sosyal medya da dolanmayı çok seviyordum ve bir akşam saat 09.29

4 0 0
                                    

Yaşanmış bir olay...
Ben 14 yaşındayım ve ilk defa yaşadığım bu ürpertici şeyi sizlere anlatacağım.
Bana gelen o mesaj da kaldık bu mesajda profili bile gözükmeyen birisi bana resimlerin çok güzel senin resmini çizebilirim iznin olursa dedi mutlu oldum tabiki olabilir dedim ama çizmem için ona zamana ihtiyacı olduğunu söyledi bu sırada muhabbet ettik bi kaç gün sonra bi gece yarısı bana şunları yazdı. 1hafta önce sevgilinden ayrıldın en nefret ettiğin özelliğin de ıslak elle sana dokunulması dedi şaşırdım ama sonradan arkadaşlarımdan birisi beni işletiyor diye düşündüm cevap vermedim sabah karne almak için okula gittim merdivenleri çıkarken arkadaşlarlarım beni karşıladı o anda da eski sevgilim merdivenlerden iniyordu göz göze geldim sonra hızlıca benden kaçtı eve geldiğim de o gizemli adam bana bşyler yazmıştı bugün okula gittin ve saçların açıktı hatta arkadaşların seni merdivenlerde karşıladı bu arada da eski sevgilin le karşılaştın sevgilin senden kaçmaya çalışıyordu ama malesef aynı okuldasınız yazdı. Sonra ona bunları nasıl bildiğini sordum bana üç harflilerile irtibata geçtiğini söyledi ürperdim bana korkmamaı söyledi ve bana zarar vermeyeğini söyledi bşy diyemedim sonra konuşalım seansım var dedi ne seansı diye sordum boşver dedi. Meğerse onlarla bir araya geliyormuş bana tekrar yazdı seansım kötü geçti birazdan bi seansa  daha gidicem dedi neden diye sordum. Artık yaptıklarımı yapamıyorum yanında olamıyorum ve yanına da onları gönderemiyorum öleceğimi söylüyorlar dedi ve bana çok ürkütücü resimler yolladı hayatım da ilk defa öyle resimler gördüm sonra bir daha yazmadı. Sabah uyandığım da resimler galerim de yoktu bu yaşadığımın etkisini de baya bi zaman kaldım hâlâ da ürpermiyorum değil doğrusu.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 10, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ÖLEN ADAM Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin