"Ah je bent wakker."
Ik ken die stem. Ik kijk naar de deur want daar kwam de stem vandaan.
"James!" zeg ik met veel angst in mijn stem. "Je herkent me nog." zegt hij blij.Natuurlijk ken ik hem nog. Hij is niet alleen de persoon die mijn hart brak en me mishandelde, nee hij is ook de persoon die me verkracht heeft. Ik heb dat nog nooit tegen iemand gezegd.
Ik herinner me weer dat ik naakt onder de lakens lig. "Ben ik vrijwillig met jou naar bed gegaan?"
"Babe, je bent hier helemaal vrijwillig." Waarom heeft Yara me niet tegen gehouden?! Waar is Yara zelfs?!
"Ik wil het opnieuw proberen... onze relatie, bedoel ik." Ik lach hem vlak in het gezicht uit. Ik zie mijn jurk naast het bed op de grond liggen en trek de jurk aan. "Ik dacht het niet." is het laatste wat ik tegen hem zeg en loop de deur uit.
Als ik eindelijk terug thuis ben, zitten Yara, Scott, Haley en Jer aan de tafel. "Jer, wat doe jij hier?" Iedereen kijkt Yara geshoqueerd aan. Heel even denk dat ze me gisteren gezien heeft en het nu verteld heeft aan de anderen, maar waarom zou Jer dan hier zijn.
"Wat is er aan de hand?" vraag ik als ik naast hun ga staan. "Ik denk dat het beter is als je gaat zitten." zegt Yara fluisterend. Ik doe wat ze zegt. "Ik ben zwanger." zegt ze. Ik kan het amper horen, maar ik heb het wel verstaan. Mijn mond valt open. "Van wie?" vraag ik. Ze kijkt naar Jer.
"Oh my god! Betekent dat dat jullie weer samen zijn?!" Ik weet dat het niet gepast is, maar het vloog er uit voor ik het wist. "Serieus Star?" sist Jer, lachend van ongeloof. "Sorry!" piep ik.
"Wat ga je met het kind doen?" vraagt Haley. "Weg halen natuurlijk!" zegt Jeremy boos. "We zijn 16, we kunnen echt geen kind opvoeden." gaat hij verder.
Ik zie in Yara's ogen dat ze het niet wilt weghalen en als Jer nog verder gaat, dat ze gaat huilen. Dat weet ik zelfs zeker.
"Genoeg is genoeg Jer. Ga! Uit mijn huis! Zo kan je niet tegen haar praten. Als jij haar niet helpt, doe ik het wel.' schreeuw ik boos en dreigend in zijn gezicht.
Hij springt uit zijn stoel en loopt weg. Ik hoor de deur dicht gegooid worden.
Yara ziet wit en loopt naar de wc. Ik loop achter haar aan en hou haar haar vast. Zij was er ook altijd voor mij, nu is het mijn beurt.
"Meende je wat je tegen hem zei?" vraagt ze huilend. "Natuurlijk jij was er ook voor mij toe ik jongensproblemen had. Als het moet zorg ik voor jou en je kind." zeg ik tegen mijn zwangere beste vriendin.
We lopen samen weer naar de keuken. Scott en Haley kijken ons met grote ogen aan. "Wat moet ik nu doen? Ik heb het gisteren aan mijn ouders verteld en zijn hebben mij uit huis gezet." Yara begint weer te huilen.
"Welcome to the club." Scott en Yara geven elkaar een treurige high five.
"Voor deze vakantie blijf je gewoon hier slapen / wonen en ik laat mijn ouders er voor zorgen dat je op het internaat komt en dat we samen een kamer krijgen." Ze knikt en veegt haar tranen weg.
"Ik wil ook op jullie kamer." zegt Scott met een pruillipje. We lachen, maar Haley begint te huilen.
"Star, ik moet van mijn vader vragen of je ook kon zorgen dat ik op het internaat kon. Mijn ouders gaan scheiden. Mijn moeder verhuisd naar Italië en mijn vader wilt niet alleen met me wonen, dus moet ik sowieso naar een internaat."
"Tuurlijk, een meisje meer of minder zal geen kwaad meer kunnen zeker?"
Deze mensen zijn mijn echte familie. Mijn ouders keken nooit echt naar me om. Ik stel ze steeds weer teleur. Als ik een 8 haalde, wilden ze een 9. Als ik een 9 haalden, wilden ze een 10.
...
De week daarna gingen we niet meer uit. We hebben samen kerst gevierd. Yara en Haley zijn ingeschreven op het internaat bij Scott en mij.
Van Jer hebben we niets meer gehoord. Mijn vrienden weten ook nog steeds niet dat ik een week geleden in bed lag met James. Ik voel me er heel slecht over.
Binnen 2 dagen komen de andere ook naar hier, zelfs Jeremy.
Ik heb niet veel van mijn ouders gehoord. Enkel dat de anderen bij mij op school konden en dat ze mijn cadeaus hebben opgestuurd. Alsof ze me daar mee kunnen omkopen. Ze hebben me een iPhone 7 en een nieuwe macbook opgestuurd. Oh en ook de sleutels van de duurste auto in onze garage. Wel die hadden ze niet opgestuurd, maar gezegd dat ik die mocht nemen. Nu hoef ik op het internaat de auto van Aaron niet meer lenen.
De deurbel gaat. Ik zet de film, the maze runner, op pauze. "Hey!" zegt Scott verontwaardigd. "De bel ging." zeg ik lachend. Ik ga rustig naar de deur. "Schiet is wat op, ik wil die film snel verder kijken. Die is freaking spannend." hoor ik Scott roepen. Yara en Haley lachen, net zoals ik.
Ik hoor verschillende stemmen aan de deur. Ik weet niet juist hoeveel.
"Weet je zeker dat dit het juiste huis is?"
"Ja."
"Ik wist niet dat ze rijk was."
Ik doe de deur open en ...
JE LEEST
Jongensinternaat
Novela Juvenil|FINISHED| Deel 1: De 16-jarige Starlett Michaels krijgt te horen van haar ouders dat ze naar een internaat moet. Niet zomaar een internaat, nee een jongensinternaat. Hierdoor moet ze haar beste vrienden achterlaten en een heel nieuw leven opstarten...