Παρτ 1

99 8 2
                                    

Ο έρωτας είναι μια βλακεια μην πιστεύετε σε τέτοια πράγματα. Έρωτας και παραμύθια εγώ λέω βλακειες ,εγώ την αγάπη την άφησα στο παρελθόν, δεν πιστεύω πια και να μου λένε να πιστέψω εγώ δεν αλλάζω γνώμη. Ειδικά μετά από αυτό που έγινε πριν 2 χρόνια. ..

Flashback
Επιτέλους  σήμερα έχουμε 19 Δεκεμβρίου κλείνω 1 χρόνο με τον Issac αχχ😍 καλά λένε ότι η αγάπη είναι ένα ωραίο αίσθημα. Πάω να δώσω το δώρο στο σπίτι του . Του πήρα ένα πολύ ωραίο μαύρο ρολόι.
Φόρεσα ένα άσπρο φούτερ ,ένα μαύρο τζιν τα all star μου και κατεύθυνθηκα προς το σπίτι του , όταν έφτασα φώναξα:

Am:"Καλή μας επε..." εκεί κόπηκε να τα πόδια μου δεν πίστευα τι έβλεπα στα μάτια μου . Ο Issac με την πρώην πια κολλητή μου Ελένη να φιλιουνται . Έφυγα κατευθείαν από το σπίτι του . Την επόμενη μέρα μαθενω ότι τα ειχαν πίσω από την πλάτη μου 2  μήνες ,την πουτανα πως μου το έκανε αυτό ,πως μπόρεσα να τους πιστέψω δεν ξανά επικοινώνησα μαζί τους . Πέρασε 1 μήνας από τότε εκείνη την ημέρα, ο πατέρας μου δεν γύρισε σπίτι και τότε χτυπάει το τηλέφωνο. Μου είπαν ότι ο πατέρας μου πέθανε από ένα ατύχημα. Εκεί ήταν που κατέρρευσε η ζωή μου.....

Τέλος flashback
Από τότε έχω συχαθει την ζωή μου . Τέλος πάντων ξέχασα να σας συστήθω, είμαι η amanda και είναι στο 1 έτος θέατρολογιας, είμαι 19 χρόνων και η ζωή μου καταστράφηκε πριν 2 χρόνια.  Έχω την μοναδική κοπέλα που με στηρίζει την κολλητή μου την Sam και την μαμα μου . Η Sam είναι μαυρομαλλα με καφέ ματιά,  εγώ από την άλλη είμαι μαυρομαλλα με γαλάζια ματιά. Εγώ μοιάζω με τον πατέρα μου ,αχχ μπαμπακα μου να ήσουν εδώ να με στηρίζεις χωρίς να το καταλάβω είχα βάλει τα κλάματα και βρισκόμουν στο μπάνιο με την πολύ αγαπημένη μου λεπιδα. ....

Γειαα σας

Η μικρή Γαλλίδα επέστρεψε με καινούρια ιστοριααα😋 finally 😭
Πολύ δύσκολα τα πράγματα για την amanda αχχ του έρωτα οι τρελές τις μορενουν τις κοπέλες 😭😭😭🙈με συγχωρείτε αν εχω ορθογραφικα λαθοι 😝😭θα χαρώ αν παταγατε το ⭐ αυτά για σήμερα τα λεμεεε💞🌹 τα κορίτσια πάνω η πρώτη είναι η Sam και η 2 η amanda

-Μικρή Γαλλίδα

Are you my true love ?🌹Where stories live. Discover now