Gözlerimi açtığımda kanlı bir halı ve yatakla ayırt edilemeyecek derecede kanlı bir vücut gördüm. Ayağa kalkmaya çalıştığımda sırtıma saplanan ağrıyla başarısız olmuştum. Bir kaç denemenin sonunda o kanlı vücudun yanına ulaştım. Doğru düzgün tanıyamadığım suratını gördüğümde çok iğrenç gözüktüğünü anlıyordum. Acımadan nasılda vurmuştu ona ? Neden yapmıştı bunu ? Benden ne istiyordu ?. Aklımdaki sorularla savaşa girmişken gözyaşlarımında istemsiz olarak akmaya başladığını farketmiştim. Annemin tanınamaz hale gelmiş bitkin vücudunun yanına uzandım. Elimi karnına doğru götürdüğümde bıçaklanmış olduğunu farkettim. Hızlıca yerimden fırlayıp ıslak bir bez ve pansuman malzemeleri aldım.
Suratındaki kanları temizledikten sonra hırçın bir şekilde bıçaklanan karnını sarmaya başlamıştım. Hiç bir tepki vermiyordu ve bu durum beni deliye çeviriyordu. Gözyaşlarım bıçaklanan bölgeyi ıslatırken saçma sapan bir pansuman yapıp kendi kendime konuşmaya başladım ''Sen ölmedin değil mi anne ? Yaşıyorsun hala biliyorum. Hadi kalk kahvaltımızı yapalım.'' dedim. Hiç bir tepki vermediğinde hızlıca karnına vurup ağlamamı güçlendirdim. ''Beni neden bırakıyorsun anne? Hani beni hiç bırakmayacaktın? Hepsi yalanmıydı yoksa ?'' diye söylenip durmaya devam ediyordum. Ona bunu ödetecektim. Annemin canını almasının bedelini kendi canıyla ödeyecekti.
Ayağa fırlayıp polisi aradım. İhbarda bulunduktan biraz sonra kapının çalındığını duydum. Hızlı hareketlerle aşağı indim. Kapıyı açtığımda polislerin geldiğini görmüştüm. Nefessiz bir şekilde olayı onlara anlattıktan sonra o adi piçin sike benzeyen suratını anlatmamı istemişlerdi. Bütün özelliklerini tek tek vurgulayarak anlattığımda çizdikleri resmi bana gösterdiler. Bende onları onayladıktan sonra kısa bir süre sonra evden gitmelerini sağladım. Annemide alıp götürmüşlerdi. Kısa bir sürede onu bulacaklarını sonra hapise atacaklarını söylediler. Bulacaklarını sanıyorlardı ama bulamayacaklardı. Çünkü o zamana kadar ölmüş olacaktı...
1 Hafta Sonra ;
Annemin ölümünün üstünden tam bir hafta geçmişti. Ben yine şu lanet bara gelmiştim. Bu seferkinde yanımda Jessie'de vardı. İçeri girdiğimizde elimi sıkıca tutup sıktı ve ''Her zaman yanındayım Lexi unutma'' dedi. Hayatımda sadece o kalmıştı. Güvenebileceğim tek kişiydi. Yavaşça yukarı doğru merdivenlerden çıkarken yaşadığım şeyler yine beynimde canlanmıştı. Midemde hissettiğim garip duyguyla beraber merdivenlerin sonuna ulaştım. Bu katta kimse olmaması işime gelmişti. Çantamda duran silahı elime alıp derince nefesimi dışarı üfledim.
Yavaşça kapıyı açıp içeri girdim. O geceki gibi öylece durmuş bana doğru bakıyordu. Silahı suratına yöneltip ''Şu lanet hayatına hoşçakal de bakalım'' dedim. Gülümseyip ''Tam zamanında geldin. Bende seni bekliyordum.'' dedi. Beni mi bekliyordu ? Ne saçmalıyordu yine ? Merakımı es geçip silahı sıkıca sarmaladım. Sinirli bir biçimde ''Son dileğini alayım'' diye bağırdım. Alaycı bir şekilde gülümsedikten sonra yanıma yaklaştı. Silahın ucundan tutup kalbine doğru getirdi ve ''Hadi yap.'' diye emir verdi. Ustaca parmağımı yerine sabitledim.
Gözlerimi kapatıp vurmaya çalıştım ama olmuyordu. Yapamıyordum. Vuramıyordum onu. Silahı yavaş yavaş ilerletip çenemin altına getirdi. Bu hareketi gözlerimi açmama neden olmuştu. Garipseyen gözlerle ona bakarken ''Justin Bieber'ı öldürebileceğinimi sanmıştın?'' diye sordu. Cevap vermeden silahı çenemin altından çekmeye çalıştım , ama işe yaramıyordu. O kadar sıkı tutumuştu ki. Konuşamıyordum bile...
Bir anda silahı elimden alıp masanın üzerine fırlattı ve yüzümü okşamaya başladı. Eskisi gibi olmayacaktı. İzin vermeyecektim. Var gücümle elini suratımdan ittim. Şaşırmış olmalı ki garip garip bana bakmaya başladı , bende ''Ben senin malın değilim JUSTİN BİEBER! İstediğin zaman bana sahip olamazsın. Seni hiç tanımama rağmen beni bir odaya sokup sopayla dövdün. Sustum. Yetmedi, tecavüz edip bakireliğimi elimden aldın. Ona da sustum. Ama gözlerimin önünde...'' gözyaşlarım cümlemi bitirmemi engellemişlerdi. Ona karşı çıkmak istemiyordu vücudum. Aniden bana doğru yaklaşıp vücudumu sımsıkı sardı.
Yarıda kestiğim için özür dileriiim :) Yarın yeni bölüm yüklemeye çalışacağım :))) Vote ve yorum ;)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Heartbreaker (ASKIDA)
Fanfiction''Bir insana zorla sevdiremezsin kendini, bana güven diyemezsin...''