Chcem všetky detaily."žmurkla na mňa a zasmiala sa.
💎💎💎
KAMU SEDANG MEMBACA
Better | ▪nh & ai▪ ✔️
Fiksi Penggemar'Cause I can't face the fact That nothing is better than you ❤ ... Louisa, Niall a Ashton.Traja tínedžeri s troma rozlišnými životmi. Louisa, žijúca stále v tieni svojho dvojčaťa. Niall, obľúbený chalan ktorého chce každá. Ashton, obyčajný chalan so...