Joon:beni hiç rahat bırakmayacaksınız değil mi? Tamam kabul. Nereye gidecekseniz beni de sayın!
Jeon:gerçek! Tamam knk sen kankalarına güven çok eğleneceğiz bugün.
Aynı zamanda Hoon'a göz kırparak demişti bunu. Ne planlıyor bunlar..
..............................................................
Mina
İşten çıkalı yeni olmuştu otobüsten inmiş eve doğru yürüyordum. Yine düşümcelere dalmıştım. Zaman geçtikçe işimi daha çok sevmeye başladığımı fark ettim. Nedenini bilmiyorum ama şirket beni kendine çakiyordu. Her gün işe gitmeye can atıyordum. Normalde sabahları hiç erken kalkamazdım ancak işe gideceğim günler yataktan uçarak kalkıyorum.
....
Zırrrr zırrr
Telefonum çalıyordu arayan ise Sunny.-"Mina bugün önemli bir işin var mı?, yani bu akşam. "
-"şey hayır da neden sordun ki"
-"oh süper o zaman. Bu akşam bizimlesin itiraz yok.
-"ama... Sey... "
İnanmıyorum telefonu kapattı. Nereye gideceğiz ki hemde onlarla. Neyse iyi bir yerdir kesin. Ama önce annemin izni gerekli gece gece evden çıkacağım çünkü.
Eve geldiğimde anneme biraz yalakalık yaptım izin versin diye ancak çok tuhaf ki izin verdi.
-"izin veriyorum ancak bir şartım var kızım"
-"nedir o anne umarım yapabileceğim bir şeydir. "
-"yuri de seninle gelecek "
-"ama anne şirketteki arkadaşlarımla buluşacağım ve onlar Yuriyi tanımıyorlar biraz rahatsız olmazlar mı? "
-"ben bilmem Yuri olmadan gidemezsin hem ben senin şirket arkadaşlarını tanımıyorum bile güvenmiyorum yani o yüzden Yuri de seninle gelecek işte o kadar."
-"peki anne"
Yuriyi gerçekten severim benim çocukluk arkadaşım hatta sunhee ve sunny den bile çok severim ancak gelmesini gerçekten istemiyordum. Onlar birbirlerini tanımıyorlar bile bütün gece her iki tarafın da huzursuz olmasını istemiyordum. Bu yüzden önce Sunnyi aradım ve annemle olan konuşmamızı anlattım. Olumlu yanıtladı. Gelebileceğini hatta yeni arkadaş edineceği için mutlu olacağını da söyledi. Sun Hee de aynı fikri savundu. Peki Yuri ne diyecekti ,kabul edecek miydi? Telaş içerisinde Yuriyi aradım.
-"Yuri kankam nasılsın iyi misin?
-"iyiyim de mina sen kankacığım demezsin pek. Neler oluyor şöyle bakalım"
-"beni yakaladın. Peki söyleyeyim. Şimdi bizim şirkette bir avukat ve bir de doktor var. Ve bunlar benimle yakın olmak istediklerini söylediler. Aslında gerçekten çok tatlı kızlar..."
-"evet mina oraları geç canım lütfen söyleyiver sadece"
-"bu kızlar bugün beni dışarı çağırdılar sorun şu ki annem sen de benimle gelmezsen gidemeyeceğimi söyledi. Lütfen gel lütfen! Onlara anlattım gelebileceğini söylediler. Şimdi gelmeyeceğini söylersem rezil olurum. Lütfen yuri lütfen!
-"tamam mina peki geleceğim ama bir şartla"
-"çok saol benim canım kankam peki şartın nedir? Yapabileceğim bir şey mi? "
-"bana gittiğimiz yerde tatlı bir çocuk ayarlarsan gelirim mina"
-"yuri biliyorsun ki ben bu işlerde başarısızım ancak o bahsettiğim kızlar sana bir tane bulabilir "
-"olur o da olur"
-"tamam hemen hazırlan seni almaya gelecegim "
Yuri ikna olmuştu. Sonunda bir "oh"çektim. Sunny de buluşacağımız yerin adresini mesaj atmıştı. Yuriyi de alarak buluşma noktasına gittim. Kızları birbiriyle tanıştırdıktan sonra Sun Hee asıl gideceğimiz yeri bize söylemeyerek peşinden gitmemizi söyledi.
..30 dk sonra...
Mina:
-"Hadi ama Sun Hee nereye gidiyoruz söylesene. Sunny sen de mi bilmiyorsun? "Sunny:
-"benden sır çıkmaz üzgünüm mina!"Yuri bana fısıldayarak:
-"mina cidden sıkılmaya başladım. Hani biz eğlenecektik! "Mina:
-"biraz sabırlı ol lütfen şimdi geliriz bir yandan da haklısın ben de sıkılmaya başladım ama ne yapabilirim ki! "O sırada Sunny ile Sun Hee nin birbirlerine göz kırptığını fark ettim. Neden gizemli davranıyorlar ki sadece biraz eğlenmeye gideceğiz.bakalım akıllarında ne var?
Sun Hee:
-"evet geldik"Mina:
-"buraya neden geldik ki burası bir kutlama salonu "Sunny:
-"evet biz de tam onun için geldik"Mina:
-"ben anlamadım birisinin doğum günü mü var ya başka bir şey"Sun Hee:
-"hayır sadece eğlenmek için tutuldu rahat olun"İçeri girdiğimizde gözüme ilk gözüme çarpan Hyun Joon oldu. O da mı buradaydı? Neden burada ki! Ve şu an bana bakıyor daha doğrusu bakışıyoruz! İlk başımı çeviren ben oldum ve anında Sun Hee nin yanında aldım soluğu.
Mina:
-"şirket ortağı neden burada sadece biz olmayacak mıydık? "Sun Hee :
-"kimden bahsediyorsun mina"Mina:
-"kim olacak Hyun Joon dan"Sun Hee :
-"mina biraz etrafına bakar mısın bütün ortaklar burada hatta diğer şirket çalışanlarıda. Sana haber vermedik çünkü meraklandırmak istemiştik yani rahatla herkes tanıdık".Hyun Joon u gördüğüm anda diğerlerini farketmemiştim. O sırada sadece onu görüyordum. Ve bana şirketin parti yapacağını söylememeleri sinirimi bozmuştu. Neyse bu düşüncelerimden kurtulmalıyım eğlenmeme bakayım daha sonra onlardan intikamımı alacaktım.
Çinkucuklarım lütfen yorumlarınızı yazınız o zaman hikayemin nasıl olduğunu anlarım. sizce nasıl? Değiştirmemi isteğimiz yer var mı? Belirtiniz... Saranghae. 💕
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NOT TODAY
FanficŞirkette başlayan aşkın maceraya çıkan kapısı...okumanız gerektiğini garanti ederim