~♡~
Reggel korán keltem mert egy nagyon fontos interjúra voltam hivatalos. Park Jimin vagyok egy most debütált fiatal idol, aki meleg... És van is valakije. A híres rapper Min Yoon Gi. Köztudott tény, hogy a K-pop világában -és persze koreaban-nem egy elfogadott dolog a melegség. Vannak akik elítélnek, vannak akik nem... Reggel pontban 7 órakor a menedzser hyung már itt állt az ajtóban, útra készen. Felvettem a cipőm és a kabátom mert elég hűvös van kint így október vége felé. Lementünk beszálltam az autóba és indultunk is, a helyszínre. 1 óra elteltével, meg is érkeztünk. Ahogy beléptem -a menedzser hyungal mögöttem- egyből megrohamoztak a sminkesek a fodrászok és a stylistok. Egy jó félóra után végre kész lettem. Még volt kezdésig pár perc, addig beszélgettem a menedzser hyungal. Át beszéltük hogy miket fognak kérdezni az MC-k és hogy mit válaszoljak. Eljött a kezdés perce nagyon izgultam hyung próbált nyugtatni hogy ne izguljak, nem lessz semmi baj. De mégiscsak ez az első interjúm. Leültem a székembe az MC-kel szemben. Felvillant a zöld fény ami azt jelentette hogy máris elkezdődött. -Annyeonghaseyo.-hajoltam meg az MC-előtt-. -*Annyeonghaseyo neked is Jimin.-hajoltak meg ők is-. -Szóval Jimin most jött ki nemrég a We don't talk anymore című számod. -Igen. -És máris mekkora siker.-jegyezte meg az eggyik MC.- -Köszönöm.-pirultam-. -Jöhet néhány rajongói kérdés? -Természetesen. -Van-e esetleg most barátnőd? -és bumm rögtön bele a közepébe-. -Nincs és nem is lesz. -Oh hogy-hogy ha szabad kérdeznem? -mondta kedvesen-. -Nos engem inkább a fiúk érdekelnek és nem a lányok és jelenleg barátom is van. -mondtam kedvesen-. -A döbbent közönséggel és a szintén döbbent MC-kel találtam szemben magam. Ránéztem hyungra aki csak kedvesen mosolygott felém. Igen hyung a kezdettől tudta hogy meleg vagyok és elfogadja. -Oh értem. Mondta tömören az egyik MC. -Úgy látom nemcsak minket de a közönséget is meglepte a hír.-nevetett kínosan-. -Az elején szerettem volna tisztázni a dolgokat. -mondtam mosolyogva-. A kérdés után kicsit kínosabb volt a légkör. Azután már csak a tipikus tömeg kérdések voltak hátra. Aztán jött végre az a szó amire a kérdés óta vártam. -Nos akkor köszönjük az interjúk köszönjük hogy itt voltál velünk Jungkook további sok sikert. *Jal-Ga. -Ugyan én köszönöm a lehetőséget hogy itt lehettem és ezt a felejthetetlen élményt. Jal-Ga! -hajoltam meg-.~♡~
*Annyeonghaseyo=Jó napot.
*Jal-Ga=Viszlát.
Remélem tetszett nektek a rész!💕
Xoxo🖤
YOU ARE READING
Egy meleg idol élete. |YoonMin| /ÍRÁS ALATT/
FanfictionAz idol élet nem könnyű. Főleg ha meleg vagy...Park Jimin egy most debütáló fiatal idol, aki egy interjú alkalmával elmondja másságát és azt is hogy van valakije. Vajon hogyan fogadják a rajongók hogy a rajongásuk tárgya meleg? És mellesleg együtt v...