Kematian romeo s1 and s2
kematian Romeo
no episod
by_silent killerhai kumurg dan siurg...sy ada stu crta...ni xda kaitan sma urg lain kio...skdar rekaan sja...tapi ada jg part2 yg real sy ksi msuk...so...bca jgn kecam klu nda siok...
tu ari cuti sikul...time tu sy baru abis pmr...sy ikut kawan sy balik sna kg dia...kawan sy ni nama dia milan...sy sma milan bstfriend sjk tgkatan satu...dia tggal asrama mmndgkn rumah dia jauh dari skolah....
oky kmi naik sda bas p kg drg...bkn mgijik atau apa arh...sy heran kalu bas drg ni satu buah sja mau p pkan sma mau balik...tu pun klu jam 2 ptg mau balik,siapa lmbt kna tggal tpksa tggu jam 2 bsk...kcian kn klu bgtu...nah dalam ni bas lagi bhimpit2...bcmpurlah manusia sma tong gas serta ayam2 kampung dsna...yg stau sy ni ayam kmpung nda laku dpsar trs kna bawa blik...tulah sbb ni ayam pn kna tambng...ni pestime sy ikut c milan balik kmpung tau...jadi sy ni khairanan sma keadaan bgtu...bygkan spnjng pjlnan sggah sna sni tu bas...p isi mnyak la...bgalon2 mnyak drg beli...mnyak gas...sbb xda bkalan letrik bha dkg c milan ni...baru skitar kdai sja byk phntian so blm lagi jln ni bas btl2 blik kg...heran kn knpa kmi nda trun dlu tggu tu bas balik baru naik...sbnarnya bgni...klu kita sda naik tu bas...klu kita trun nanti kna rebut tpt duduk..psaingan dia sgt sengit sptutnya krusi blkg bas limited pn 5 urg...ni smpi 8 urg kami dblkg...pantat sy nda smpi stgah duduk dkerusi...aduii...miot biot lagi pantat sy,satu panas sblh...satu pula sjuk sblh...krem badan naik dkreta...tu pun blm otw sbnarnya...kcian bha sy nmpk tu pnmpang lain nda dapat balik kg...tpksa mnidurkan dri d kadai...bkn dhotel kio...ada yg tdur dbustop,ada yg tdur dsiring tandas awam...so sy tnya c milan knpa bgtu...pkara biasa dblg sbb dia pn pnh...mcm ktinggalan kapal terbang pula kn...nah skg baru otw...dari jam dua ptg smpi jam 3.30 ptg baru otw ni bas...sy nda ksabarn bha p kmpung c milan ni...haha...mandi sungai..tu ja yg sy ingt sgt...so otw sda kmi...heran btl sy...tu ayam buli2 bha talapas...skit lagi kpala sy kna birak tu ayam...kpla yg ddpn sy yg kna birak...spa suru tei xda ikat bgs2...psl bgtu sja ni anty2 mau btarik2 rmbut dlm bas...nsib tu yg pmndu ksi sbr...mau kna halau sna siring jalan...maai koti dikoyu...dalam hati sy...bygkan sja nda pnh2 sy jmpa urg mnum kupi bawa tikuan sna dlm bas...drg ckp tu kupi dari pgi lagi drg brekfast sna...ktawa bha c angkol sna dpn tu mulut dia hitam lagi tamakan taie kupi...spnjang pjlnan kli lbih 5 kali bha tu bas bhnti...satu kali tu kami...mau kncing...adui mcm pjlanan ranau kk sja ni mau bhnti mau kncing...tapi ni main tapuk2 sna samak smun...tu anty sy nmpk dia bawa lagi sarung supya dia kncing nda kna nmpk tu kokusaian smua...
ssmpinya d kg drg jam 6.30 sda kali tu...kebas bha badan sy...sbb garabel dia bkn main...ptutlah tu pmndu bas nda sggup patah balik lbih satu kali...kmi byr tmbg rm15 sturang....untung bo tu pmndu bas...bygkn la pnmpg lbih 25 urg...bas dia mcm tin sardin sja pnuh...klu urg kntut sja knfim muntah ko ddlm bas...mcm time kmi otw...nth sipa yg kntut pnya bau...peiiii!!!..tmerah muka sy smpi mguak2 mau muntah...air mata sy pn kluar...klu ada 10 urg kntut serentak d bas...ayam pn mati...urg pgsan kna strok bau oo...
ssampainya kmi druma c milan...trs adik2 dia blari kaki ayam...c milan ni ank first dari 5 urg adik bradik...mama bapa c milan smbut kmi dgn gmbira....
malam tu kmi makan mggi sja sbb drg c milan xda syur drg...kcian jg bha adik c milan kicap2 sja lauk tapi kmi dulu2 pn bgtu jg ba.. trs lps kmi mkn tu sy mau birak...adui...crta sy ni byk btl psl birak tapi sy mau crta jg...sy p la stu bilik...by the way rumah c milan ni rumah kayu yg btiang...bereti ada bawah kulung kn...nah sy birak la...mlm sda tu...lampu pelita sja yg mnerangi...xda tlampau terang...trs sy msuk tu bilik yg dkatakan tandas...sy nda nmpk lubang ka mgkuk tandas dsna...trs sy pggil c milan tanya dia...pnya sy takajut...mcm pintu bha mgkuk tandas drg ni...ada pnutup dia...pestime btl sy nmpk ada tlinga pintu mgkuk tandas pkai papan lagi tuh...btl2 pntu ajaib(😂😂)watever sy mnunaikan sja hajat dsitu...nah sy dgr pnya taie kurubuk sna bawah kulung...pnya canggih tapi sy heran btl knpa klu bgtu rumah dia nda bau taie...skli tlumpat bha sy tdangar bunyi ngok3 sna bawah berperang diurang brabut sy pnya taik...kosomu btl2....trs sy cari air la mau susi sda tapi sy tgk xda pili air...sot btl ko dblg c milan yg tggu sy dluar...xda meti air paip druma kmi...abis tu mcmna d sy mau mcuci ni sy blg...xda lama dia bgi sy air dlm luping...lagi sy kagagang ..so tanpa mbuang masa...sy susi sja sbb sy ni bkn sumbung....
YOU ARE READING
kematian romeo & kg milan hantu romeo
Horrorseorg gadis pergi ke kampung milan dmna dia mgenali seorg lelaki bnama romeo... funny...horror and smestinya anda thibur dusun sabahan readers only