Capitolul 3

243 13 2
                                    

- Peter pov-

M-am trezit inaintea fetei. Dar ce am vazut m-a socat. In pat era o fata cu parul cret plina de sange.
Niste haine erau infasurate de-a lungul mainilor cred pentru a opri sangerarea. Perna era uda din cauza lacrimilor ei. Iar pe fata avea o pata rosie...palma pe care am auzit-o. Nu mi-am dat seama ca ma holbam timp de 20 de minute. Apoi s-a trezit. S-a ridicat si cu lacrimi in ochi si-a indepartat hainele. Urmele de taieturi erau bine definite. Ma intreb de unde le are. Isi i-a hainele si incepe sa se schimbe asa ca ma asez jos si astept. Dupa cateva minute aud cum iese din camera si apoi aud usa casei deschizandu-se si apoi inchizandu-se. Cred ca a plecat la scoala. Ma iau dupa ea. Este imbracata cu o pereche de blugi si o bluza cu maneci lungi pentru a-i ascunde taieturile. Este simplu imbracata.Iar parul ei cret este chiar dragut. Apoi isi pune castile in urechi si urca intr-un autobuz asa ca urc si eu. La prima statie intra o fata cu parul roscat. Este machiata.  Fata mea o intampina cu un zambet. Reuseste bine sa ascunda ce s-a intamplat aseara.
   - Emilia! Ce mai faci?
   - Bine Freya! apoi nu am mai fost atent la conversatia acestora. Ma gandeam la numele Freya. Freya...Freya...Freya. Aceasta si-a intors capul spre mine si se holba la mine dar nu avea cum sa ma vada dar totusi i-am zambit. A zambit si ea. Nu mie...cu siguranta nu mie nu are cum sa ma vada. La urmatoarea statie a intrat o fata cu parul blond spre brunet, machiata mult prea strident.
   - Emilia, Freya ce faceti? a luat-o pe Emilia si a inceput sa vorbeasca doar cu ea in timp ce Freya si-a pus castile in urechi. La urmatoarea statie a intrat un baiat care i-a zambit Freyei.
    - Ryan, ce faci? a sarit fata blonda pe el.
     - Da...buna Charlie. Buna Freya!
     - Hey!
Au coborat asa ca si eu am coborat. Pe drum baiatul a tras-o pe Freya in spatele fetelor. Charlie a observat.
    - Hai Ryan. Nu sta cu Freya. Tu nu vezi cat de urata e? Se mira de ce nu are iubit. Stai cu noi fetele frumoase nu cu tocilara asta!!
    - Charlie!! se resteste Emilia la ea.
    - Ce? Eu doar spun adevarul!
    - Ea e mult mai frumoasa ca tine! Tu incerci sa iesi in evidenta prin machiaj prin haine si prin baieti. Freya e naturala. Si ea macar vrea sa ajunga ceva in viata. Haide Freya! Ryan o ia si pleaca iar eu ma iau dupa ei nu inainte sa-i pun piedica lui Charlie iar aceasta sa cada pe jos si sa-si murdareasca pretioasele haine si sa plece nervoasa.
Ryan ii ridica manecile Freyei si vede...tot.
   - Freya...incepe el cu o voce blanda mi-am promis ca nu-ti mai faci asta!! De ce? Ne pasa de tine.
    - Cine? In afara de tine si Dylan nimanui nu-i pasa. Ai vazut si tu!
Si nici voi nu mai aveti timp de mine. Ryan iubita ta are nevoie de tine. Iar iubitei lui Dylan i-a murit mama.Te rog. Eu ma descurc. Aseara...aseara..nu mai conteaza.
      - Normal ca conteaza Freya. Ce s-a intamplat aseara? Freya a izbucnit in plans.
      - A intrat la mine in camera iar apoi l-am dat jos de pe mine si m-a palmuit. Inca mai simt durerea.
      - Hai sa mergem! spune acesta in timp ce o ia in brate.
Au intrat in scoala iar eu m-am intors la ea acasa.

- Melinda pov-

Am ajuns. O alta zi oribila din viata mea. M-am obisnuit. Totusi vorbele lui Charlie nu imi pot iesi din cap. Chiar sunt asa de urata?
Banuiesc ca da. Iar faptul ca Ryan vrea sa ma ajute. Ii multumesc si lui si lui Dylan ca vor sa ma ajute.
Daca nu erau ei eu eram moarta de mult. Ei m-au tinut in viata. Dar au si ei viata lor. Iubitele lor chiar sunt frumoase si tin la ei. Le-am cunoscut si sunt singurele fete care nu si-au batut joc de mine si cu care ma inteleg si care tin la mine. Nu se supara pe Dylan si pe Ryan ca stau cu mine. Dar ei trebuie sa-si faca timp si pentru ele. Baiatul acela din autobuz care mi-a zambit...un alt lucru care nu-mi iese din cap. Era imbracat ciudat si nu am mai vazut ochi asa verzi. Mi-au intrat in cap.

Sper ca v-a placut. Puteti sa-mi dati idei. Bye!!


   

  

Save me from falling( Peter Pan, depression)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum