1. Waar het allemaal begon.

901 37 8
                                    

Okay uhmm😂 dit is mijn eerste echte fanfiction boek. Ik hoop dat jullie hem leuk gaan vinden ♡.

Jeremy p.o.v
het is 10:00 en ik lig rustig voor me uit te staren. Kijkent naar het dak droom ik een beetje weg. Opeens schrik ik wakker van mijn beltoon. Ik ga recht op zitten. Snel grijp ik naar mijn telefoon en neem op:

Jeremy: Hallo met jeremy?
Milan: Heey jer met Milan.
Jeremy: hey Milan!
Milan: ik heb een vraagje heb je misschien zin en tijd om straks een video op te nemen in het dhd kantoor?
Jeremy: ja tuurlijk hoelaat?
Milan: half 2 kun je dan?
Jeremy: Ja ik zal er zijn!

ik hing op en slenterde langzaam naar mijn kledingkast. ik keek even wat ik aanzal trekken maar twijfelde niet lang, ik pakte mijn grijze dhd trui en mijn zwarte broek met gaten bij mijn knieën uit de kast. Rustig liep ik de trap af en ging de badkamer in. Ik zet de douche aan en wacht tot die op temperatuur is, snel spring ik de douche in en gooi een beetje shampoo in mijn haar. Snel loop ik de trap af maar net de laatste traptrede struikel ik en val op de grond. "aaauuuw" riep ik en krabbelde weer recht op. Op de bank zat Enzo hij was in slaap gevallen. Grinnikend liep ik naar de keuken ik smeerde gauw mijn brood en at het op, ondertussen was het al 1 uur.
Snel spoedde ik naar de auto en reed richting het dhd kantoor.

Link p.o.v
Het is 12:00 en ik word langzaam wakker. Ik wreef in mijn ogen en gaapte nog even. Toen ik naar links keek zag ik het lampje van mijn telefoon knipperen. Ik pakte mijn telefoon en ontgrendelde hem."shit het is al 12 uur" zei ik en stond meteen op. Snel kleedde ik me om en ging ontbijten. Tijdens het ontbijt zag ik dat ik een gemiste oproep had van Milan. Ik at mijn boterham op en greep weer naar mijn mobiel, snel toetste ik het nummer van milan in en begon te bellen. Ongeduldig wachtte ik tot er werd opgenomen. Eindelijk er werd opgenomen.

Milan: Hallo uw spreekt met Milan knol.
Link:Heey Milan met Link jij had gebeld?
Milan: Ooh heey Link, ja ik had gebeld om te vragen of je misschien vanmiddag naar het dhd kantoor kan komen voor een opname.
Link: o ja tuurlijk hoelaat moet ik er zijn?
Milan: uhmm om half 2. Kun je dan?
Link: ja ik zal er zijn.
Milan: okay dan zie ik je straks later.
Link: later!

Ik hing de telefoon op en ruimde mijn bord op. Snel pakte ik de autosleutels en reed naar het dhd kantoor.

Heey mensen dit was deel 1!!!
Ik hoop dat jullie het leuk vinden. Ik vond het leuk om te schrijven laat alsjeblieft een Reactie en een stem achter als je het leuk vond betekenis van de titel van het boek word later bekend gemaakt in een hoofdstuk. (505 woorden)

Een blijvend litteken! [Voltooid❤]Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu