Ahoj, konečně jsem se přidala k závislákům na Wattpad. Doufám že se vám mé příběhy budou líbit.
Vaše Book is me
Ale já na žádnou pěveckou soutěž nechci!
Já se tě neptám, oznamuji ti to..
Jsi už dávno přihlášená.
To myslíš vážně!?
S brekem utíkám do svého pokoje, jen za sebou slyším slabý křik:
Renato, okamžitě se vrať!
Zamykám, těsně to stihnu než moje mamka začne lomcovat s dveřmi.
Okamžitě otevři, varuji tě!
Lehnu si na postel, hlavu složím na polštář, s brekem a zvukem mamčina křiku usínám.
Vzbudím se kouknu na hodiny - je 22:48. Najednou mi v hlavě bleskl v hlavě nápad. Mamka mě musela na tu soutěž přihlásit přes internet. Po špičkách scházím do obýváku. Všude je tma. Očima přejíždím po pokoji, až narazím na mamčin notebook.
Projíždím historii vyhledávání až narazím na stránky celostátní pěvecké soutěže v Praze. Tak to je ono?? Celostátní finále pěvecké soutěže moderních písní se uskuteční v areálu Lucerny. Vítěz vyhrává týdenní pobyt na ve vybrané destinaci.
Hmm, výhra docela pěkná. Dál projíždím web až narazím na položku ,,registrovaní soutěžící,, rozkliknu ji a narazím na 148 jmen. Na 127. narazím na to své. Renata Krinová. Vedle něj se nabízí možnost odhlásit ze soutěže.
Tak jak se vám líbila první část příběhu? Názor pište do komentářů, budu ráda za veškeré názory i hlasy.
Ale teď už k tomu co potřebuji. Má první knížka je založená na principu, že na konci každé kapitoly se vám nabídnou tři možnosti jak by měl příběh pokračovat. Která možnost bude v komentářích nejčastěji, bude pokračování příběhu.
Takže dnešní možnosti:
1. Renata se ze soutěže odhlásí, rodičům nic neřekne...
2. Renatě se zalíbí cena pro vítěze na soutěž se začne těšit a trénovat...
3. Do obývacího pokoje příjde mamka uvidí Renatu a pošle ji spát s tím, že bude trénovat od rána do večera...
Těším se na vaše odpovědi
Vaše book is me
ČTEŠ
Prázdniny s vlastním koncem... [POZASTAVENO]
Teen FictionNa konci každé kapitoly si vy sami vyberete pokračování