VKook

898 42 2
                                    


Későre járt már az idő, mire mindenki végzett aznapi feladatával , s szinte egy emberként beesett a lakásba. Mivel Suga már a kocsiban bealudt, Jimin támogatta be a szobájába, ahol egyszerűen eltűntek s nem is láttam már őket .A többiek mint akik jól végezték dolgukat, lehuppantak a nappaliban lévő kanapéra.Namjoon bekapcsolta a televíziót s elindította a játékot. Lassan megindultam a szobámba nagy ásítások közepette, aztán meggondoltam magam s a videó játékok világába süllyedtem Leaderemmel. Egy hangos csattanás jelezte, hogy valaki közülünk már nincs a dormban. Valószínűleg Jin . Ő szokta csattogtatni az ajtókat. Lassan felkeltem mivel a seggemet szépen elültem s mint a csapat nyuszija, úgy döntöttem, hogy bevetem magamat a konyhába Kook mellé, mert még a végén a balesetire kell vinniük a pöszét.

- Segítsek? - dugtam be mosolyogva a fejem az ajtón. Kicsit csodálkozva néztem ahogy láttam, Jungkook nagy erővel vágta a hagymát, de úgy, hogy még a vágódeszkán is megmaradt a kés nyoma.

- TaeTae? - nézett felém a fiatalabb, aztán megrázta a fejét. - Nem kell, köszi, elintézem magam.

- Azt látom - kuncogtam fel majd odaálltam a csapat cicája mellé. - Reszelhetem én a krumplit?-emeltem rá nagy szemeim.

- Köszi, V, de megoldom.-válaszolta le se véve szemeit a kezében lévő késről.

- De Kook, tudod, hogy azt én szeretem csinálni - erősködtem tovább.

- Tudom, de... - Kook hangja elcsuklott? Csak most vettem észre milyen lehangolt képet vág a kis maknae.

- Valami baj van? - lépetem közelebb csodálkozva.

- Nem... csak... fáradt vagyok - vágta rá, amiből hallatszott, hogy szimpla hazugság.

Csend lett, szinte baltával lehetett vágni a feszültséget ami hirtelen kettőnk közé telepedett.Nem értem általában mindig jó kedvű mosolygós életvidám és sosem küldött még el maga mellöl.

- Kimennél... - motyogta maga elé lesütött fejjel. Meg próbáltam volna kihúzni belőle a baj okát de az hátat fordított, s vontatottan folytatta a hagyma felaprítását, mint egy gép.Monsternak csak egy fél órába telt, hogy ismét aktívan járkáljon, s ossza a parancsokat, jó leander lévén. Bárhogy nézte, hétből négy hiányzott , de nem kellett sokat gondolkodnia, hogy ki volt az.

- Kook, hol van Jin ? - kérdezte az épp teríteni készülőt.

- Mégis honnan kéne tudnom?! - csattant a másik, ezzel mindenki egy emberként nézett a fiatalabbra. A leandernek egyből leesett, hogy a cica igenis tudja hol van a hiányzó láncszem, ellenben igencsak dühös rá. Magában sóhajtott egy hatalmasat, s indult végezni vezetői feladatát.

- Mit csinált megint az a rühes galamb, heh? - kérdezte kisebbik társát, mire az a kis láb ujjáig elpirult. Hiába, még mindig zavaró volt mások ilyes faja közeledése az ö számára hiába van velük régóta.

-De aranyos - mormogta Monster, s percekkel azután hárman borultak a földre, ahogy Hoseok egy „kawaii" kiáltással leteperte őket, nagy hévvel ölelgetve Kookiet.Erre mindenkiből kitört a nevetés.

-Jól van elég ebből mindenki üljön le Kook hagyd csak a francba majd holnap befejezzük most csak össze ütök egy gyors omlettet utána pedig mindenki pihenhet..-mondta Jin mire kis pösze letette kicsi mancsai közül a kést s elkezdett a terítésben segíteni nekem.Csak aprót mosolyogtam rá de elcsapta fejét.Annyira furcsa remélem nem marad ilyen búval baszott.Nem szeretem az ilyen Kookiet. Omma hamar megcsinálta a vacsoránkat s ahogy elfogyasztottuk mindenki fel lélegezve hátra dőlt a székén. Lassan a Leader mindenkit ágyba tuszkolt elvégre holnap is még egy fotózásuk lesz és egy MV készítés "I Need U" és emellé japán verzió is társul majd. Igen ez az MV amire már hetek óta készülnek,a képek és az előzetes Thrillerek.Mindenki izgul elvégre ez igen fontos a csapat számára,mert megmutatjuk hogy a mai fiatalok mikre nem képesek ha szerelmi bánat vagy családon belüli bántalmakat élnek át.Másnap reggel a leader hangosan kiabálva keltett fel minket akik egy mumiához képest sehol sem voltak.Nagy nehezen össze szedtük magunkat s Kook a nyakamba fúrta fejét.

Yaoi OsWhere stories live. Discover now