Poglavlje osamnaesto

3.4K 189 5
                                    

Poslije podne stigli smo na aerodrom. Vrijeme je bilo izuzetno toplo za ovo doba godine. Čarter zrakoplov strpljivo nas je čekao. Automobil smo ostavili na sigurnoj udaljenosti. Prebacivši manju putnu torbu preko lijevog ramena, Eric me desnom rukom obgrlio oko struka i poveo prema čarteru. 

Ljubazna stjuardesa pozdravila nas je pri ulasku. Preko tri stepenice ušli smo u luksuzno opremljenu unutrašnjost. Četiri kožne fotelje tvorile su pravokutnik unutar kojeg su se nalazila dva stolića. Eric se smjestio na jednu od fotelja pokazujući mi da sjednem preko puta njega. Torbu koju je nosio nemarno je odložio na jednu od dvije preostale fotelje. 

Nedugo nakon što smo se smjestili, stjuardesa nas je još jednom pozdravila, zaželjela nam sretan put, a potom se povukla ostavljajući nas nasamo. Pogled mi je nesvjesno bježao prema putnoj torbi i žarko me zanimalo što se u njoj nalazilo.

"Osobni dokumenti, nešto novca i još neki nebitni papiri. Ništa što bi tebe trebalo brinuti dušo." rekao je Eric kao da je znao o čemu sam razmišljala. Zagledala sam se kroz prozor dok je avion polijetao.  Pomalo sam se plašila saznanja o pravoj istini koju mi se Eric spremao reći. 

"Dakle ja se od danas vodim kao tvoja supruga." nasmijala sam se na vlastitu izjavu. Krajičkom oka vidjela sam kako se i on tome nasmijao. Daljnju komunikaciju prekinula je stjuardesa donesavši nam piće. Kada se ona ponovno povukla prekinula sam zamornu tišinu.

"Nisam sigurna hoću li u skorije vrijeme biti istinski spremna, no mislim da napokon moram saznati cijelu  istinu o mojim roditeljima i tvojoj povezanosti s cijelom ovom situacijom." Blago je klimnuo i sam svjestan da je vrijeme za to. Srce mi je luđački lupalo i nadala sam se da u mojom umu ima dovoljno mjesta za nove informacije. Možda je suludo vjerovati svemu što izusti šarmantan muškarac preko puta mene, no trenutno je on bio jedino rješenje.

"Niti sam ne znam odakle bih započeo. Otprilike prije dvadeset i jednu godinu, prije nego što si ti došla na svijet, tvoj otac se borio s dugogodišnjim problemima s vukodlacima. Nakon iscrpnog pregovaranja sklopili su dogovor, a sve u svrhu da napokon zavlada mir u oba kraljevstva. Kada si se ti rodila tvoj otac se na kratko povukao kako bi bio uz obitelj, a postavio je plemića Valnora da ga mijenja. Njegov stav prema vukodlacima bio je drugačiji i to je pokazao čim je preuzeo vlast. Raširio je lažnu glasinu kako si ti po proročanstvu došla da istrijebiš njihovu vrstu.  Vukodlaci su se pobunili i zahtijevali su od tvoga oca da te se moraju riješiti, inače će prestati vrijediti dogovor kojeg su sklopili." 

"Tvoji roditelji su čekali ženskog potomka veoma dugo i nisu te se mogli samo tako riješiti stoga su im se Linda i Nikolaj učinili kao idealna prilika. Živjeli su dovoljno daleko, u sigurnoj zoni u kojoj ne postoje vučji čopori. Njihova ideja je uspjela, svi su pomislili kako su kralj i kraljica žrtvovali dijete zbog višeg cilja, a to je bio očuvanje toliko željenog mira. Svaki roditelj učinio bi sve kako bi njegovo dijete bilo sigurno, pa makar ga moralo dati drugoj obitelji." zastao je na tren. Dopustio mi je da procesuiram rečeno prije nego li je nastavio. 

"Iako su oni bili izvrsna opcija, tvoji roditelji su se morali osigurati da ti se ništa neće dogoditi i da ćeš se jednog dana moći živa vratiti u kraljevstvo. Znali su da vukovi neće dugo vjerovati u tu priču jer su svi znali koliko je kraljevska obitelj čekala ženskog nasljednika, no s time su kupili dovoljno vremena da ti budeš na sigurnom daleko od svih problema. Jedinu stvar koju su još mogli učiniti kako bi zasigurno znali da ti se ništa nažao neće dogoditi bilo je vezivanje.  Značenje vezivanja slično je kao i ugovorenoga braka u današnje vrijeme." od zadnje rečenice počelo mi se mutiti u glavi. Rukom sam mu pokazala da se zaustavi u nevjerici što sam maločas čula. 

"Želiš mi reći da su oni svoju jednomjesečnu bebu ugurali u brak radi njene sigurnosti? Pa to je apsurdno Eric." Nisam mogla i dalje vjerovati. Otpila sam gutljaj pića koje se nalazilo ispred mene. Oštri okus godio je mojem napetom tijelu. Imala sam jaku potrebu da zapalim cigaretu, no to nije bilo dopušteno pa sam umjesto toga eksirala sadržaj čaše do kraja. Od silne ljutnje nisam mogla vidjeti tu silnu ljubav i brigu o kojoj je Eric pričao.

U rukama opasnostiTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang