Bazen güçlü insanlar, bazen de büyük insanlar, susturur insanı! Bazen sebepsizce bazen ise haklı olarak! İnsan toplumuna bir şeyi enjekte ettiler,! Neyi biliyormusun? Susmayı!
Susmak herşeye çare değildir. Hatta hiçbirşeye! bazen susmak bazıları için erdemlik, bazıları içende ölüm sessizliğidir.bu ve diğer toplumları aslında bu şekilde sindirdiler. Haklı ol ama sus,
Fikir üret ama sus! "sustukları için bazı fikirler yok olmaya bahkumdur" . Bazıları ise çok abartır. Susmamak için, elinden geleni yapar. Bazen sokaklarda, bazen ise içinde fırtınalar estirir.
Dedik ya; bazen erdemliktir. Susmak! Bazen konuşamazsın kalp kırmamak için, içinde biriktirirsin nefreti, kin'i, ve bazende sevgiyi! Bazen konuşamazsın! sevdiğin insana susarsın ve açılamassın. içinde kalır hissetttiklerin. O vakit öldürmeye başlarsın kendini yavaş, yavaş, içten, içe! Süründürür aşk acısı seni ama gine açamazsın kendini..
Bazen içinden gelmez yazı yazmak, okumak, eğlenmek ve yaşamak, bazen dua edersin allah'a, kızdığın vakit ölmeyi, ama herşeye rağmen biri çıkar karşına hayatını değiştirir. Sonra hayatın değişir ve güzelleşir ama tekrar son bulur, Tüm güzellikler. Ama son bulmak bitiş değil belkide başlangıçtır. Hayatta! Bilemezsin!
George'nin dediği gibi susmak bir sanattır. Bu sanatı herkes kendince yorumlar. Kimi sokakta "duran adam"olarak kimi ise allaha havale ederek, nitekim mevlana'nın dediği gibi
... Sükût eyledim, kahrı var dediler.
... Biraz söyledim, zehri var dediler.
... Sustum, kahrından susuyor dediler.
... Biraz konuştum, zehrini kusuyor dediler.
.... Hz. Mevlana
Ne olursa olsun insan hakkını aramalı şu fani dünyada, tabi emperyal olarak değil, kışkırtarak hiç değil bazen insan susar gönlü KONUŞUR, Bazen ise bir bakış yeter, İnsana derdini anlatmak için..
aklımda ki; fikri kusim dedim, yazı uzayıp gitti "fazla söze ne hacet" birazda susalım demi? ...
(lütfen desdek amaçlı oy ve yorum) lütfen..
.. Sevgi ve saygıyla..
..