Perspectiva Paulinei
Oh ii dimineata eu cu abea ma tineam in fund pe pat,mi era asa de lene sa ma ridic,M-am dus si am facut rutina zilnica si un dus.
M-am imbracat intr-o pereche de pantaloni rupti in genunchi,o bluza roca,niste bocanci de culoare neagra,parul mi lam lasat lejer pe spate,m-am dat cu un ruj roz aproape incolor,putin rimel si gata,sincer sa va zic eu nu iubesc deloc cosmeticele mie imi place sa arat cit mai naturala dar nu sa fiu plina cu 10kg de stucaturca.
Am coborit jos in bucatarie prietene mea Ami era acolo,totusi nu inteleg la ce ora ea se trezeste daca ea la mine acasa intotdeauna vine de dimineata si sta o ora la mine,,interesant,,.
Mami era acolo ,am sarutato pe obraz .
Eu:Neata mami.
Mami:neata scumpo,eu ti-am facut niste clatite cu dulceata.
Eu:mersi.
Dupa ce am infulecat clatitele miam luat geanta si mam pornit spre drum.Statiam pe ginduri pina mi-am dat seama ca is in curtea scoli,
L-am vazut pe Andrei creinul ce este el,el crede ca e frumos toate fetele o sa ii fie la picioare se inseala amarnic.
Il vad cum se uita la mine cu un zimbet pervers si batjocuritor il vad cum vine spre mine,eu deodata mam pornit sa intru cit mai repede in scoala asta pina el ajunge la mine,dar dumnezeu nu tine cu mine el deja ma apucase de mina si imi zice.
El:unde te duci papuso.
E:hai nu ma lua pe mine cu papusa ca nu snt facut din plasic.
El:nt nt nt pisicuta are ghiare.
Eu:dute dracu.
El:ma duc da te iau cu mine .
Si cit ne sfadiam nici nu am observat ca era de citi centimetre fata lui de fata mea,el se uita la buzele mele.si la al lui,doamne ce se intimpla cu mine,eu eram constienta ce poate sa se intimple dar dar dar....nu am cuvinte.
Doamne unde este Ami atunci cind imi trebuie.
Ami:Paula de ce nu mai asteptat sa venim amindoua,sa stij ca m-am suparat.
Atnci m-ia aparut un zimbet imens pe buze,ca ia atras atentia lui Andrei ,numai ca idiotul tot la acea distanta este.linga fata mea,vreau sa fac un pas in urma ,dar idiotul sia strivit buzele lui de ale mele,nu ii raspundiam la sarut dincontra vreiam sa scap ma zbatiam ,ma muscat de buza de jos ,si idiotul si introdus limba in cavitatea bucala,iam raspuns la sarut ,ce idioata sunt lmbele noastre faceau un vals frumos
El ma apucat de talie si ma dat mai aproape de el,dar in jur se auzia (ouri)care ne felicitau care se uitau urit care indeferenti,dar fetel mama ce fete aveau.
Atunci miam dat seama ce se intimpla si lam muscat de limba si mam indepartat de el idiotul.
Ce a fost in capul meu,si cel mai rau ca mia placut,trebuie sa ma tin cit mai departe de el.
El:Paula unde te du...
Dar eu deamu nu il mai auziam.Scuzatima.ca asa de greu am scris la aceasta carte dar am inceput una Ură si iubire
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Bad Boy si tocilara liceului.
RandomEa Alison este o tocilara a liceului,toti isi bat joc de ea,dar ea nu se lasa calcata in picioare chiar daca este o tocilara. El Andrei este un bad boy in liceu,el aproape cu toate fetele si-a traso,el este tatuat pe miine si are un mic tatuaj si la...