gece gözlüme...

8 0 0
                                    

yanımdaydı. fiziksel olarakta yanımdaydı. karşımda duruyordu. heyecanın verdiği utanmayla yüzüne bakamıyordum. titreyen ellerime baktı ve güldü;
'senin ellerin mi titriyor' dedi.
daha çok utandım ama ona sarılmış olmanın verdiği o hissi size burada nası anlatabileceğim hakkında en ufak bir fikrim yok. sigara yaktı. bana da uzattı, kendi paketimden çıkartıp yaktım. yürüdük. beraber yürüdük. yan yana. normalde yana yana yürüdüğüm yolları aynı şehirde onunla yan yana yürüyordum. aslında dokunsalar yorgunluktan olduğum yere çökerdim ama onunla o akşam saatlerce yürüyebilirdim. tabi saat akşamın 10-11 arası bişeyleriydi. evdekiler yokken çıkmıştım. babaannem ve dedemle birlikte kalıyordum. annemle babam boşandığı için gelmiyorlardı artık oraya. babaannemi biraz oyaladıktan sonra babaannem evde olmadığımı anlayıp nerde olduğumu sormuştu. yakınlarda olduğumuz için sigara içmeye çıktım demiştim. haliyle o arayınca gitmek zorunda kaldım. mutluluktan mıdır bilmem o an hiçbişey umrumda değildi. bütün balıkesir yansa karşımda, yıkılsa ben gülerek ölebilecek bi şekildeydim. babaannemlerin tayfaya biraz takıldıktan sonra yorgunluktan bayılmamak için eve geçip uyumayı tercih ettiğim zamandı.

Ağlaya ağlayaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin