Git Burdan

228 19 0
                                    


Selam ben geldim. Gelirken de sizlere boş değil yeni bölümle geldim . Umarım bölümü beğenerek okursunuz. BU arada vote ve yorum atmayı unutmayın. Size iyi okumalar


1,5 ay sonra

Sabah uyandığımda evde Keremin sesi yankılanıyor. Yataktan hızlıca kalkıp salona gittim. Salona gitmeme keremin telefonla konuştuğunu görüp mutfağa geçiş yaptım. Kahvaltı için masayı güzelce hazırlayıp Keremi beklemeye başladım.

Bi kaç dakika sonra Kerem de masaya oturup yemeğini yemeye başladı. Bir buçuk ayda o kadar şey yaşadık ki önce babam denilen adam bu evi bulut bizi rahat bırakmadı. Tabi dedemde bu olaydan dolayı oda bu evi öğrendi ve bir sürü şey söyleyip gitti. Bi haftadır da Kerem artık eve dönemi istiyor. Ne yapıcağımı bilmiyorum. Ama bu günlük bişey düşünmüycem. Çünkü çok istediğim bir şirketten teklif geldi ve bu gün ilk iş günüm.

Kerem konuşmamaya devam mı ediceksin?

K' Ben artık konuşmak istemiyorum.

Pes ediyorsun yani.

K' Zeynep ben yoruldum ve ben bugün eve geri dönüyorum.

Peki sana o evde mutluluklar umarım bensiz mutlu olursun.

Dedim ve odaya gidip üzerime uygun birşeyler giyip evden çıkmak için son kez salona girdim.

K' Nereye gidiyorsun?

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

K' Nereye gidiyorsun?

Bu seni ilgilendirmiyor artık.

Dedi ve tam çıkacakken kolumdan tutup kendine çevirdi.

K' Zeynep neriye gidiyorsun?

Bende sanane diyorum anlamıuor musun?

K' Zeynep!

Kerem bitti herşey sen bitirdin.

K' Zeynep

Kerem eşyalarını topla ve git burdan lütfen. Benim canımı yakma artık.

Dedim ve elinden kurtulup evden çıkıp yeni çalışacağım şirkete giriş yaptım. Girişte beni şirketin sahibi Erdem bey karşıladı.

E' Merhaba Zeynep

Merhaba Erdem bey

E' Yanımızda kimse yokken bey lafını kullanmana gerek yok Zeynep.

Ben şey şirketteyiz ve benim üstümsünüz.

E' Gerçekten benim senden üstün olduğumamı inanıyorsun.

Aslında bakarsanız hayır.

E ' Sen beni gerçekten hatırlamıyorsun ?

Nerden tanışıyoruz ki biz?

E' Bi keresinde sizin eve gelmiştim.

Dedemlerle iş yapmak içindi ama ben sana uyuz olup üstüne yemek dökmüştüm.

Anlatamadım Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin